Bekijk volle/desktop versie : Welke vrouw zal het niet erg vinden om na je 30ste nog niet getrouwd te zijn?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

16-07-2013, 00:46
Titel zegt genoeg,

Ben beniewd

16-07-2013, 00:49


Tik tak tik tak, nog 5 jaartjes.

16-07-2013, 00:49
Wat is daar zo erg aan, ik vind dat normaal

16-07-2013, 00:54
Nog 5 jaar om (eigenlijk) kinderen te krijgen.s

16-07-2013, 00:57



Citaat door Monarch:
Tik tak tik tak, nog 5 jaartjes.


hahahah het is opzich maar een leeftijd, maar het lijkt zo raar.

In sha Allah zul je hem gauw vinden.


Citaat door YourMyDestiny:
Wat is daar zo erg aan, ik vind dat normaal
Klopt, als je de ware nog niet hebt gevonden, dan heb je die gewoon nog niet gevonden. Je kunt hem helaas niet 1,2,3 toveren.

16-07-2013, 01:05
Al zou ik hem nu hebben gevonden, ik wil nog niet trouwen.

16-07-2013, 01:09

Citaat door Holbewoonster:
Ik ben boven die leeftijd, en ik vind het heel erg. Hier op MJLR pesten ze mij altijd vanwege mijn hoge leeftijd, en ik doe dan nèt alsof het mij niks doet......maar het raakt mij echt.
: p

16-07-2013, 01:19

Citaat door YourMyDestiny:
Al zou ik hem nu hebben gevonden, ik wil nog niet trouwen.


Jaa, maar denk ook wel dat dat per persoon verschilt. Maar als ik bijvoorbeeld naar mijn omgeving kijk, zie ik dames die allemaal trouwen voordat ze 25 zijn.

Citaat door Pampertje_:
Elke vrouw vindt dat erg, alleen zullen ze dat niet allemaal toegeven.


Nou, hangt er vanaf. Sommige hebben trouwen niet op nummer 1,2 of3 staan maar andere dingen. Maar denk van de meerderheid dat ze trouwen in de top 3 hebben staan.

Citaat door Holbewoonster:
Ik ben boven die leeftijd, en ik vind het heel erg. Hier op MJLR pesten ze mij altijd vanwege mijn hoge leeftijd, en ik doe dan nèt alsof het mij niks doet......maar het raakt mij echt.
Really? Maar waarom doen ze zo gemeen dan?
En wil jij nog niet trouwen? Of de ware nog niet gevonden?

16-07-2013, 01:21
30 is relatief jong.

16-07-2013, 01:22

Citaat door studious:
Jaa, maar denk ook wel dat dat per persoon verschilt. Maar als ik bijvoorbeeld naar mijn omgeving kijk, zie ik dames die allemaal trouwen voordat ze 25 zijn.
Ik wil zelf graag op een oudere leeftijd trouwen.
Mijn zus is 3 weken geleden getrouwd en zij is zelf 32.

16-07-2013, 01:27

Citaat door Eufje.:
30 is relatief jong.


Eigenlijk wel, maar misschien komt het door me omgeving, want ik vind 30 best wel aan de oude kant om te trouwen. (ga denk ik teveel met Marokkanen om, bij hollanders is bijvoorbeeld 30 inderdaad nog best jong

Citaat door YourMyDestiny:
Ik wil zelf graag op een oudere leeftijd trouwen.
Mijn zus is 3 weken geleden getrouwd en zij is zelf 32.
Leukkk, gefeliciteerd!!
Wat vind jij een oudere leeftijd?

16-07-2013, 01:28

Citaat door Holbewoonster:
Ja, géén idee waarom ze zo gemeen doen over m'n leeftijd. Ik ben namelijk ontzettend vriendelijk op dit forum.

Ik wil wel wel trouwen, maar niemand wil mij. Elke keer als ik vertel hoe oud ik ben, krijg ik verhalen dat ik een oma ben etc.
Met zo'n houding begrijpk wel wrm niemand je wil Als je iemand ontmoet moet je tonen dat je gweldig bent en niet zomaar de eerste de beste neemt om mee te trouwen ,maar heel kieskeurig bent ...zo krijgt hij het gevoel dat hij speciaal is en wordt je meer gwaardeerd

16-07-2013, 01:30



Citaat door Holbewoonster:
Ja, géén idee waarom ze zo gemeen doen over m'n leeftijd. Ik ben namelijk ontzettend vriendelijk op dit forum.

Ik wil wel wel trouwen, maar niemand wil mij. Elke keer als ik vertel hoe oud ik ben, krijg ik verhalen dat ik een oma ben etc.
Noujaa zeg, vet kinderachtig. Bewijst maar weer eens hoe ''lief'' Marokkanen zijn.
Maar had je dit vroeger gepland? Niet dat je je hele leven kunt plannen.
Maar bedoel eigenlijk te zeggen was je liever veel jonger getrouwd?
Heb je aleens bij familie leden aangegeven dat wilt trouwen?

16-07-2013, 01:31
Ha, na m'n 30ste wil ik oma in spe worden achmen dan pas trouwen.

16-07-2013, 01:32
geef niet....bekeerde abdullah jansen redt de dag

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9