Bekijk volle/desktop versie : mannen



Pagina's : [1] 2 3

28-01-2005, 20:05
mannen doen alsof ze alles mogen ik zie zoveel topics gaan over meiden
die volgens hun dit en dat zijn.ze vinden de meiden te uitbundig terwijl ze zelf niet eens de goeie voorbeeld geven.Ze doen net alsof een relatie voor hun hallal is en voor ons haram.
ik snap niet waarom er minder naar de mannen wordt gekeken en meer op de
meiden wordt gelet dat zie ik ook overal de jongens mogen uitgaan
en haramdingen doen en waneer een meisje dat doet dan is ze ineens een H.OER(9 van de 10 keer)
Face it: HARAM IS HARAM en HALLAL is HALLAl.
beide geslachten moeten de Islaam gehoorzamen en praktiseren.

dus wijs in het vervolg niet met je vingertjes alleen naar de meiden

ps: heb het niet over alle mannen

28-01-2005, 20:14


wa oe3alaikom salaam meid,

ik ben het helemaal met je mee eens natuurlijk, maar sommige meiden maken misbruik van et feit dat ze denken dat ze meer recht hebben dan de man...,
als een vrouw iets doet is et juist ni zo erg (tenminste voor zover ik weet ni).
en als een man wat uitspookt dan word er aangeklaagd en weet ik veel wa allemaal...,
mohiem een man heeft altijd meer stres te verduren dan een vrouw..., ze zeggen misschien wel dat vrouwen meer meemaken maar dat is juist ni zo....,


mohiem 1 moslims = 1 moslim wat voor geslacht dan ook .
regels gelden voor beiden..!!! (al moet ik helaas erbij voegen dat d meeste vrouwen de hel zullen in treden...

28-01-2005, 20:19

Citaat door Wahdania:
mannen doen alsof ze alles mogen ik zie zoveel topics gaan over meiden
die volgens hun dit en dat zijn.ze vinden de meiden te uitbundig terwijl ze zelf niet eens de goeie voorbeeld geven.Ze doen net alsof een relatie voor hun hallal is en voor ons haram.
ik snap niet waarom er minder naar de mannen wordt gekeken en meer op de
meiden wordt gelet dat zie ik ook overal de jongens mogen uitgaan
en haramdingen doen en waneer een meisje dat doet dan is ze ineens een H.OER(9 van de 10 keer)
Face it: HARAM IS HARAM en HALLAL is HALLAl.
beide geslachten moeten de Islaam gehoorzamen en praktiseren.

dus wijs in het vervolg niet met je vingertjes alleen naar de meiden

ps: heb het niet over alle mannen
Salaam aleikoum zuster.. trek het je niet aan..Ik erger me daar ook ontzettend aan!!! Deze jochies weten zelf ook wel dat ze verkeerd bezig zijn..

En dan wel zeuren over dat ze een vrouw willen die maagd is.. Maar geloof me: what goes around comes around..

Vroeg of laat zullen ze hun straf wel krijgen..

Het zijn gewoon stumperds.. vieze mannetjes.. bahhhh.. ik zou ze nog voor geen goud als mijn man willen.. bahhhhhhhh...

En dan gaan ze verloven, huppakee baardje groeien.. Nog ff 1 keer stappen, baardje af.. Dag erna weer baard laten groeien.. Laat me niet lachen..

Maar vergeet niet dat de goede vrouwen zijn voor de goede mannen en heeft zo'n man zich misdragen en rond genxukt dan zal hij ooit wel de deksel op zijn neus krijgen..

Is het niet hier, op aarde dan zal hij zich daar later over moeten verantwoorden..

28-01-2005, 20:32

Citaat door Wahdania:
mannen doen alsof ze alles mogen ik zie zoveel topics gaan over meiden
die volgens hun dit en dat zijn.ze vinden de meiden te uitbundig terwijl ze zelf niet eens de goeie voorbeeld geven.Ze doen net alsof een relatie voor hun hallal is en voor ons haram.
ik snap niet waarom er minder naar de mannen wordt gekeken en meer op de
meiden wordt gelet dat zie ik ook overal de jongens mogen uitgaan
en haramdingen doen en waneer een meisje dat doet dan is ze ineens een H.OER(9 van de 10 keer)
Face it: HARAM IS HARAM en HALLAL is HALLAl.
beide geslachten moeten de Islaam gehoorzamen en praktiseren.

dus wijs in het vervolg niet met je vingertjes alleen naar de meiden

ps: heb het niet over alle mannen
ik bedoel maar die kut marokkanen die mannen hebben geen respect meer

28-01-2005, 20:59


pfffffffffff.... a jemma 3la onzin....

28-01-2005, 21:04

Citaat door imetawen:
pfffffffffff.... a jemma 3la onzin....
jaa de waarheid kan soms hard zijn

28-01-2005, 21:08
bad men bad woman.... good woman good men.....

oke

28-01-2005, 21:17

Citaat door tarifisht:
jaa de waarheid kan soms hard zijn
waarheid??? waaaaaaaaaahahahaha... een goede meid weet wat ze doet en vergelijkt zich niet met slechte jongens en andersom is het precies het zelfde om het zo simpel mogelijk te zeggen... en alsje weet dat iets haram is dan moetje niet roepen waarom jongens dat wel mogen maar er voor zorgen datje juist een goede moslima blijft... want wat ik kan opmaken uit de teksten zijn jullie nogal jaloers op het heftige haram levetnje van een "groep" marokkaanse jongens. hier bewijs je al datje helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen goede moslima bent en geloof me... en het woord MANNEN is nogal algemeeeeeen

28-01-2005, 21:39

Citaat door Kingofmaroc:
bad men bad woman.... good woman good men.....

oke
juistem..!!

28-01-2005, 21:39

Citaat door NABILA2004:
ik bedoel maar die kut marokkanen die mannen hebben geen respect meer
Let op je woorden a mongool

28-01-2005, 21:53
ik praat het niet voor de meiden goed.integendeel ik zeg juist
dat beide partijen fout kunnen zitten.
maar ik zie het vaak in mijn omgeving een jongen komt 5 uur in
de nacht thuis de ouders zeggen er nauwelijks wat van als
een meisje dat doet dan wordt ze bont en blauw geslagen.
ik kan me niet bedenken dat het voor een jongen hallal is
en voor een meisje haram.
zoals ik zei: haram is haram en hallal is hallal.
ik ken geen jongen die geen relatie heeft gehad maar daar
wordt niks over gezegd volgens de marokkanen:
een man blijft een man.
als het een meisje was dan wordt ze uitgemaakt voor h.oer.
rare redenaties vind je niet?
de meeste marokanen halen cultuur en geloof door elkaar en dat
is waar ik me eindeloos aan irriteer.
aan de Islam valt niet te sleutelen als een gebod of verbod van de
almachtige afkeer in de mens opwekt dan ligt het probleem bij de
zelfzuchtige mens en niet aan de Islam.

28-01-2005, 22:01

Citaat door imetawen:
waarheid??? waaaaaaaaaahahahaha... een goede meid weet wat ze doet en vergelijkt zich niet met slechte jongens en andersom is het precies het zelfde om het zo simpel mogelijk te zeggen... en alsje weet dat iets haram is dan moetje niet roepen waarom jongens dat wel mogen maar er voor zorgen datje juist een goede moslima blijft... want wat ik kan opmaken uit de teksten zijn jullie nogal jaloers op het heftige haram levetnje van een "groep" marokkaanse jongens. hier bewijs je al datje helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen goede moslima bent en geloof me... en het woord MANNEN is nogal algemeeeeeen
jaloers? waarom zou ik ik verlang niet echt naar de hel.
en wie ben jij op haar of mij te beoordelen op mijn daden?
ik vind het nogal storend dat de meeste mannen (de meerdere deel)
er op los gaan en als het op trouwen aankomt dan een maagd eisen
hoe kan je dat nou eisenvan een vrouw als het jij zelf niet eens een maagd bent.
de meeste doen dat uit trots en niet omdat ze de regels van
Allah gehoorzamen daar stoor ik me dus AAN

28-01-2005, 22:02



Citaat door Kingofmaroc:
bad men bad woman.... good woman good men.....

oke
ja dat zeker maar zou het niet beter zijn als de aantal goeie mannen en
vrouwen groeiden.

28-01-2005, 22:04

Citaat door faizaatje79:
Salaam aleikoum zuster.. trek het je niet aan..Ik erger me daar ook ontzettend aan!!! Deze jochies weten zelf ook wel dat ze verkeerd bezig zijn..

En dan wel zeuren over dat ze een vrouw willen die maagd is.. Maar geloof me: what goes around comes around..

Vroeg of laat zullen ze hun straf wel krijgen..

Het zijn gewoon stumperds.. vieze mannetjes.. bahhhh.. ik zou ze nog voor geen goud als mijn man willen.. bahhhhhhhh...

En dan gaan ze verloven, huppakee baardje groeien.. Nog ff 1 keer stappen, baardje af.. Dag erna weer baard laten groeien.. Laat me niet lachen..

Maar vergeet niet dat de goede vrouwen zijn voor de goede mannen en heeft zo'n man zich misdragen en rond genxukt dan zal hij ooit wel de deksel op zijn neus krijgen..

Is het niet hier, op aarde dan zal hij zich daar later over moeten verantwoorden..
ja dat bedoel ik.

28-01-2005, 22:11

Citaat door 01LaHbIbAh09:
wa oe3alaikom salaam meid,

ik ben het helemaal met je mee eens natuurlijk, maar sommige meiden maken misbruik van et feit dat ze denken dat ze meer recht hebben dan de man...,
als een vrouw iets doet is et juist ni zo erg (tenminste voor zover ik weet ni).
en als een man wat uitspookt dan word er aangeklaagd en weet ik veel wa allemaal...,
mohiem een man heeft altijd meer stres te verduren dan een vrouw..., ze zeggen misschien wel dat vrouwen meer meemaken maar dat is juist ni zo....,


mohiem 1 moslims = 1 moslim wat voor geslacht dan ook .
regels gelden voor beiden..!!! (al moet ik helaas erbij voegen dat d meeste vrouwen de hel zullen in treden...
ja ik praat het ook niet goed voor de meiden.
in de Islam is een man en een vrouw gelijk.
maar als een vrouw iets doet dan is het juist veel erger dan als een man
dezelfde daad heeft begaan dat vind ik storend.(tegenwoordig)

Pagina's : [1] 2 3