Bekijk volle/desktop versie : De hijab



22-07-2013, 04:33
Heb jij geen schaamte tegenover Allaah(Subhaana Wa Ta'alaa)? Vrees jij dan niet voor Allaah(Subhaana Wa Ta'alaa)? Bedek jezelf mijn zuster, Wat zou jou eindbestemming zijn als je in deze toestand zou sterven? In wat voor situatie zal je ziel zich bevinden als je zult sterven? De hijaab op de dag van vandaag is niet meer dan een doekje op je hoofd, is dit de correcte Hijaab? De doel van je hijaab is om je schoonheid te bedekken en niet om je nog mooier te maken! Hoezo ga je dit wereldseleven achterna, terwijl dit slechts voor een korte duur is? Hoezo hecht je, je aan iets, terwijl het op een dag allemaal zal verdwijnen? Alles zal verdwijnen.. Dus wordt wakker en denk niet de wereld is Oh zo mooi. De shaytaan maakt alles mooi in je ogen, hij laat je zo goed voelen bij je slechte daden en laat je denken dat je 't hebt gemaakt, maar je zult uiteindelijk vallen in een diepe put. Hij(de shaytaan) laat je niet met rust tot je laatste adem! Dus vecht tegen hem tot je laatste adem en neem hem niet als vriend! Nee, hij is je vijand! Hij zal je in de steek laten en je dan zeggen: verwijt het mij niet, maar jezelf! Jij koos ervoor mij te volgen." En dan sta je er alleen voor. Je had de kans om te welslagen, maar nee je volgde de shaytaan. Alles is verloren..


Moge Allaah(Subhaana Wa Ta'alaa) ons leiden & ons doen vergeven. Moge Hij ons laten doen behoren bij de mensen van 't paradijs. Ameen.

22-07-2013, 04:37


Baaraka Allahu feeki

22-07-2013, 04:40

Citaat door Amatullaah.:
Baaraka Allahu feeki
Wa feeki

22-07-2013, 13:11
Baaraka Allahu feekom