Bekijk volle/desktop versie : Dringend; Zalen



20-07-2013, 16:33
Hey dames (&gents)

Ik ben dringend op zoek naar een zaal
Ik vroeg me af hoeveel jullie kwijt waren aan zaal en of jullie catering erbij hebben genomen
Dus hoeveel je in totaal kwijt was daaraan.

xx

20-07-2013, 16:47


welke omgeving zoek je een zaal. dat is ook wel belangrijk om te weten

20-07-2013, 16:54
Het maakt eigelijk niet veel uit
Het liefst den haag en omgeving
Maar ik zou het niet erg vinden om naar (bijv) amsterdam te rijden voor een mooie zaal

20-07-2013, 17:21
als je voor over hebt om in de zuiden te trouwen, dan is the rose events mooie zaal.

geen catering verplicht bij hun. incl. deco in prijs begrepen. vrouwen passen er 400 personen. bij de mannen 200 personen.

20-07-2013, 17:27



Citaat door -rowaida-:
als je voor over hebt om in de zuiden te trouwen, dan is the rose events mooie zaal.

geen catering verplicht bij hun. incl. deco in prijs begrepen. vrouwen passen er 400 personen. bij de mannen 200 personen.
En weet je misschien hoeveel het kost (met catering erbij en zonder)
En of je 2 zalen moet nemen, ik heb namelijk een gemengde bruiloft (mannen vrouwen bij elkaar.)

20-07-2013, 17:39
het eigenaar is een afghaan. je betaalt 3500 euro. voor heel de pand. je krijgt om 8 uur sochtends de sleutels. je mag tot de volgende dag 06:00 ochtend in de zaal blijven.

ik heb nooit meegemaakt dat hij zelf met een marokaanse catering heeft gewerkt. beter eigen catering regelen. er zitten 3 zalen in. waarvan 2 zalen 1 groot zaal kan maken. en dan passen er 400 personen in.

3e zaal kun je eventueel voor de kinderen gebruiken als die aanwezig zullen zijn

20-07-2013, 17:42
Meet & eat ( Utrecht
De koning (Amsterdam)
TMG Partycentrum ( Almere )

20-07-2013, 23:54
Yaghlaf te weesp.
Tulp 1 of 2 te zaandam
Je hebt ook een mooie in amstelveen
Koning
Diamant
Kroon.
De laatste 3 zijn in Amsterdam.

Mvg,

21-07-2013, 09:23
Ik ben in zichtenburg(denhaag) getrouwd en was 3200 kwijt aan de zaal heb geen catering genomen bij ze..
Catering was 7700 dus totaal tegen de 11.000 euro..
Maar voor de catering ligt het aan het aantal personen want dan kan de prijs enorm verschillen..

21-07-2013, 12:16
Beste,

We zitten bij Nijmegen in de buurt en hebben een all-in pakket. Mocht je een offerte willen dan hoor ik dat graag van je.

All-in pakket :

Eten ( voorgerecht + hoofdgerecht)
- Drinken onbeperkt ( Thee, koffie, water, cola, Fanta en jus d'orange )
- Marokkaanse koekjes
- Marokkaanse thee met gebakjes
- Fruitschaal met IJstaart
- Decoratie ( incl. Welkomstafel met dadels en melk, theehoekje, eethoekje, zaaldecoratie,bruidspodium met bruidsstoelen en decoratie )
- personeel ( 1 serveerster op 3 a 4 tafels en een parkeerwachter met voldoende parkeerplaats op eigen terrein )
- Bruidstaart


Ik hoor graag van u.