Bekijk volle/desktop versie : Wie is er ook eind augustus uitgerekend?



16-07-2013, 11:12
Salam alaykom dames,

Hoe gaat met de zwangerschap lukt het nog?
Ik vroeg mij af wie nog meer eind augustus is uitgerekend, zelf ben ik 29 aug uitgerekend. Ik kan niet wachten ik heb het gevoel dat het nu langzaam gaat en wil dat die kleine snel komt. Hoe gaan jullie om met de nieuwsgierigheid en wat doen jullie laatste maand? Want ik heb niks meer te doen thuis alles is klaar.

16-07-2013, 15:13



Citaat door dimachamalia:
Salam alaykom dames,

Hoe gaat met de zwangerschap lukt het nog?
Ik vroeg mij af wie nog meer eind augustus is uitgerekend, zelf ben ik 29 aug uitgerekend. Ik kan niet wachten ik heb het gevoel dat het nu langzaam gaat en wil dat die kleine snel komt. Hoe gaan jullie om met de nieuwsgierigheid en wat doen jullie laatste maand? Want ik heb niks meer te doen thuis alles is klaar.
Alikoum asalaam meid,

Ik ben ook eind augustus uitgerekend, 30 augustus om precies te zijn. 1 dag na jou. Pfff en eerlijk gezegd mag het van mij ook echt komen. Ik heb een enorme toeter en vooral met dit weer is het aanpoten. De kinderkamer is idd ook al klaar bij mij.

Hoe zit het met jou, vast jij ook?

16-07-2013, 16:36

Citaat door tellmewhy:
Alikoum asalaam meid,

Ik ben ook eind augustus uitgerekend, 30 augustus om precies te zijn. 1 dag na jou. Pfff en eerlijk gezegd mag het van mij ook echt komen. Ik heb een enorme toeter en vooral met dit weer is het aanpoten. De kinderkamer is idd ook al klaar bij mij.

Hoe zit het met jou, vast jij ook?
Oh wat leuk 1 dag na mij. Jij hebt dus ook gehad hhh dacht dat ik de enige was mijn man wordt ook gek van mij. De buik zit ook in de weg geen zin om naar buiten gaan maar ghair inchallah.
Ik heb maar 2 dagen gevast met moeite, heb teveel klachten maagzuur, misselijk etc ik val flauw als ik een paar uurtjes niks eet. Dus voor mij wordt het later inhalen.
Vast jij wel?

16-07-2013, 17:24
Hier eentje..30 augustus. ben het zwanger nu meer dan zat!!
Maar er is al een augustus topic.

16-07-2013, 18:01



Citaat door Laa.Tahzen:
Hier eentje..30 augustus. ben het zwanger nu meer dan zat!!
Maar er is al een augustus topic.
Hhh welkom nog even geduld en dan is het zover inchallah. Ik zag augustus 2012 drm dacht ik even nieuwe openen voor 2013
Ik hoop da verder alles goed gaat met jou en baby.

17-07-2013, 01:10
Ook ik ben eind augustus uitgerekend.
Ik begin behoorlijk te balen van alles. Ben inmiddels al met verlof en alles valt heel zwaar.
Ik heb bijna alles gevast op 2 dagen na en dat begint moeilijker te gaan. Last van trillerigheid.
Verder last van vermoeide benen, maagzuur en vermoeidheid.
Ik hoef nog niet te bevallen maar ik hoop wel dat de komende tijd snel zal gaan, want het is moeilijk.
Maar elhamdolilaah..

17-07-2013, 08:46
Hallo dames gegeliciteert met jullie zwangerschap ...ik ben 25 aug uitgerekent maar net als jullie ben ik de zwangerschap bui ..dikke buik opgezwolle voeten pijn in me bekken ...maar Al Hamdoulilah ...we doen het voor iets moois...ik heb tot gisteren gevast ..ik werd echt goed ziek na het en overdag krijg ik zware dorst ..mijn urine begon rood te worden ...en dat is niet gezond ...

Hoeveelste zwangerschap is het voor jullie ?

17-07-2013, 12:52

Citaat door dimachamalia:
Oh wat leuk 1 dag na mij. Jij hebt dus ook gehad hhh dacht dat ik de enige was mijn man wordt ook gek van mij. De buik zit ook in de weg geen zin om naar buiten gaan maar ghair inchallah.
Ik heb maar 2 dagen gevast met moeite, heb teveel klachten maagzuur, misselijk etc ik val flauw als ik een paar uurtjes niks eet. Dus voor mij wordt het later inhalen.
Vast jij wel?
Ja, tot nu toe heb ik alle dagen gevast, maar ben bang dat het niet gezond is voor de babay's. ik verwacht namelijk een tweeling insha allah. Ik voel me voor de rest gewoon goed. Heb nergens last van, dus ik hoop dat het geen kwaad kan.
Is het voor jou ook de eerste zwangerschap?

17-07-2013, 12:55

Citaat door mimouna23:
Hallo dames gegeliciteert met jullie zwangerschap ...ik ben 25 aug uitgerekent maar net als jullie ben ik de zwangerschap bui ..dikke buik opgezwolle voeten pijn in me bekken ...maar Al Hamdoulilah ...we doen het voor iets moois...ik heb tot gisteren gevast ..ik werd echt goed ziek na het en overdag krijg ik zware dorst ..mijn urine begon rood te worden ...en dat is niet gezond ...

Hoeveelste zwangerschap is het voor jullie ?
Dank je wel!! JIj ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Dat klinkt niet goed nee. Ik zou gewoon gaan eten, want de gezondheid van je kleintje is op dit moment het belangrijkste!! Inhalen kan nog altijd.

Voor mij is het de eerste zwangerschap, dus alles is echt nieuw voor mij. Ik kan mij totaal niet voorstellen hoe weeën aanvoelen en hoe de bevalling zal zijn, maar gair insha allah.

Hoe zit het dat met jou?? eerste kind?

17-07-2013, 12:56

Citaat door Laa.Tahzen:
Hier eentje..30 augustus. ben het zwanger nu meer dan zat!!
Maar er is al een augustus topic.
hahah wij zijn op dezelfde dag uitgerekend!! Spannend zeg!

17-07-2013, 15:53

Citaat door tellmewhy:
Ja, tot nu toe heb ik alle dagen gevast, maar ben bang dat het niet gezond is voor de babay's. ik verwacht namelijk een tweeling insha allah. Ik voel me voor de rest gewoon goed. Heb nergens last van, dus ik hoop dat het geen kwaad kan.
Is het voor jou ook de eerste zwangerschap?
Ooh wat leuk tweeling mabroek alik. Hamdulilah dat je mee kan doen, het is niet schadelijk voor de baby zei de verloskundige, ze zei wel als je je niet goed voelt en klachten hebt kan je beter nie mee doen want de baby voelt het aan of zo als het niet goed met met mama.

Het is mijn eerste dus voor mij is ook alles is nieuw en ik vind het erg spanend.
Allah ya3tina wa9fa sahla inchallah aan alle dames die zwanger zijn.

17-07-2013, 18:21

Citaat door tellmewhy:
Dank je wel!! JIj ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Dat klinkt niet goed nee. Ik zou gewoon gaan eten, want de gezondheid van je kleintje is op dit moment het belangrijkste!! Inhalen kan nog altijd.

Voor mij is het de eerste zwangerschap, dus alles is echt nieuw voor mij. Ik kan mij totaal niet voorstellen hoe weeën aanvoelen en hoe de bevalling zal zijn, maar gair insha allah.



Hoe zit het dat met jou?? eerste kind?
Hey meid ...voor mij is het de 4e zwangerschap, dus ben een ervaringsdeskundige. Hahaha...
Het verschilt per vrouw ..de 1e kan beter met de pijn omgaan dan de andere ..en tenslotte je doet het voor iets moois
Gair in sha Allah...mijn eerste bevaling is ingeleid en de ansere 2 waren spontane weeen .. maar wat een verschil.. natuurlijke weeen komem met pauze ..maar als je woed ingeleid is het een weeenstorm..ik wil ook gewoon thuis bevallen , omdat het bij de laatste 2 zo snel ging .. ga jij thuis beballen of in het ziekenhuis ??

18-07-2013, 06:46


Salam alajkum,

Ik ben 27 augustus uitgerekend en heb t ook af en toe helemaal gehad met het zwanger zijn!

Maar al met al zeg ik alhamdoullah want het kon veel en veel erger! Ik geniet nu volop van zijn activiteit in mijn buik.... hij beweegt constant! Wal hamdoulillah.

Ik ben wel bang voor de bevalling.

Het is btw mijn eerste kind inshallah maar vierde zwangerschap.

06-08-2013, 21:09

Citaat door Djennah2012:
Salam alajkum,

Ik ben 27 augustus uitgerekend en heb t ook af en toe helemaal gehad met het zwanger zijn!

Maar al met al zeg ik alhamdoullah want het kon veel en veel erger! Ik geniet nu volop van zijn activiteit in mijn buik.... hij beweegt constant! Wal hamdoulillah.

Ik ben wel bang voor de bevalling.

Het is btw mijn eerste kind inshallah maar vierde zwangerschap.


Ghair inchallah het is bijna zover. Ik was vandaag bij vk ze vertelde wanneer ik echt moet bellen en had het over bevalling, nouw ik plaste bijna in mijn broek ben nu ook bang voor de bevalling.