Bekijk volle/desktop versie : Ik heb spijt



Pagina's : [1] 2 3 4

23-07-2013, 01:37
Dag dames.

Ik begrijp me zelf niet. Ik weet niet waarom ik zo ben en het zit me toch dwarst.
Ik heb vaker een topic hierover geopend. Ik ben het nu zelf zat, laat staan een ander.

Ik begin bij het begin. Mijn ouders, broers en zussen eigenlijk iedereen gaat een paar dagen voor el3ief naar Marokko. Ze gaan daar el3ied vieren. Mijn man en ik zouden niet gaan. Dit gaat gewoon niet en mijn man heeft ook zijn familie hier. Ik had dubbele gevoelens, ene kant wil ik dolgraag gaan en andere kant wil ik niet gaan. Ik wil mijn man niet alleen laten. Ik wil natuurlijk bij hem zijn en onze el3ied samen vieren en in de middag op familie bezoek.
Ik heb een paar keer aangegeven dat ik eigenlijk toch wel wil gaan. Mijn man heeft altijd gereageerd met als je wil gaan, dan moet je ook gaan. Ik vond het zielig voor hem, dus ik liet het voor wat het was.
Afgelopen week is mijn man thuis gekomen met een vliegticket voor 1 persoon. Ik ga voor 10 dagen.
Ik weet nu niet of ik blij moet zijn of verdrietig. Hij heeft aangegeven dat hij mij graag gelukkig wil zien en dat dit is wat mij blij maakt.
Ik heb gewoon spijt dat ik erover begon. ik begrijp niet waarom. Ik ben gelukkig. Hij geeft mij altijd mij zin en ik doe zo weinig terug.

Wat kan ik nu nog doen om van mijn rot gevoel af te komen.

23-07-2013, 01:39


De reis annuleren?

23-07-2013, 01:40
Wees blij met zo een vent! En tegenwoordig kan je intenet op je tel zetten en ook skype downloaden. Kun je hem eelkedag zien..

23-07-2013, 01:40
Waar heb je precies spijt van?

23-07-2013, 01:42


Dan boek je toch een ticket voor hem? Verras hem weer !

23-07-2013, 01:43
Ik heb spijt dat ik altijd zeur en domme keuzes maak. Ik moet waarderen wat ik heb. Ik moet mijn man tijd geven.

23-07-2013, 01:43

Citaat door Mamavan_2:
Dan boek je toch een ticket voor hem? Verras hem weer !
Ik denk dat hij liever alaid met zijn eigen familie viert in Nederland dan met zijn schoonfamilie in Marokko. Maar dat vermoed ik.

23-07-2013, 01:44

Citaat door Tawayaresh:
Wees blij met zo een vent! En tegenwoordig kan je intenet op je tel zetten en ook skype downloaden. Kun je hem eelkedag zien..
Oh serieus. Ik ga kijken hoe dat moet.
Bedankt

23-07-2013, 01:45
Je weet zelf niet wat je wil, en zit vast tussen 2 gevoelens. Je bent getrouwd je kunt ook niet altijd je familie overal achterna gaan, hun hebben er voor gekozen om in marokko l3ied te vieren. Het is toch ook niet het einde van de wereld als je dit jaar geen l3ied met je familie kan vieren. Straks heb je het offerfeest en dan kun je weer gezamenlijk zijn. Dus blijf met je man, je zegt zelf hem tekort te doen, nu heb je de kans om het goed te maken. Geef hem de aandacht en tijd die hij verdient

23-07-2013, 01:45
aaaah zoo een lieve man. wees dankbaar hiervoor en toon dit ook aan hem. lieve mannen hebben altijd heksen als vrouw haha. (dont lynch me)

23-07-2013, 01:45
Indd ticket boeken voor hem. Gezellig samen gaan!

23-07-2013, 01:45

Citaat door Fatima.25:
Ik heb spijt dat ik altijd zeur en domme keuzes maak. Ik moet waarderen wat ik heb. Ik moet mijn man tijd geven.
Niet seuren en geen domme keuzes maken, je man tijd geven ben je van heel het probleem af

23-07-2013, 01:45


Ik heb vaker topics van je gelezen en eerlijk gezegd vind ik dat je hem tekort doet. Gelukkig heb je dat zelf ook door. Verzin maar een leuke verrassing voor hem dit keer om het goed te maken. Moge Allah jullie huwelijk zegenen.

23-07-2013, 01:46
Ahh miskina is toch nergens voor nodig die schuld gevoel
Hij heeft jezelf verast met een ticket dus het komt wel vanuit zn hart
Ga gewoon en geniet van je vakantie met je ouders

23-07-2013, 01:46

Citaat door Fatima.25:
Dag dames.

Ik begrijp me zelf niet. Ik weet niet waarom ik zo ben en het zit me toch dwarst.
Ik heb vaker een topic hierover geopend. Ik ben het nu zelf zat, laat staan een ander.

Ik begin bij het begin. Mijn ouders, broers en zussen eigenlijk iedereen gaat een paar dagen voor el3ief naar Marokko. Ze gaan daar el3ied vieren. Mijn man en ik zouden niet gaan. Dit gaat gewoon niet en mijn man heeft ook zijn familie hier. Ik had dubbele gevoelens, ene kant wil ik dolgraag gaan en andere kant wil ik niet gaan. Ik wil mijn man niet alleen laten. Ik wil natuurlijk bij hem zijn en onze el3ied samen vieren en in de middag op familie bezoek.
Ik heb een paar keer aangegeven dat ik eigenlijk toch wel wil gaan. Mijn man heeft altijd gereageerd met als je wil gaan, dan moet je ook gaan. Ik vond het zielig voor hem, dus ik liet het voor wat het was.
Afgelopen week is mijn man thuis gekomen met een vliegticket voor 1 persoon. Ik ga voor 10 dagen.
Ik weet nu niet of ik blij moet zijn of verdrietig. Hij heeft aangegeven dat hij mij graag gelukkig wil zien en dat dit is wat mij blij maakt.
Ik heb gewoon spijt dat ik erover begon. ik begrijp niet waarom. Ik ben gelukkig. Hij geeft mij altijd mij zin en ik doe zo weinig terug.

Wat kan ik nu nog doen om van mijn rot gevoel af te komen.
Het is ook nooit goed......echt jammer om dit te lezen.

Pagina's : [1] 2 3 4