Bekijk volle/desktop versie : Zusters & HBO/UNI?



Pagina's : [1] 2

15-07-2013, 23:11
Salaa aleikoem,

Ik vroeg me af..
Welke opleiding doen jullie zusters (ghimaar & niqaab zusters!)
(HBO/UNI niv)

Baarakallahufeekum <3


Wa salaam

15-07-2013, 23:13


Wa alaikoum salaaam,

Populair onder de moslima: MWD, Pedagogiek, Rechten en Psychologie :P

15-07-2013, 23:14

Citaat door Fassi:
Wa alaikoum salaaam,

Populair onder de moslima: MWD, Pedagogiek, Rechten en Psychologie :P
Je bent een dude?

15-07-2013, 23:14
Doe hetgeen jij leuk vindt en waar je hart ligt.

15-07-2013, 23:15



Citaat door M.Perry:
Doe hetgeen jij leuk vindt en waar je hart ligt.
Daar ging het niet om
Was gewoon nieuwsgierig na wat de zusters doen.

Alsnog bedankt voor je reactie ukhti <3

15-07-2013, 23:19

Citaat door S1990:
Daar ging het niet om
Was gewoon nieuwsgierig na wat de zusters doen.

Alsnog bedankt voor je reactie ukhti <3
Sociaal pedagogische hulpverlening
Maatschappelijk werk en dienstverlening
Sociaal juridische dienstverlening
Pedagogiek
Cultureel maatschappelijke vorming, maar is af te raden omdat je veelvuldig met muziek werkt
Toegepaste psychologie
Psychologie
Rechten
Pabo

15-07-2013, 23:19
Pabo.

Je kan alles in principe doen, je kleding moet je niet weerhouden van een studie, behalve stewardess etc, waarbij specifieke kleding gedragen moet worden.

15-07-2013, 23:21

Citaat door Letterblokje:
Pabo.

Je kan alles in principe doen, je kleding moet je niet weerhouden van een studie, behalve stewardess etc, waarbij specifieke kleding gedragen moet worden.
Hoe is de pabo nu? Ik heb het 5 jaar geleden namelijk gedaan en na dag 1 niet teruggeweest. Ben nu wel opzoek naar een andere opleiding denk ik..

15-07-2013, 23:55

Citaat door M.Perry:
Hoe is de pabo nu? Ik heb het 5 jaar geleden namelijk gedaan en na dag 1 niet teruggeweest. Ben nu wel opzoek naar een andere opleiding denk ik..
Ik ga na de vakantie in shaa Allah beginnen. Nu maak je me bang, waarom ben je gestopt toen der tijd. Was het zo erg.

16-07-2013, 00:01
Ooit HBO-Pedagogiek gedaan, nu full-time moeder en huisvrouw , )
Was wel een leuke opleiding met hele gezellige zusters. Moge Allaahu Te3alaa over hun Waken, amien!!!

16-07-2013, 00:05

Citaat door Letterblokje:
Ik ga na de vakantie in shaa Allah beginnen. Nu maak je me bang, waarom ben je gestopt toen der tijd. Was het zo erg.
Je moet ervan houden. Als ik iets niet leuk vind stop ik er gelijk mee. Ze kwamen met toneel spelen en allerlei spellen die we moesten spelen in de klas. Lachende giechelende klasgenootjes. Kreeg er stress van maar goed.. lesgeven is wel keigaaf.

16-07-2013, 00:07

Citaat door M.Perry:
Je moet ervan houden. Als ik iets niet leuk vind stop ik er gelijk mee. Ze kwamen met toneel spelen en allerlei spellen die we moesten spelen in de klas. Lachende giechelende klasgenootjes. Kreeg er stress van maar goed.. lesgeven is wel keigaaf.
Aah, ja klopt, had ik ook gehoord van andere zusters dat je dat moet gaan doen. Maar ja, lesgeven lijkt me inderdaad heel leuk, dus moet ik me maar door die 4 jaartjes heen slaan. In shaa Allah lukt het.

Heb je al een idee van een opleiding die je misschien wilt gaan volgen?

16-07-2013, 11:34


Waarom is er geen zuster die een medische opleiding volgt?

16-07-2013, 12:11

Citaat door Analiste.:
Waarom is er geen zuster die een medische opleiding volgt?
Dear, ze zijn er wel maar slechts een enkeling.. em shem

16-07-2013, 12:50

Citaat door M.Perry:
Je moet ervan houden. Als ik iets niet leuk vind stop ik er gelijk mee. Ze kwamen met toneel spelen en allerlei spellen die we moesten spelen in de klas. Lachende giechelende klasgenootjes. Kreeg er stress van maar goed.. lesgeven is wel keigaaf.


Haha herkenbaar :s
Les geven lijkt soms keigaaf.
Ik heb ongeveer 5 jaar geleden stage moeten lopen in een klas.
Ik was juffrouw in een klas dat vol zat met haast marokanen, turken, antilianen etc...
Nou je raad het al.......nooit meer

Ik kon ze wel hendelen, maar leerlingen uit een achterstandbuurt vergen gewoonweg te veel energie.

Pagina's : [1] 2