Bekijk volle/desktop versie : Hoe is de ramadan bij jullie?



Pagina's : [1] 2 3

20-07-2013, 00:38
Mij valt het echt tegen. Ik wil niet zeuren maar ik hou het gewoon niet vol. Ben ik nou de enige die het zo zwaar heeft? (ja, ik weet dat ik niet mag klagen). Nog iemand tips qua eten voor de fadjr?


20-07-2013, 00:39


Gek genoeg vind ik het erg meevallen.. Ik doe wel een dutje na het werk samen met de kleine, misschien daarom? Met shor lekker fruit. shake en een broodje gezond meestal hier!

20-07-2013, 00:41

Citaat door elhobje:
Gek genoeg vind ik het erg meevallen.. Ik doe wel een dutje na het werk samen met de kleine, misschien daarom? Met shor lekker fruit. shake en een broodje gezond meestal hier!
Ja ik doe ook altijd een dutje in de middag. En met shor eet ik altijd een shake, wat fruit en brood. Maar alsnog krijg ik snel honger.

20-07-2013, 00:42
Soebhannalah khad echt verwacht dat het moelijk ging zijn dit jaar, maar ik vind het goed meevallen. Kheb een moeilijk moment tussen twaalf uur en twee uur, maar nadien is het easy.

20-07-2013, 00:43



Citaat door Anoniempersoon:
Ja ik doe ook altijd een dutje in de middag. En met shor eet ik altijd een shake, wat fruit en brood. Maar alsnog krijg ik snel honger.
Ja, ik heb wel fkes honger in de ochtend en rond een uurtje of 12.. maar daarna is de honger weg?! Bij jou niet? Wel dorstig door het weer, maar Alhamdoelilaah. De tijd gaat zo hard joh, we zitten bijna op de helft!

20-07-2013, 00:43
Hier gaat het hmdlh hartstikke goed en ben Allah swt dankbaar dat het best gemakkelijk is, ondanks de warmte en lange dagen.
Misschien helpt het als je veel water drinkt minimaal 1 liter en veel fruit. Dit doe ik ook en hmdlh heb nergens last van. Heb sbar en Inchallaah wordt het voor jou ook gemakkelijk.

Succes

20-07-2013, 00:52

Citaat door nannah:
Soebhannalah khad echt verwacht dat het moelijk ging zijn dit jaar, maar ik vind het goed meevallen. Kheb een moeilijk moment tussen twaalf uur en twee uur, maar nadien is het easy.


ah hamdoulillah. Valt me op dat iedereen in mijn omgeving het allemaal vindt meevallen.

Citaat door elhobje:
Ja, ik heb wel fkes honger in de ochtend en rond een uurtje of 12.. maar daarna is de honger weg?! Bij jou niet? Wel dorstig door het weer, maar Alhamdoelilaah. De tijd gaat zo hard joh, we zitten bijna op de helft!


Ik heb gewoon de hele dag honger En ook dorst. Wordt in de avond vlak voor het eten zo licht in me hoofd echt heel raar.


Citaat door parreltje26:
Hier gaat het hmdlh hartstikke goed en ben Allah swt dankbaar dat het best gemakkelijk is, ondanks de warmte en lange dagen.
Misschien helpt het als je veel water drinkt minimaal 1 liter en veel fruit. Dit doe ik ook en hmdlh heb nergens last van. Heb sbar en Inchallaah wordt het voor jou ook gemakkelijk.

Succes
shokran voor je tips Ik ga het proberen. Ik drink inderdaad heel weinig water. Misschien 1 glaasje op 1 dag.

20-07-2013, 00:55
Juist totaal geen moeite met de ramadan (niet eten/drinken) hamdoelilah. Enkel soms dat ik suf raak.

20-07-2013, 00:56
Veel water drinken, als ik da een dag ni doe, dan merk ik meteen het verschil

20-07-2013, 00:56
Ik verveel me vooral....omdat het de vorige dagen zo warm waren blijf ik binnen want ben bang dat ik erge dorst ga krijgen...honger valt gelukkig erg mee...

Ts: dadels met melk kan ook wel helpen, heb je dat geprobeert?

20-07-2013, 00:57

Citaat door verhaalmaakster:
Juist totaal geen moeite met de ramadan (niet eten/drinken) hamdoelilah. Enkel soms dat ik suf raak.


Alhamdoulilah.
[QUOTE=nannah;117704336]Veel water drinken, als ik da een dag ni doe, dan merk ik meteen het verschil[/QUOTE

ik moet dat echt eens proberen. Zit nu al water te drinken,

20-07-2013, 00:57

Citaat door Anoniempersoon:
Mij valt het echt tegen. Ik wil niet zeuren maar ik hou het gewoon niet vol. Ben ik nou de enige die het zo zwaar heeft? (ja, ik weet dat ik niet mag klagen). Nog iemand tips qua eten voor de fadjr?

Ik heb de laatste dagen wel dorts, we mogen niet klagen elhamdoelilah. Voelde me in het begin van de ramadan heel goed, maar nu voel ik me zo moe en suf. Hoofdpijn en misselijk en eet bijna niets.

20-07-2013, 00:58



Citaat door MoroccanRose24:
Ik verveel me vooral....omdat het de vorige dagen zo warm waren blijf ik binnen want ben bang dat ik erge dorst ga krijgen...honger valt gelukkig erg mee...

Ts: dadels met melk kan ook wel helpen, heb je dat geprobeert?
Ik ga juist een beetje naar buiten voor wat afleiding. Ben het snel zat thuis. Ik hou niet van melk kan er gewoon niet tegen

20-07-2013, 00:59
Ts: probeer vitamine pillen

20-07-2013, 01:00
assalaamoe alaikoem

heb je ook bezigheden?

misschien valt het zo zwaar omdat je er hele dag aan denkt en/of mee bezig bent?

afleiding helpt vaak.

Pagina's : [1] 2 3