Bekijk volle/desktop versie : Verkaasde marokkanen



Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13

26-07-2013, 15:35

Citaat door Lymy:
Ja niet dus, subhana Allah maar volgensmij weet hij zelf niet wat hij typt
Jjij doet alsof het de ergste zaak is van de wereld doe is ff rustig aan meid.. en ik weet heus wel wat ik aan het typen ben

26-07-2013, 15:36



Citaat door SOLDIER00:
ik dacht al dat je dat bedoelde. Ik weet wel wat verkaasd zijn inhoudt hoor

26-07-2013, 15:36

Citaat door Lymy:
Ik heb in de afgelopen jaren nog nooit gevloekt, maar gayr in shaa Allah Allah subhana wa ta3ala is en blijft mijn getuigen!!

En als jij zo reageert op wat ik typ.. Allah ie 7sen 3awen in shaa Allah!
Ja en ik heb je uitgescholden voor mogool en dom wijff ? wat is daar erg aan ?

26-07-2013, 15:36
Dus even om alles op een rijtje te zetten. Ik ben verkaasd omdat ik:

1. Boeken lees.
2. Films kijk.
3. Games speel.
4. Accentloos Nederlands praat.
5. Omdat ik o.a. Nederlandse vrienden heb.

Dit is precies hoe jij het hebt gezegd, dus niet ontkennen. Maar dit maakt mij dus verkaasd?

26-07-2013, 15:37



Citaat door faisje:
Ik haat het als mensen niet begrijpen wat ik bedoel en er andere dingen van maken zoals iedereen hier blijkbaar hebben wij dezelfde denkgedachte
jij moet leren te beschrijven wat je bedoelt. SOLDIER00 omschrijving over een verkaasde Marokkaan was veel logischer en begrijpelijker dan die van jou.

26-07-2013, 15:37

Citaat door faisje:
Jjij doet alsof het de ergste zaak is van de wereld doe is ff rustig aan meid.. en ik weet heus wel wat ik aan het typen ben
Het is dan wel niet het ergste zaak in deze wereld, maar wel een erge zaak in het hiernamaals jongen
Het leven is zo voorbij

26-07-2013, 15:38

Citaat door KoekieMonster12:
jij moet leren te beschrijven wat je bedoelt. SOLDIER00 omschrijving over een verkaasde Marokkaan was veel logischer en begrijpelijker dan die van jou.
Jaa ik geef het toe daar heb ik in reallife ook moeite mee. tips ?

26-07-2013, 15:38

Citaat door faisje:
Ja en ik heb je uitgescholden voor mogool en dom wijff ? wat is daar erg aan ?
Liegen is ook harram.. Je zei kk dome wijf

26-07-2013, 15:40

Citaat door faisje:
Jaa ik geef het toe daar heb ik in reallife ook moeite mee. tips ?
Stay in school.

26-07-2013, 15:40

Citaat door G.F.Y:
Dus even om alles op een rijtje te zetten. Ik ben verkaasd omdat ik:

1. Boeken lees.
2. Films kijk.
3. Games speel.
4. Accentloos Nederlands praat.
5. Omdat ik o.a. Nederlandse vrienden heb.

Dit is precies hoe jij het hebt gezegd, dus niet ontkennen. Maar dit maakt mij dus verkaasd?
In dat geval ben ik ook verbaasd

+ ik heb Hollandse uiterlijk

26-07-2013, 15:41

Citaat door Lymy:
Liegen is ook harram.. Je zei kk dome wijf
ik loog niet bewust zomaar beschuldigen is ook haram?
Met jonges praten is ook haram wat praat je tegen mij ?

26-07-2013, 15:42

Citaat door Lymy:
In dat geval ben ik ook verbaasd

+ ik heb Hollandse uiterlijk


Ja, dat is precies hoe die het net in mijn topic zei. Dus dat mag allemaal niet, dat je het even weet. En vaak wollah zeggen en Wazmetjou? Dan ben je een echte Marokkaan!

26-07-2013, 15:43



Citaat door G.F.Y:
Ja, dat is precies hoe die het net in mijn topic zei. Dus dat mag allemaal niet, dat je het even weet. En vaak wollah zeggen en Wazmetjou? Dan ben je een echte Marokkaan!
Wat lieg jij heb ik alles precies op rijtje voor jou neergelegd ? En met wat voor groep jonges je omgaat heeft heel veel mee te maken hoe je gaat denken en hoe je word.

26-07-2013, 15:44

Citaat door faisje:
Wie zegt dat als je een marokkaan wilt zijn dat je zulke dingen moet doen haha? zo wat een haat he?
Met verkaast bedoel ik : ham etende drank drinkende neukende kutjes en lulletjes en geloof helemaal vergeten en niet over cultuuuur daar heb ik het over
Marokkanen kunnen ongelovig christelijk of joods zijn, of wat dan ook. Het blijven nog steeds marokkanen. Dat ze niet in jouw kutcultuur passen wilt niet zeggen dat ze niet dezelfde afkomst hebben zoals de jouwes.

26-07-2013, 15:44

Citaat door faisje:
Wat lieg jij heb ik alles precies op rijtje voor jou neergelegd ? En met wat voor groep jonges je omgaat heeft heel veel mee te maken hoe je gaat denken en hoe je word.


Ik heb het in een rijtje voor je gezet. Maar ga ontkennen dat je dat hebt gezegd. Doe maar.

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13