Bekijk volle/desktop versie : The Mysterious Girl With Green Eeyes.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

17-07-2013, 11:23

Hallo mijn naam is Selena Al-Rawah.
Ik ben 18 jaar en woon in een paleis.
Maar jammer genoeg ben ik geen prinsses.
Hoe dat komt dat leg ik jullie nu uit.
Toen ik nog een klein babytje was werd ik gevonden door een van de bewakers.
Ze hebben mij in en onbewoonde paardenstal gevonden.
Er lag een briefje der bij er stond.
Zorg goed voor dit meisje haar naam is Selena
Groetjes A.
Er zat ook een kettinkje aan die ze mij heeft gegeven.
De bewaker nam me mee naar het kasteel en ik werd goed verzorgd.
De Mensen die me hebben verzorgd waren de Sultan en de Sultana.
Het waren hele aardige goeie mensen , het voelt net een ouders voor me.
Maar toch waren ze blij met me.
De Sultan vind dat ik slim en wijs ben , ik ben zelf ook gaan studeren.
De Sultana vond dat ik zacht aardig en mooi bent daar ben ik wel blij mee.
De Sultan en de Sultana hebben drie kinderen.
Yasminae ken ik al van het paleis maar haar twee broers heb ik nog nooit gekend omdat ze in amerika sinds kleins af gingen studeren.
De twee prinssen komen overmorgen terug naar het paleis.
Ik ben benieuwd.

17-07-2013, 12:03

Meid ga zeker door!

17-07-2013, 12:09
Foto heb je gepakt van een andere verhaal en verhaallijn is van selma

17-07-2013, 12:18

Citaat door sgatina:
ja dat dacht ik ook al

17-07-2013, 13:10

Citaat door sgatina:
welke foto ??
snap jou niet.
ik ken selma's verhaal maar heb het niet gelezen dus ik kan het ook niet weten.
want dat foto heb ik niet van Selma.

17-07-2013, 13:17
Nieuwe verhaal van salma heb je die foto gevat, want in salma haar verhaal is dat iness.
Je verhaallijn heb je ook van haar overgenomen.
Beetje van whisper & chemsi en de prins.
Moet je helemaal zelf weten vrouwke maar is niet echt sportief.

17-07-2013, 13:28
Hoofdstuk 1

De zon scheent vel door het raampje naar binnen. Ik opende mijn ogen en keek naar het plafond maar werd al snel verstoord door het geklop. Binnen antwoord ik , De hoofd van de sultana verscheen achter de deur , ik ging overeind zitten en keek der vragend aan. De sultana deed de deur achter zich dicht en kwam op me bed zitten , Ze keek me liefdevol aan en ze ging met haar vingers door me haren heen,Morgen is het een grote dag dan komen eindelijk mijn zoon's thuis zucht ze. Mijn mond krulde in een glimlach , Maar dan kan ik ze eindelijk ook ontmoeten. De Sultana glimlachte en gaf me een kus op me voorhoofd en liep mijn kamer uit. Ik sloeg me deken van me af en liep de douche in , Nadat ik klaar was wikkelde ik een handoek om me heen. Ik liep naar me kledingkast en viste een jeans en een shirt uit.Ik trok mijn kleding aan en liep mijn kamer uit. Ik keek verbaast om me heen wat waren de bediendes vandaag heel erg druk bezig. Ik denk dat het voor morgen is. Ik liep de trap af om te gaan ontbijten ik bevond de Sultan en de Sultana,Yasmina al aan tafel. ik nam plaats naast de Sultana en begon te eten. Het was stil aan tafel dus ik nam het over. Hoe laat komen uw zoon's thuis ? vroeg ik aan de Sultan. De Sultan legde zijn vork neer . Ze komen in iedere geval morgen avond thuis, Ik knikte en ging weer ontbijten. Nadat ik klaar was met ontbijten schoof ik het stoel onder het tafel en verliet de eetzaal. Ik liep naar buiten en keek naar de paarden die in de wei lopen. Ik keek naar een paard niet een gewone paard maar een speciale paard, de paard is van de sultan. Ik begon me beetje te vervelen maar aan de overkant zat Yasmina in de tuin van de zon te genieten. Ik liep naar der toe en vroeg of ik erbij mocht zitten. Maar natuurlijk mag je erbij zitten lekker gezellig toch antwoord ze. Ik ging zitten en we waren meteen al in gesprek. Nadat we klaar waren praten liepen yasmina en ik naar binnen maar de sultana wilde dat we naar haar kwamen. Dames kleed jullie morgen netjes aan want morgen is het een soort welkoms feestje voor Yassine en Nafoual en er komen ook natuurlijk veel gasten dus kleed je netjes aan he dames. Yasmina en ik knikte en we liepen naar yasmina's slaapkamer. Wat moet ik nou aan doen want er was ook niet vaak feestjes hier in het paleis dus dit word ons eerste keer. Je hebt toch een kast vol met kleren dus zat om er een uit te kiezen, Ik grinnikt en liep haar slaapkamer uit. Ik zochte naar iman die in de keuken zat. Iman is een bediende in het paleis ze is mijn beste vriendin. iman je moet me helpen met kleding uitzoeken voor morgen. Net toen iman wat wou zeggen trok ik haar mee naar me slaapkamer en maak me kleding kast open en liet haar gang gaan. Nadat ze de hele tijd had gepiekert had ze toch een beighe chanel jurk net boven mijn knieen met een zwarte riempje en een bijpassende hakken gevonden. Ik weet zeker dat dit je mooi gaat staan. Maar is het niet te kort vroeg ik. welnee het is wel kort maar niet te kort. oke oke ik trek het morgen wel aan. Iman klapte van blijschap in haar handen. ik grinnikte en we liepen samen me slaapkamer uit. Iman moest de andere kant op gaan want ik ging naar de eetzaal om te eten. Nadat ik klaar was met eten gaf ik de sultana en sultan een kus op hun wang want ze waren toch als ouders voor me want ze hebben mij opgevoed toen ik een baby was. Ik liep me kamer binnen en trok mijn pyama aan en kroop in me bedje en viel als een blok in slaap.

De volgende morgen werd ik gewekt door de Sultana die in haar handen klapten. Ik wreef zachtjes in me ogen en ging overeind zitten , lieverd het is tijd om je klaar te maken , ik keek der verbaast aan en vroeg hoe laat het is , het is 18.00 dus gauw opstaan , mijn mond klapte open van verbazing. Heb ik dan zo lang geslapen ?
De sultana lachte en knikte, maar waarom heeft u me dan niet wakker gemaakt , je lach zo vredig te slapen dus dacht ik laat je wel slapen todat je wakker wordt al kwebbelend liep ze naar de deur , ze draaide zich weer om en keekt me aan , maar nu is het tijd grinnikt ze en maakte de deur open en al stormend kwamen de bediendes me kamer binnen ze stonden allemaal rond me bed , ik keek deze keer smekend de Sultana aan maar die genoot ervan om mij zo te zien de bediendes trokken mij de badkamer in en begonnen me te wassen ze trekken zowat me vel der af , Nadat ik klaar was met douchen was de stylist bezig met de make-up en vervolgens deed ze me lange haren losjes in een visgraat-vlecht . De sultana gaf me een rode jurk met kwamen tot me enkels , Maar sultana dit kan ik toch niet aanemen en ik heb namelijk al een jurk uit gekozen , de sultana liep naar me toe en hield beide me hand vast ,trek dit jurk astublief aan dit is speciaal voor jou ik wil dat je dit aantrekt. Ik gaf de Sultana een kus op de voorhoofd en liep de kleding garderobe in en kleed daar me jurk aan en trok rode pumps aan en deed me lange vlecht over me schouder en keek me zelf in de spiegel , ik kon mezelf niet meer geloven dit is de eerste keer dat ik naar de spiegel keek omdat ik dat niet belangerijk vond ik was alleen bezig met school , ik keek naar me zelf iets te lang in de spiegel en liep met kleine stapjes de garderobe uit daar stond ik dan oog in oog met de Sultana en Imane en Yasmina allemaal keken ze een voor een verbaasd met hun mond wijd open naar me de eerste die reageerde was imane , Selena wat ben je mooi kan me ogen gewoon niet geloven , ik bloosde en bedankte haar en keek Yasmina weer aan , wauw ik ben gewoon jaloers je wordt elke dag steeds mooier wauw kan het gewoon niet geloven je ziet et prachtig uit , dankjewel en gaf haar een knuffel en liet haar weer los en liep naar de Sultana die met tranen in haar ogen naar me keek , ik kwam tegenover haar staan en veeg haar tranen weg , Sultana waarom huilt u, oh lieve dochter je ziet er werkelijk prachtig uit wacht maar todat me zoon's jou ziet , ik lachte en gaf de sultana een kus , maar sultana moeten we nu gaan.
De sultana keekt me streng aan , waarom noem je mij sultana noem me gewoon moeder , wie heeft voor je gezorgd en wie heeft aandacht gegeven enz. ik kreeg tranen in me ogen en gaf de sultana een kus op de voorhoofd dankjewel mama en we liepen de deur uit.

17-07-2013, 13:32

Citaat door sgatina:
Nieuwe verhaal van salma heb je die foto gevat, want in salma haar verhaal is dat iness.
Je verhaallijn heb je ook van haar overgenomen.
Beetje van whisper & chemsi en de prins.
Moet je helemaal zelf weten vrouwke maar is niet echt sportief.
wat lul jij nou ik ken haar verhalen niet eens en wie is iness en wie is chemsi en de prins die verhaal ken ik helemaal niet eens en dit verhaal had ik al eerder geschreven maar op een andere account van me en wil je weten waar ik deze foto vandaan haalt deze foto haal ik van pinterest.
Jij verpest ook alles he dan hoef je ook niet te lezen als je vind dat ik deze verhaal van selma pikt.
ps: ik ken alleen het verhaal wisper maar heb het niet gelezen.

17-07-2013, 13:36
ga snel door meid
het is een leuk verhaal xx

17-07-2013, 13:53

Citaat door Love.Barcelona:
wat lul jij nou ik ken haar verhalen niet eens en wie is iness en wie is chemsi en de prins die verhaal ken ik helemaal niet eens en dit verhaal had ik al eerder geschreven maar op een andere account van me en wil je weten waar ik deze foto vandaan haalt deze foto haal ik van pinterest.
Jij verpest ook alles he dan hoef je ook niet te lezen als je vind dat ik deze verhaal van selma pikt.
ps: ik ken alleen het verhaal wisper maar heb het niet gelezen.

Fuck you bledder met je verpesten haha!
Lezen zal ik zeker niet.
Ga jij maar verder met je miezerige verhaaltje die je hebt overgenomen van een ander
Ajuus

17-07-2013, 13:56

Citaat door sgatina:
Fuck you bledder met je verpesten haha!
Lezen zal ik zeker niet.
Ga jij maar verder met je miezerige verhaaltje die je hebt overgenomen van een ander
Ajuus
kijk dan niet wat kijk je in mijn verhaal hoe weet je dan dat ik reageer dus je zit volgens mij stiekem te lezen.
Maar zeker Selma is een goeie schrijfster,maar dit is mijn verhaal ik pik iemands verhaal niet gek.
Klaar geen discussie meer .
Daaag !!!

17-07-2013, 14:00
uuuuuuuuup geweldig verhaal ga snel verder

17-07-2013, 14:00

Loser ik heb hier gereageert dus krijg een melding als jij weer reageert.
Hoe weet je dat selma een goede schrijfster is je hebt haar verhalen toch niet gelezen?
Bledder kind

17-07-2013, 14:03
Houden we het netjes hier!

17-07-2013, 14:16

Citaat door sgatina:
Loser ik heb hier gereageert dus krijg een melding als jij weer reageert.
Hoe weet je dat selma een goede schrijfster is je hebt haar verhalen toch niet gelezen?
Bledder kind
wil je het zo spelen opshouten en ook nu.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6