Bekijk volle/desktop versie : Wenslijst



16-07-2013, 11:20
Wie van jullie maakt er elk jaar een wenslijst voor zichzelf, kinderen of als gezin gezamenlijk ..

Hoe ziet jullie lijst(je) eruit..

We zijn nu halverwege (iets meer) het jaar en wat is er tot nu toe waargemaakt ?

Ps, wenslijst hoeft dus niet alleen materiële zaken te bestaan..

16-07-2013, 11:27


Ik maak altijd een lijst met goede voornemens zoals meer tijd met vriendinnen doorbrengen en meer sporten enzo maar daar komt nooit wat van

16-07-2013, 11:33

Citaat door NisrineX:
Ik maak altijd een lijst met goede voornemens zoals meer tijd met vriendinnen doorbrengen en meer sporten enzo maar daar komt nooit wat van


Volgens mij doet iedereen dat wel .. Alleen komen van goede voornemens weinig van ..
Ik heb het meer over een concrete lijst & ook actief mee bezig bent..

Sporten is een kwestie van een schema en naleven.. Afspreken gebeurt spontaner dus kan me voorstellen dat dat wat lastiger is.. En makkelijker verwaarloos

16-07-2013, 11:34
K heb een wenslijst voor mezelf.. Het is een lijst die ik over de jaren heb opgesteld en er staan simpele dingen op zoals een keertje naar de kermis, het pretpark en het dolfinarium, een bepaalde aankoop die ik wil doen etc. En er staan wat grotere dingen op zoals me verdiepen in het geloof, bepaalde reizen die ik wil ondernemen, beginnen met sparen voor bedevaart voor mijn ouders, gezonder leven en dan hopelijk genezen etc.

16-07-2013, 11:36


Ik doe dat elke week wel, zo'n to do list, en de belangrijkste dingen in me agenda zetten.

16-07-2013, 11:49
soms maak ik er 1 met de dingen die ik echt wil hebben of bereiken
dan stop ik het weg en vergeet ik het
laatst was ik mijn administratie aan het uitpluizen en ik vond dus dat briefje terug
ik heb alles gewoon kunnen afstrepen!
en nu heb ik weer een nieuwe gemaakt

16-07-2013, 11:52

Citaat door Slim-Shady:
K heb een wenslijst voor mezelf.. Het is een lijst die ik over de jaren heb opgesteld en er staan simpele dingen op zoals een keertje naar de kermis, het pretpark en het dolfinarium, een bepaalde aankoop die ik wil doen etc. En er staan wat grotere dingen op zoals me verdiepen in het geloof, bepaalde reizen die ik wil ondernemen, beginnen met sparen voor bedevaart voor mijn ouders, gezonder leven en dan hopelijk genezen etc.

Hou je het ook bij.. ? ..
Streep je af wat je gedaan hebt & vul je nieuwe wensen aan..
Mooi & vooral bescheiden lijst..
Ik merk nu bv bij mezelf dat de simpele dingen het moeilijkst zijn om te realiseren..

Een van m'n wensen is lekker uitgebreid dineren aan het water (zonder kinderen) .. Op een warme zomerdag wat later op de avond.. Klinkt zo simpel maar lijkt zowat een onmogelijke opgave..