Bekijk volle/desktop versie : Josje Huisman nog niet toe aan nieuwe liefde



Pagina's : [1] 2

23-07-2013, 09:05
Josje Huisman nog niet toe aan nieuwe liefde

(bron)

Josje Huisman denk nog niet na over een nieuwe liefde, een maand nadat zij en Johnny de Mol een punt achter hun relatie zetten.



Alhoewel haar ex vorige week alweer werd gespot met een nieuwe liefde, is het K3-lid daar zelf nog helemaal niet mee bezig. "Ik ben zo druk met alle nieuwe plannen van K3 dat ik me daar liever mee bezig houd."

De zangeres had iets minder dan een jaar een relatie met De Mol. Daarvoor ging zij met Gert Verhulst en Levi van Kempen. "Ik heb nu vlak achter elkaar twee relaties gehad die niet langer dan een jaar duurden, maar dat wil niet zeggen dat ik een losbol ben of van de korte relaties."

"Je hebt het niet altijd in de hand, hè. Als het kan, heb ik liever een lange relatie. Ik denk dat uiteindelijk iedereen op zoek is naar een vast iemand. Ik dus ook," vertelt Huisman aan Flair.

Ondanks dat de zangeres nu geen vriend heeft hoopt zij ooit te kunnen trouwen en kinderen te krijgen. "Eigenlijk is trouwen nog steeds mijn droom. En ik wil later wel kinderen, maar de eierstokken rammelen nog niet. Maar als het me gegeven is zou ik wel meer dan één kind willen."

23-07-2013, 09:11


Groot gelijk Josje.
Je job bij K3 is een meer dan voltijdse baan, dan heb je inderdaad echt geen tijd om een vent te zoeken.

23-07-2013, 09:12

Citaat door AirbusA380:
Groot gelijk Josje.
Je job bij K3 is een meer dan voltijdse baan, dan heb je inderdaad echt geen tijd om een vent te zoeken.
Zo is dat, maar ze had wel even voor een naamsverandering door kunnen gaan, is het niet?

Afijn, zo'n vent dient zich vanzelf wel aan bij zo'n beroemde met een leuk koppie.

23-07-2013, 10:15
Kan Josje denken?

23-07-2013, 10:26



Citaat door AirbusA380:
Groot gelijk Josje.
Je job bij K3 is een meer dan voltijdse baan, dan heb je inderdaad echt geen tijd om een vent te zoeken.
Nu is ze jong en aantrekkelijk... Ik zou als ik haar was niet al te lang wachten. Hoe ouder ze wordt hoe minder groot de kans is dat ze een man aan de haak slaat. Alhoewel ik denk dat beroemdheden meer een uitzondering hebben...

Ps. Ken heel dat mens niet

23-07-2013, 10:32

Citaat door deVerdeler:
Nu is ze jong en aantrekkelijk... Ik zou als ik haar was niet al te lang wachten. Hoe ouder ze wordt hoe minder groot de kans is dat ze een man aan de haak slaat. Alhoewel ik denk dat beroemdheden meer een uitzondering hebben...

Ps. Ken heel dat mens niet
Grijp je kans, ze is nu vrij en geen losbol.

23-07-2013, 10:37

Citaat door Seal97:
Grijp je kans, ze is nu vrij en geen losbol.
I'am already taken ...

23-07-2013, 10:43

Citaat door deVerdeler:
I'am already taken ...
Ja, dat schiet dus weer niet op zo... Airbus zoekt ook nog iemand voor de Belgische prinses. Vrijgezelle dames genoeg.

23-07-2013, 10:48

Citaat door Seal97:
Ja, dat schiet dus weer niet op zo... Airbus zoekt ook nog iemand voor de Belgische prinses. Vrijgezelle dames genoeg.
Btw... al dat bull shit over een baby dat geboren wordt bij Kate... Ja allemaal leuk en aardig, maar vind het echt overdreven... Wat maakt hun nou meer speciaal dan mijn buurvrouw.

23-07-2013, 10:50

Citaat door deVerdeler:
Btw... al dat bull shit over een baby dat geboren wordt bij Kate... Ja allemaal leuk en aardig, maar vind het echt overdreven... Wat maakt hun nou meer speciaal dan mijn buurvrouw.
Ik ken je buurvrouw niet, is ze niet gewoon heeeeel saai?

23-07-2013, 10:51

Citaat door Seal97:
Ik ken je buurvrouw niet, is ze niet gewoon heeeeel saai?
Ik vind Kate ook saai

23-07-2013, 10:52

Citaat door deVerdeler:
Ik vind Kate ook saai
Maar ze doet wel stoute dingetjes... anders kwam er geen kind he.

23-07-2013, 10:59



Citaat door Seal97:
Ja, dat schiet dus weer niet op zo... Airbus zoekt ook nog iemand voor de Belgische prinses. Vrijgezelle dames genoeg.
en dat is ook al niet simpel

23-07-2013, 11:00

Citaat door AirbusA380:
en dat is ook al niet simpel
Abra heeft d'n Josje al terzijde geschoven vanwege haar keus voor mannen met golvend haar, hoe is de prinses daarin?

23-07-2013, 11:04

Citaat door Seal97:
Abra heeft d'n Josje al terzijde geschoven vanwege haar keus voor mannen met golvend haar, hoe is de prinses daarin?
Dan moet je al zeker degelijk Frans spreken, de taal aan het hof en vermoedelijk ook in de echtelijke slaapkamer is Frans.
voor de rest, tja een man die zijn wereld kent en dus zeker niet het Tokkie type, het gaat hier over een prinses tenslotte.

Pagina's : [1] 2