Bekijk volle/desktop versie : Heeft mn rotterdamse vriend gelijk??



26-07-2013, 04:12
[ Hij zegt dat Vilhena beter gaat worden dan Kroos? Wat vinden jullie. Ik denk van niet.. ]

26-07-2013, 04:25


Hahahahahahha never ever ever ever !

Kroos is swerelds grootste tallent met thiago neymar gotze isco

26-07-2013, 11:21
Kroos? Die man heeft veel meer talent!

26-07-2013, 12:06
Kroos is niet echt moeilijk te passeren

dus vilhena maakt wel kans, en is nog jonger denk ik,
dus kan wel


als je nou zei : Gotze dan was het wel een onserieuze uitspraak

26-07-2013, 13:54


kroos loopt al mijlen voor op vilhena. die heeft al wk ek cl gespeeld staat basis bij bayern en is duits international...

vilhena heeft pas een seizoen eredivisie achter zijn naam. ze verschillen dan wel 5 jaar maar vilhena speelt over paar bij Everton ofso

vilhena wordt een soort drenthe. talentjes van feyenoord worden nooit echte toppers van persie uitgezonderd

26-07-2013, 15:22

Citaat door rotterdammersss:
kroos loopt al mijlen voor op vilhena. die heeft al wk ek cl gespeeld staat basis bij bayern en is duits international...

vilhena heeft pas een seizoen eredivisie achter zijn naam. ze verschillen dan wel 5 jaar maar vilhena speelt over paar bij Everton ofso

vilhena wordt een soort drenthe. talentjes van feyenoord worden nooit echte toppers van persie uitgezonderd
Je hebt gelijk maar volgens mij is Kroos zn basisplaats bij bayern kwijt wat ook niet gek is met zoveel kwaliteit in de selectie.

Ik hoop dat Vilhena geen gevalletje Drenthe wordt en gwn serieus met zn carriere bezig blijft. Dan zie ik Boetius verder komen dan Vilhena want dat is een rustige serieuze jongen. Vilhena is meer een feestbeest.

26-07-2013, 15:25

Citaat door Scarface:
Kroos is niet echt moeilijk te passeren

dus vilhena maakt wel kans, en is nog jonger denk ik,
dus kan wel


als je nou zei : Gotze dan was het wel een onserieuze uitspraak



Je onderschat Kroos denk ik, die jongen had gewoon basis bij Bayern maar door die vervelende blessure en de vorm van Muller is hij hem kwijt. Zegt genoeg over hem als je jezelf binnen zo'n selectie de basis inspeelt.

Ik zie Vilhena nooit bij een club als Bayern terechtkomen, eerder bij Everton of iets in die richting.

Is natuurlijk niet slecht maar zal niet beter dan Kroos worden denk ik.

26-07-2013, 15:28

Citaat door Rohff:
Kroos? Die man heeft veel meer talent!
Ja maar ook meer discipline, is veel serieuzer bezig met zijn carriere en speelt al jaren bij een topclub.

26-07-2013, 15:29

Citaat door Zifouu:
Hahahahahahha never ever ever ever !

Kroos is swerelds grootste tallent met thiago neymar gotze isco
Ewa ja, hij houdt vol dat Vilhena verder kan komen. Ook strootman kan beter worden zegt hij terwijl hij even oud is als Kroos, maar net weg is bij psv terwijl Kroos al jaren bij een topclub speelt.

26-07-2013, 15:37

Citaat door Leandro Iturbe:
Je hebt gelijk maar volgens mij is Kroos zn basisplaats bij bayern kwijt wat ook niet gek is met zoveel kwaliteit in de selectie.

Ik hoop dat Vilhena geen gevalletje Drenthe wordt en gwn serieus met zn carriere bezig blijft. Dan zie ik Boetius verder komen dan Vilhena want dat is een rustige serieuze jongen. Vilhena is meer een feestbeest.
je weet toch dat robben zijn plaats te danken heeft dankzij de zware blessure van kroos? daarvoor was kroos vaste basisklant bij bayern en zat robben op bank. hij is zijn basis kwijt door die blessure van begin april. maar kroos komt heus terug. hij heeft echt een schitterende schot in huis

ik hoop het ook niet voor hem maar ik denk het wel want bijna niemand van feyenoord jeugd schopt het tot europese top laat staan wereldtop. van bronckhorst en van persie zijn de enige

26-07-2013, 15:52

Citaat door rotterdammersss:
je weet toch dat robben zijn plaats te danken heeft dankzij de zware blessure van kroos? daarvoor was kroos vaste basisklant bij bayern en zat robben op bank. hij is zijn basis kwijt door die blessure van begin april. maar kroos komt heus terug. hij heeft echt een schitterende schot in huis

ik hoop het ook niet voor hem maar ik denk het wel want bijna niemand van feyenoord jeugd schopt het tot europese top laat staan wereldtop. van bronckhorst en van persie zijn de enige
Ja k weet dat het door die blessure kwam, die jongen is nog jong en komt zeker nog ver. Speelt nu al bij een topclub en idd gruwelijk schot