Bekijk volle/desktop versie : Uiterlijk is net zo belangrijk als innerlijk



Pagina's : [1] 2 3

22-07-2013, 06:26
Immers heeft het geen nut om te trouwen met iemand waar je je (seksueel) niet tot aangetrokken voelt.

Eens of oneens?

22-07-2013, 06:31


Eigenlijk is uiterlijk belangrijker, maar dan krijg je een heel lang zeur verhaal waarbij iedereen het tegendeel probeert te bewijzen
Uiterlijk bepaald veelal of nakomelingen gezond en intelligent worden en breed gezien of ze dus overleven en succes zullen hebben.
Maar als het je echt gaat om het samenleven en je niet flexibel daarin bent is het innerlijk natuurlijk veel belangrijker, want anders heb je continu stress en daar ga je dood aan.
Seksuele aantrekkingskracht, mensen worden vanzelf ouder, of verbranden misschien wel hun gezicht. Raad eens wat je heel goed kunt, dat is je fantasie gebruiken en dat moet ook wel, want na twee dagen... oké iets langer... heb je dat lichaam wel gezien.

22-07-2013, 06:36

Citaat door Petrus:
Eigenlijk is uiterlijk belangrijker, maar dan krijg je een heel lang zeur verhaal waarbij iedereen het tegendeel probeert te bewijzen
Uiterlijk bepaald veelal of nakomelingen gezond en intelligent worden en breed gezien of ze dus overleven en succes zullen hebben.
Maar als het je echt gaat om het samenleven en je niet flexibel daarin bent is het innerlijk natuurlijk veel belangrijker, want anders heb je continu stress en daar ga je dood aan.
Seksuele aantrekkingskracht, mensen worden vanzelf ouder, of verbranden misschien wel hun gezicht. Raad eens wat je heel goed kunt, dat is je fantasie gebruiken en dat moet ook wel, want na twee dagen... oké iets langer... heb je dat lichaam wel gezien.
Intelligentie en gezondheid zijn niet schoonheid gebonden. Hoe kom je daar op?

22-07-2013, 06:42

Citaat door Prikbord:
Intelligentie en gezondheid zijn niet schoonheid gebonden. Hoe kom je daar op?
Hoe ik daarop kom, nou een klein stukje opletten en creatief plakken.
Het gaat niet altijd op, maar over het algemeen zijn knappe mensen succesvoller, gezonder en slimmer. Daar zijn ook studies over te vinden.

22-07-2013, 06:52


Uiterlijk is belangrijk,maar het innerlijk bepaalt daarna of diegene ook interessant en leuk genoeg is om bij te blijven

22-07-2013, 07:02

Citaat door Petrus:
Hoe ik daarop kom, nou een klein stukje opletten en creatief plakken.
Het gaat niet altijd op, maar over het algemeen zijn knappe mensen succesvoller, gezonder en slimmer. Daar zijn ook studies over te vinden.
Knapheid is selectief.
En verder ben ik het er ook helemaal niet mee eens maar meningen verschillen.

Gezondheid, intelligentie en succes is er mijns inziens simpelweg niet aan gebonden.
Sterker nog, dat je per definitie dommer bent als je er minder mooi uitziet klinkt als pure nonsens.

Paris hilton mode poppen en guido's hoorden de wereld in dat geval te domineren op het gebied van wetenschap, politiek, geneeskunde enz.
In werkelijkheid domineren ze niets anders dan rtl4 met programma's als jersey shore of oh oh cherso.

Einstein en andere beroemde uitvinders, denkers en politici waren nou niet bepaald wat je moeders mooiste noemt.
Toch waren ze slim en ook gewoon gezond.

22-07-2013, 08:38

Citaat door TheMoJa:
"Hey, ik zag je staan en ik dacht:'Damn, wat heb jij een mooi innerlijk.' Mag ik je nummer?"
Not funny.

22-07-2013, 08:47

Citaat door Petrus:
Hoe ik daarop kom, nou een klein stukje opletten en creatief plakken.
Het gaat niet altijd op, maar over het algemeen zijn knappe mensen succesvoller, gezonder en slimmer. Daar zijn ook studies over te vinden.
Grappig hoe jij 3 verschillende factoren aan elkaar lijmt.

22-07-2013, 09:35
Ik ben het er niet mee eens. Iemand word in mijn ogen aantrekkelijk als ik weet hoe hij is.Daarvoor valt het hele uiterlijk weg .

22-07-2013, 10:34

Citaat door Anonymoussssss:
Ik ben het er niet mee eens. Iemand word in mijn ogen aantrekkelijk als ik weet hoe hij is.Daarvoor valt het hele uiterlijk weg .
Er zijn mensen die zich alleen seksueel aangetrokken voelen tot intelligentie.
Daar gaat Petrus zijn argument.

22-07-2013, 11:31
hoe minder mooi hoe beter
dan lijk ik mooi




22-07-2013, 13:17

Citaat door Prikbord:
Intelligentie en gezondheid zijn niet schoonheid gebonden. Hoe kom je daar op?
Omdat hij niet intelligent is

22-07-2013, 13:21



Citaat door Anonymoussssss:
Ik ben het er niet mee eens. Iemand word in mijn ogen aantrekkelijk als ik weet hoe hij is.Daarvoor valt het hele uiterlijk weg .
Gaat toch weg...

Als jij een man zou ontmoeten die van binnen super mooi is, maar van buiten totaal niet, echt niet dat je dan met hem zou trouwen.

Je voelt je dan misschien aangetrokken als broer/zus relatie

22-07-2013, 13:21
Uiterlijk is belangrijker.










































Grapje - niet slaan.

22-07-2013, 13:25

Citaat door fat0shj:
Uiterlijk is belangrijker.



Grapje - niet slaan.
Waarom slaan? Er zijn genoeg mannen en vrouwen die dat vinden.
Ik vind het geen leven als je man knap is en vreemdgaat en jou slecht behandeld. Sorry hoor maar dan kan je veel beter alleen zijn.

Maar veel vrouwen en mannen pikken het nogmaals en dat is hun leven dus mogen ze het natuurlijk ook zelf weten.

Pagina's : [1] 2 3