Bekijk volle/desktop versie : omg ik ben fucking 5 kg aangekomen in deze ramadan



Pagina's : [1] 2 3

26-07-2013, 20:31
Ieghhh tfoee

Ik kan niet wachten tot ramadan voorbij is en ik er weer tegen aankan
Voel me echt dik en depressief

26-07-2013, 20:34




Ok ok ik heb wel met je te doen

Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan maar ik voel gewoon dat ik echt wel wat ben aangekomen, dus ik huil mee

26-07-2013, 20:37

Citaat door citroenschijfje:


Ok ok ik heb wel met je te doen

Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan maar ik voel gewoon dat ik echt wel wat ben aangekomen, dus ik huil mee
Ik kan hier niet tegen, was voor de ramadan 10 kg afgevallen en heb zojuist de helft weer bij gekregen en nog twee weekjes ramadan oef zometeen kome die andere kilotjes ook bij aaaaahhh
Ik moet echt niet meer meself volproppen na maghreb en alleen water en soep drinken want this is not good for me


Ik zag al da ik was aangekome dus ging op weegschaal weer en dacht oooh noooo!

26-07-2013, 20:37
Lekker voor je


Ben een kilo of 2/3 afgevallen

26-07-2013, 20:39



Citaat door TeqzoezoeT:
Lekker voor je


Ben een kilo of 2/3 afgevallen



Hahah nou ja zo gemeen

Snap nie hoe mense kunne afvalle in ramdan, t enige wa je doe s slapen en eten vandaar ook


Heb echt zin om weer keihard te gaan sporten nuu

26-07-2013, 20:40
hoe kunnen jullie bij komen, ik val alleen maar af tijdens de ramadan!
zitten jullie die vier uur de hele tijd te vreten of eten jullie zoveel dan????
ik snap er totaal nix van

26-07-2013, 20:42

Citaat door oumyassine1:
hoe kunnen jullie bij komen, ik val alleen maar af tijdens de ramadan!
zitten jullie die vier uur de hele tijd te vreten of eten jullie zoveel dan????
ik snap er totaal nix van
Haha kijk, bij maghreb ben k eigenlijk al vol van een halve kop soep maar ik blijf dooreten en vervolgens ga ik daarna na chillen met energy drank en chips omda k sowiets heb van fuck it heb het wel verdiend na een hele dag verhongeren, ma op een gegev mom ging ik overdrijven

26-07-2013, 20:44
Meen je dit?Hoe heb je dat gedaan?
Van de 24u mogen we 18/19 uur niets eten drinken en als we dan wel mogen eten,krijg ik amper iets binnen.
Buiten een kopje soep,2 dadels en een stukje brood eet ik niets.Behalve heel veel fruit en veel water drinken.

Oja,soms een mini pizza of een ander hapje maar heb sinds het begin van de Ramadan geen warme maaltijd gehad.

26-07-2013, 20:44

Citaat door SecretsMogoli:
Hahah nou ja zo gemeen

Snap nie hoe mense kunne afvalle in ramdan, t enige wa je doe s slapen en eten vandaar ook


Heb echt zin om weer keihard te gaan sporten nuu
Ik jog heel af en toe na het eten. En veel eet ik eigenlijk niet, ben echt bottekraker gewoon. Wil mijn figuurtje en normaal gezicht terug

26-07-2013, 20:45

Citaat door SecretsMogoli:
Haha kijk, bij maghreb ben k eigenlijk al vol van een halve kop soep maar ik blijf dooreten en vervolgens ga ik daarna na chillen met energy drank en chips omda k sowiets heb van fuck it heb het wel verdiend na een hele dag verhongeren, ma op een gegev mom ging ik overdrijven
Maar moet je dan niet overgeven of ben je dan niet misselijk?

26-07-2013, 20:46

Citaat door SecretsMogoli:
Haha kijk, bij maghreb ben k eigenlijk al vol van een halve kop soep maar ik blijf dooreten en vervolgens ga ik daarna na chillen met energy drank en chips omda k sowiets heb van fuck it heb het wel verdiend na een hele dag verhongeren, ma op een gegev mom ging ik overdrijven
jah, dan krijg je die kilo zo. kijk ik doe dat niet. ik eet matig en probeer ook niet te veel te eten bij shor. alleen ftoor eten en dan stoppen, en beetje bij shor. en dan vasten.
en ik heb overdag geen honger, en genoeg energie. alleen weinig slaap, omdat de kids moeten ontbijten.

26-07-2013, 20:47
ik denk dat ik al 5 kilo ben afgevallen. Alleen maar drinken drinken en nog meer drinken

26-07-2013, 20:47



Citaat door SecretsMogoli:
Ieghhh tfoee

Ik kan niet wachten tot ramadan voorbij is en ik er weer tegen aankan
Voel me echt dik en depressief
Omg ik doe er alles aan om bij te komen en het enige wat er van komt is juist afvallen
Soo unfair

26-07-2013, 20:50
Ben al 3 kilo kwijt.

26-07-2013, 20:51

Citaat door SecretsMogoli:
Haha kijk, bij maghreb ben k eigenlijk al vol van een halve kop soep maar ik blijf dooreten en vervolgens ga ik daarna na chillen met energy drank en chips omda k sowiets heb van fuck it heb het wel verdiend na een hele dag verhongeren, ma op een gegev mom ging ik overdrijven
Eerlijk Marokkaanse hrira soep wordt gemaakt van vlees, kikkererwten, kruiden, groenten etc...
Precies gemalen tajine.

Pagina's : [1] 2 3