Bekijk volle/desktop versie : Jason Sudeikis: "Seks met Olivia Wilde is de beste workout"



18-07-2013, 16:45


Acteur Jason Sudeikis heeft de laatste tijd heel wat gewicht verloren. De 'Saturday Night Live'-ster vertelt aan Elle-magazine dat hij zijn nieuw, strakker figuur te danken heeft aan zijn workout-partner en verloofde Olivia Wilde. De twee hebben volgens Sudeikis namelijk seks als "Keniaanse marathonlopers".

Sudeikis vertelt in het augustusnummer van Elle dat hij echt niet elke ochtend vroeger wilt opstaan om te gaan sporten. "Ik heb de beste workoutpartner in de wereld, en voor onze soort sport heb je zelfs geen fitnessabonnement nodig" vertelt Sudeikis.

Alhoewel Jason, die een relatie begon met de 29-jarige 'House'-actrice in november 2011, geen problemen heeft met open over zijn seksleven te praten geeft hij toe dat het verliezen van zijn maagdelijkheid enger was dan zijn eerste optreden op sketchshow 'Saturday Night Live'. "Ik denk dat de eerste keer seks enger was. Tijdens mijn eerste optreden op 'Saturday Night Live' moest ik niet bang zijn dat mijn ouders gingen binnenvallen. Daar hebben we hier bewaking voor" grapt de acteur.

Jason en Olivia, die hun verloving afgelopen januari aankondigden, zouden volgende jaar in de lente in New York in het huwelijksbootje stappen.

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/1671226/2013/07/18/Jason-Sudeikis-Seks-met-Olivia-Wilde-is-de-beste-workout.dhtml