Bekijk volle/desktop versie : Ramadan/Elhied cadeautjes voor ouders, oma en opa's en familie?



21-07-2013, 12:13
Dames, hebben jullie al cadeautjes gekocht voor Ramadan of Elhied voor je ouders of familieleden?
Heb dus geen idee wat ik moet kopen, dames met ideeën,

21-07-2013, 12:20


Toevallig ben ik aan het "rondsurfen" voor kadootjes voor mijn kinderen. Hoe ouder ze worden hoe duurder de verlanglijstjes worden.

Voor oudere familieleden zou ik gewoon dove/nivea of een andere soort geur/doucheset kopen en daarnaast kan je er altijd wel wat huishoudelijke dingen bij kopen en klaar je hebt een gewild setje. Ze zijn meestal wel blij met iets kleins maar bruikbaar. Het gaat om het gebaar dat je aan hun gedacht hebt.

21-07-2013, 12:53

Citaat door hawael:
Toevallig ben ik aan het "rondsurfen" voor kadootjes voor mijn kinderen. Hoe ouder ze worden hoe duurder de verlanglijstjes worden.

Voor oudere familieleden zou ik gewoon dove/nivea of een andere soort geur/doucheset kopen en daarnaast kan je er altijd wel wat huishoudelijke dingen bij kopen en klaar je hebt een gewild setje. Ze zijn meestal wel blij met iets kleins maar bruikbaar. Het gaat om het gebaar dat je aan hun gedacht hebt.
Hoe oud zijn jouw kids? Ja, ik wil ook gewoon iets kleins kopen hoor, het hoeft niet overdreven te zijn.
Voor mijn ma denk ik een broodbakmachine, pa gereedschapskist. Voor opa's en oma's weet ik het nog niet. Voor zussen en broers heb ik zelf gemaakte fotoalbum, leesboeken, en dat soort standaarddingen gekocht.