Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Tanger

LZN
29-01-2005, 17:16

Hallo , Ik ben op zoek naar alle denkbare informatie rond de nieuwe haven en snel weg naar Meknes/Fes. Ook zoek ik voor een groot paarden project contakten in dat gebied . Hoe heet de princes aan het hof van Maroc die zo gek is op paarden en hoe kan ik haar bereiken. Grote groet, Andreas H. Driezen.

Firdouss
30-01-2005, 12:51
Vanwaar deze interesse? Ben je van plan iets op te starten?

mimi_tangaouia
30-01-2005, 22:54
misschien kan je meer info krijgen bij de marokaanse ambassade Oranjestraat 9 2514 JB Den Haag T: T 070 346 9617 E-mail: info@marokaanse-ambassade.nl Internet: www.marokkaanse-ambassade.nl succes

farah50
31-01-2005, 00:15
Je hebt hier en nederland ook 2 consulaten een in Den Bosch en een in Rotterdam daar kan je ook informatie vragen, veel succes.

greeneyes
31-01-2005, 19:31

Hallo , Ik ben op zoek naar alle denkbare informatie rond de nieuwe haven en snel weg naar Meknes/Fes. Ook zoek ik voor een groot paarden project contakten in dat gebied . Hoe heet de princes aan het hof van Maroc die zo gek is op paarden en hoe kan ik haar bereiken. Grote groet, Andreas H. Driezen http://www.tangerfreezone.com/ Zei je nou dat je ook nog op zoek was naar een collega :)