Bekijk volle/desktop versie : Tanden bleken in Culemborg, Amsterdam, Tilburg of Den Haag. Waardebon van 45 minuten.



23-07-2013, 14:33
Hallo,

Iemand interesse in een tanden bleek behandeling?

• Premium-Plus bleekbehandeling (geheel alcoholvrij) in Amsterdam, Tilburg of Culemborg
• 45 minuten effectieve behandeltijd
• Voor 1 persoon

PM voor prijs!

23-07-2013, 19:49


Iedereen wil hem wel, maar niemand wil toegeven dat hij gele tanden heeft

24-07-2013, 03:04
Het helpt geen fuck.

Hun zijn echtttt slecht.


Ben er zondag geweest.


Succes.

24-07-2013, 12:33
Nou nou... dat valt mee.
Het is net als je haren verfen.

Gwn doen is leuk voor unn keeertjuh

24-07-2013, 12:37


Beste is bij een tandarts doen. Tenzij ze de verboden middel ( door de lobbiesten van de tandartsen) peroxide nog gebruikt. Andere middelen zijn hee slecht voor je tanden omdat ze een lssg van je tanden afbreken om het wit te krijgen

24-07-2013, 15:40

Citaat door Dorra:
Het helpt geen fuck.

Hun zijn echtttt slecht.


Ben er zondag geweest.


Succes.


Citaat door Dorra:
Nou nou... dat valt mee.
Het is net als je haren verfen.

Gwn doen is leuk voor unn keeertjuh
Eerst zeg je helpt geen fuck en dan roep je dat het leuk is voor 1x? Wat heb ik aan je reactie dan? En bij iedereen is het verschillend het effect. Graag niet meer zulke onzin plaatsen alleen om mij niet te gunnen om de waardebon te verkopen.

24-07-2013, 15:41

Citaat door Ifone:
Beste is bij een tandarts doen. Tenzij ze de verboden middel ( door de lobbiesten van de tandartsen) peroxide nog gebruikt. Andere middelen zijn hee slecht voor je tanden omdat ze een lssg van je tanden afbreken om het wit te krijgen
Hallo Google Tandarts.

De tandartsen gebruiken juist peroxide maar weten hoe ze dat moeten gebruiken. Je krijgt er alsnog gevoelige tanden van etc. Plus het is veel duurder.

24-07-2013, 18:11

Citaat door Yassine_nrd:
Eerst zeg je helpt geen fuck en dan roep je dat het leuk is voor 1x? Wat heb ik aan je reactie dan? En bij iedereen is het verschillend het effect. Graag niet meer zulke onzin plaatsen alleen om mij niet te gunnen om de waardebon te verkopen.
Om het mee te maken is het leuk ja.

Jou niet gunnen de waardebon te verkopen?

Moet ik de mensen gunnen iets niet waar te krijgen voor hun geld dan?


Het helpt gewoon niet klaar.
De witte lach ... is gewoon oplichterij.


Wil je witte tanden ga naar je eigen tandarts die behandeld jou op maat. Hij kent jou gebit het best.

24-07-2013, 21:10

Citaat door SmurfMetBril:
ben niet gek heb liever gele tanden dan over een paar jaar met kunst gebid lopen.
Ok.... nu ik 1x heb gebleekt? Verlies ik mijn tanden?
Wanneeer gebeurd dat dan...

Gaan ze opeens vallen?

03-02-2014, 13:12
Heeft iemand in den haag ervaring met tanden bleken den haag ?