Bekijk volle/desktop versie : Hulp gevraagd---Barak Allaho Fikom!



22-07-2013, 19:59
Salaam,

Ik ga binnenkort incha2alah terug in Marokko wonen (Nador) samen met mijn man.
Of dat voor altijd word of voor een langere periode weet ik nog niet.
Daar wil ik een thuisstudie volgen om te gaan werken, omdat ze in Marokko mensen met een Nederlandse diploma
steeds meer aannemen.
Weet alleen niet wat ik moet gaan studeren. Er zijn tal van opleidingen, alleen moet ik wel een goed betaalde
keus maken.
Ik heb ook gehoord dat er Nederlandse bedrijven zijn die mensen zoeken die vanuit Marokko voor hun willen werken.
Ik kan er jammer genoeg niks over vinden En hoop dat iemand hier er iets meer vanaf weet.
Heeft iemand nog tips, over wat ik nou het beste kan doen?

Jazakom allaho khayran!

Wa3laykom Salam

23-07-2013, 02:18


Ik weet het ook niet meid, maar ik raad je aan om in elk geval salaat istighara te verrichten, moge Allaah jullie helpen.

24-07-2013, 11:27
salam,
ik weet niet welk diploma's je hebt, ik heb vorig jaar een job aanbieding gekregen van een bedrijf en die zochten iemand voor in Casablanca, je moest nederland/frans/engels en eventueel duits zeer goed schrijven/spreken
indien je frans niet ok is, zou ik je aanraden om een cursus frans te volgen
Ik moet wel zeggen dat het echt wel goed betaald is, je krijgt een appartement van het bedrijf en 3000€ neto

maar ik heb het niet gedaan, omdat ik op dat moment geen zin had om te verhuizen

24-07-2013, 12:59
cv door te sturen naar Bob Vangeel : info@aims-belgium.com firma DELL die hebben veel functies in Marokko