Bekijk volle/desktop versie : ontmaagde marokkaanse meisjes



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

19-07-2013, 12:50

Citaat door bitchgirl:
Zeg me, hoe gaan jullie dat doen later?? Wat ga je tegen je man zeggen als hij er achter komt dat je al ontmaagd was voor het huwelijk, even serieus????
.

19-07-2013, 12:52


je bent opzoek naar advies ?

19-07-2013, 12:53
Je komt hier polsen wat wij er van zullen vinden yek snoeperd

19-07-2013, 12:55
Uiteindelijk geven ze het gewoon toe, ze trouwen dan ook gewoon.
Zit veel el ajr in soms hebben die jongens vaak zelf ook veel fouten gemaakt en hechten ze geen waarde aan of je sex hebt gehad.
Mensen zoeken ook vaak een bepaalde band met iemand.

En dan heb je nog de echte valse meiden zwarte hart die operatie doen en gewn in schijn kunnen leven.

19-07-2013, 12:56


Gewoon eerlijk zijn of niet. ghair inshaAllah
Smeek om vergeving bij Allah swt, dat is het belangrijkst.
Man of geen man....Allah swt daar is waar je je druk om moet maken

19-07-2013, 13:00

Citaat door bitchgirl:
Ja maar jongen wilt toch geen meisje die met bijv. 5/6 jongens naar bed is geweest. Dat kunnen ze nooit achterhalen met hoeveel jongens ze naar bed is geweest daarom willen de meeste jongens gewoon maagd meisje


Ze kunnen haar toch gewoon op haar woord geloven als ze het heeft toegegeven

19-07-2013, 13:01
Je hoeft je zondes niet eens te openbaren aan hem. Toon berouw aan Degene boven jou en Hij is vergevingsgezind.

19-07-2013, 13:02

Leef & laat leven. Een ontmaagde man mag geen maagdelijke meisje eisen.
Dan is het ook meteen opgelost als ze met iemand gaat die al eens seks heeft gehad voor het huwelijk.

19-07-2013, 13:04

Citaat door Max:

Leef & laat leven. Een ontmaagde man mag geen maagdelijke meisje eisen.
Dan is het ook meteen opgelost als ze met iemand gaat die al eens seks heeft gehad voor het huwelijk.

19-07-2013, 13:04
als je geen maagd maar bent. dan moet je dat gewoon zeggen. en berouw tonen aan allah swt en niet aan een man.

En als een man een vrouw heeft gevonden met wie hij zijn leven wilt opbouwen OOK Al is ze gescheiden en heeft ze kinderen of geen
kinderen. als het klikt dan moetten ze voor elkaar gaan.

En meiden of jongens die liegen ddat ze nog maagd zijn. hun zullen dan in met leugens en bedrog leven. en al helemaal als je
operatie doet want je houd je alleen jezelf voor de gek. Dit is wat ik vind en allah sobhana watahala is de alwetende en de almachtige ameen

aylakoem sellam

19-07-2013, 13:04

Citaat door Ibadah:
Je hoeft je zondes niet eens te openbaren aan hem. Toon berouw aan Degene boven jou en Hij is vergevingsgezind.
ik vind zielig wat je nu zegt, ik weet het is zo maar ben je zo vals waarom trouw je dan je wilt wel met iemand samen leven maar die gene kent jou niet echt. Vergiftig die jonge meiden hun gedachte dan gaan ze bij de Agis haar een vliesje geven.
En bespreken Nederlanders onze sneue levenssituaties. Inplaats van dat we zelf opstaan en het met elkaar oplossen.
Maar jij geeft eerder als advies ga met hem na bed als je niet bloed ofzo lieg gewn. Dan als die haar ex ooit ontmoet is de scheiding op jou rug met je wijze advies.

19-07-2013, 13:08

Citaat door samsonite:

19-07-2013, 13:08



Citaat door youssri112:
Uiteindelijk geven ze het gewoon toe, ze trouwen dan ook gewoon.
Zit veel el ajr in soms hebben die jongens vaak zelf ook veel fouten gemaakt en hechten ze geen waarde aan of je sex hebt gehad.
Mensen zoeken ook vaak een bepaalde band met iemand.

En dan heb je nog de echte valse meiden zwarte hart die operatie doen en gewn in schijn kunnen leven.



Ik weet niet waar jij woont


Maar hier wordt een niet maagd niet zo snel geaccepteerd.

Ik persoonlijk zou er nooit mee kunnen leven zo'n ongedisciplineerde, onverantwoordelijk, zelfrespectloze dame ik pas

19-07-2013, 13:08

Citaat door Ibadah:
Je hoeft je zondes niet eens te openbaren aan hem. Toon berouw aan Degene boven jou en Hij is vergevingsgezind.
Nee dat helpt
Maghribi blijft een Maghribi hoor.

19-07-2013, 13:09

Citaat door youssri112:
ik vind zielig wat je nu zegt, ik weet het is zo maar ben je zo vals waarom trouw je dan je wilt wel met iemand samen leven maar die gene kent jou niet echt. Vergiftig die jonge meiden hun gedachte dan gaan ze bij de Agis haar een vliesje geven.
En bespreken Nederlanders onze sneue levenssituaties. Inplaats van dat we zelf opstaan en het met elkaar oplossen.
Maar jij geeft eerder als advies ga met hem na bed als je niet bloed ofzo lieg gewn. Dan als die haar ex ooit ontmoet is de scheiding op jou rug met je wijze advies.
Pardon? Zielig.
Allah 3aza wa djal heeft gezegd dat je je zondes niet mag openbaren?

Ik geef niemand advies, je mag het gewoon niet zeggen als je geen maagd meer bent. Je hoeft me niet zo aan te vallen.
Eigenlijk vraag ik me af waar jij je zo druk om maakt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12