Bekijk volle/desktop versie : Weekendje Londen???



17-07-2013, 22:31
Salaam dames en heren.

Ik ben van plan om dit jaar een weekendje naar Londen te gaan met zijn vieren. Ik ben er nog nooit geweest en ben best benieuwd ernaar. Wie van jullie is daarheen gegaan en wat kunnen jullie me aanraden? Met de trein, of toch de vliegtuig? Welke hotel is goed voor een redelijke prijs? Wat moeten we daar doen? Alle raad en tips zijn van harte welkom!

Groet,

Fijnproever

17-07-2013, 22:40


Ik ben daar ooit geweest in Londen. We verbleven bij mijn oom dus ik kan je geen hotels aanraden.
Waarom ga je gewoon niet met de auto en vervolgens met de boot?
We kregen alle bezienswaardigheden te zien door een mannetje in Engeland die we ervoor betaald hadden.
Als ik jou was zou ik gewoon naar Marokko gaan want Engeland is 3x niks.
Tenzij je erheen gaat om te shoppen.

17-07-2013, 22:43
lifelover, ik wilde je pm'en maar je inbox staat vol waardoor het niet lukt, kan je een paar berichten wissen?

17-07-2013, 23:35
Ik ben daar heen geweest . Als je wilt shoppen moet je daar zeker wezen..
Verdrr is er niks boeiends bij die pako mensen

18-07-2013, 01:05


Yess, sluit me hier helemaal bij aan. London heeft een geweldige shop-expierence. Maar daar blijft het ook bij.
Een bezienswaardigheid als de Eye, het grote reuzenrad dat over de stad uitkijkt is aan te raden.
De Tower Bridge natuurlijk met de Big Ben op de achtergrond, kan je ook niet missen. En midden in de stad heb je
de Eros fontein, dat is ook wel leuk om te zien en om even bij te zitten na een lange dag winkelen.
Maar over het algemeen... heb ik het destijds overschat.
Have fun!

18-07-2013, 01:06

Citaat door Fijnproever77:
lifelover, ik wilde je pm'en maar je inbox staat vol waardoor het niet lukt, kan je een paar berichten wissen?
Iscool!