Bekijk volle/desktop versie : Studie Opleiding Bedrijfseconomie



17-07-2013, 01:22
Hallo studenten van BE,

Ik heb heel erg getwijfeld over welke opleiding nou het best bij mij past.. Uiteindelijk denk ik dat administrateur het beste bij mij past. Ik heb hier en daar wat informatie over de opleiding BE opgezocht en ik heb toen veel verhalen gevonden over dat het een pittige opleiding is. Mijn vraag nu is, klopt dit? Zoja, wat vinden jullie dan zo pittig aan de opleiding? En mijn Engels is heel erg zwak, is dit een probleem?

Gr.

17-07-2013, 09:25


Beste toekomstig student,

Op de universiteit zijn alle boeken in het engels. En alle hoorcolleges zijn tevens in het engels.
De werkcolleges zijn gelukkig wel in het nederlands.

21-07-2013, 19:26

Citaat door jasmina20:
Beste toekomstig student,

Op de universiteit zijn alle boeken in het engels. En alle hoorcolleges zijn tevens in het engels.
De werkcolleges zijn gelukkig wel in het nederlands.





Niet op het HBO toch??

22-07-2013, 03:14
Ik krijg tijdens mijn HBO-opleiding BE wel een aantal projecten in het engels, ook een aantal engelse modules (Dialogen voeren, gesprekken voeren, discussie's etc.)

Het is pittig als je het niet bijhoudt. Sommige dingen is wel veel stof. (Verschillende delen van het vak bedrijfseconomie, bijvoorbeeld financiering, management accounting etc.)

Zo zijn er nog wel een aantal dingen te noemen.

Het is niet de makkelijkste opleiding, maar wel te doen als je het bijhoud.

Ik studeer in Rotterdam aan de HES.

22-07-2013, 03:15


Ik krijg tijdens mijn HBO-opleiding BE wel een aantal projecten in het engels, ook een aantal engelse modules (Dialogen voeren, gesprekken voeren, discussie's etc.)

Het is pittig als je het niet bijhoudt. Sommige dingen is wel veel stof. (Verschillende delen van het vak bedrijfseconomie, bijvoorbeeld financiering, management accounting etc.)

Zo zijn er nog wel een aantal dingen te noemen.

Het is niet de makkelijkste opleiding, maar wel te doen als je het bijhoud.

Ik studeer in Rotterdam aan de HES.