Bekijk volle/desktop versie : Ik smeek jullie om een dua voor mij te doen.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

15-07-2013, 19:26
Ik wil mezelf niets aandoen en het verdriet van mijn lieve ouders compleet maken, ik smeek jullie om de genade van Allah swt voor mij aan te roepen, ik smeek het jullie. Ik had zo gehoopt en ik heb zo gebeden dat de Ramadan een tijd van genade voor mij zou zijn, maar niets is minder waar.

Mijn probleem is dat ik geestelijk ziek ben, ik slik medicijnen waar ik geen enige baat bij heb gehad. Ik probeer mij zo goed mogelijk aan mijn roqya regime te houden, maar genezing of enige verlichting blijft uit.

Ik smeek Allah swt dag en nacht. Ik doe mezelf pijn om de emotionele pijn te vervangen door lichamelijke pijn en ik ben bang dat het uit de hand zal lopen. Vanochtend werd ik wakker en heb ik mezelf uit wanhoop een keiharde dreun tegen de kaak gegeven terwijl ik riep ''haat u mij dan zo erg, ya Allah''. Ik heb het gevoel dat Allah swt niets van mij moet hebben. Ik heb hier al eens topic over geopend, over dat ik mij afgewezen voel door Allah swt en ik huil dag en nacht. Mijn ouders zien er zoveel ouder uit voor hun leeftijd en hun verdriet is groot, ik ben hun enige dochter.

Ik heb Allah swt gevraagd en gesmeekt mij Zijn Barmhartigheid te tonen en mijn ouders en mij een vredevolle en rustige Ramadan te laten ervaren zonder mijn aanvallen. Ik smeek jullie met heel mijn hart of jullie een dua voor mij willen opzeggen? Ik smeek het jullie? Van een medezuster die de wanhoop nabij is en van wie de beproeving inmiddels al 10 jaar duurt vraag ik en smeek ik jullie om een dua voor mij te verrichten, alsjeblieft?

Ik zou heel graag aan Allah swt willen vragen of hij mijn situatie zou willen verlichten? Ik begrijp dat genezing kan uitblijven, eenieder heeft zo zijn beproeving, maar ik heb meerdere beproevingen tegelijk, ik vraag en smeek Allah swt één beproeving van mij weg te nemen. Kunnen jullie alsjeblieft een dua voor mij doen?

En ik smeek jullie om vooral een dua voor mijn lieve ouders te doen, alsjeblieft een dua voor hun opdat Allah swt hun verdriet zal wegnemen, maar vooral hun een gezonde en vredevolle Ramadan zal laten ervaren in ch Allah.

Ik smeek jullie om een dua voor mijn ouders op te zeggen, misschien zal jullie dua wel verhoord worden door Allah swt in ch Allah.

Mijn ouders zijn de enige reden waarom ik nog leef.

Djazaak Allahoe ghayran voor eenieder van jullie. Moge Allah subhana wa ta'ala jullie beschermen tegen al het kwaad van de wereld en een situatie zoals deze.

15-07-2013, 19:30


Wanhoop nooit aan de genade van Allaah!
Blijf dua doen, vooral nu in deze gezegende maand en blijf geduldig meid, we zijn nog maar net begonnen..
Moge Allaah jou en je familie betere tijden schenken.

15-07-2013, 19:37

Citaat door ilovesoap:
Wanhoop nooit aan de genade van Allaah!
Blijf dua doen, vooral nu in deze gezegende maand en blijf geduldig meid, we zijn nog maar net begonnen..
Moge Allaah jou en je familie betere tijden schenken.
Ameen, in ch Allah. Mijn enige hoop is laylatul qadr.

15-07-2013, 19:37
moge allah jou situatie voor je vergemakkelijken. Vertrouw op allah, hoe meer hij je lief heeft des te meer wordt je beproefd. dus jij mag eigenlijk eerder van geluk spreken. geef niet op en blijf tot allah bidden

Incha Allah zal het goed komen. Moge Allah jouw ouders heeel veel geduld geven . Moge allah je ouders en jou de kracht geven om dit te doorstaan. Moge Allah genade hebben met jou en je ouders. Moge allah jou hassanaats vermeerderen door die beproevingen

Incha Allah zullen ook jullie genieten van deze mooie gezegende maand !

keep breathing and reading the quraan!

15-07-2013, 19:38



Citaat door purepurity:
moge allah jou situatie voor je vergemakkelijken. Vertrouw op allah, hoe meer hij je lief heeft des te meer wordt je beproefd. dus jij mag eigenlijk eerder van geluk spreken. geef niet op en blijf tot allah bidden

Incha Allah zal het goed komen. Moge Allah jouw ouders heeel veel geduld geven . Moge allah je ouders en jou de kracht geven om dit te doorstaan. Moge Allah genade hebben met jou en je ouders. Moge allah jou hassanaats vermeerderen door die beproevingen

Incha Allah zullen ook jullie genieten van deze mooie gezegende maand !

keep breathing and reading the quraan!
AMEEN YA RABB!

Ik vind dit heel erg lief van je, soubhanAllah. Moge Allah swt jullie allen beschermen in ch Allah.

15-07-2013, 19:40
Beterschap inshaallah.

15-07-2013, 19:40
Allah ijieb shiefa en dat je snel moge genezen.
Het best is je te houden aan je gebeden en Allah smeken om je te verlossen van zware en moeilijke tijden.

Smeekbede als je pijn hebt:

http://www.duakracht.nl/ziekte-en-genezing/dua-bij-pijn#more-295

Smeekbede bij moeilijkheden:

http://www.duakracht.nl/persoonlijk/dua-bij-moeilijkheden#more-206

15-07-2013, 19:40

Citaat door purepurity:
moge allah jou situatie voor je vergemakkelijken. Vertrouw op allah, hoe meer hij je lief heeft des te meer wordt je beproefd. dus jij mag eigenlijk eerder van geluk spreken. geef niet op en blijf tot allah bidden

Incha Allah zal het goed komen. Moge Allah jouw ouders heeel veel geduld geven . Moge allah je ouders en jou de kracht geven om dit te doorstaan. Moge Allah genade hebben met jou en je ouders. Moge allah jou hassanaats vermeerderen door die beproevingen

Incha Allah zullen ook jullie genieten van deze mooie gezegende maand !

keep breathing and reading the quraan!
Amin

15-07-2013, 19:48
Maar doe je dan ook aan automutilatie? Ga alsjeblieft zo snel mogelijk naar een imam. Ga naar de site van a-nsaar.nl en zoek het forum genaamd ziekte en geneeskunde op en zoek daar advies en contactgegevens van een betrouwbare imam op. En blijf roqya verrichten! Dit is lweswes van de ergste orde!

15-07-2013, 19:49
dit is een zware beproeving voor je zuster, de profeet heeft gezegd in een hadith dat alles Allah veel van iemand houdt, Hij hem problemen geeft. wallahi geliefde zuster, jouw lijden op dounja zal rijkelijk beloond worden als je geduld hebt. moge Allah jou en je ouders bijstaan.

15-07-2013, 19:52
Meissie toch, je hebt mij echt geraakt met jouw verhaal. De wanhoop spat er vanaf.

Lieverd wanhoop niet zo te lezen heeft Allah jou en jouw familie heel erg lief. Want Allah beproeft mensen waar hij van houdt. Dus twijfel niet aan het feit dat Allah jou niet hoort of ziet. Heb sabr, sabr en nog eens sabr. Inna Allah ma3a sabirien wa inna ma3 3oesri yoesra.


Moge Allah(sobhana wa ta3ala) jouw verdriet omzetten in vreugde. Amien.
Moge Allah(sobhana wa ta3ala) jouw genezen van alle ziektes en kwalen. Amien.
Moge Allah(sobhana wa ta3ala) jouw ouders behoeden voor het kwade. Amien.
Moge Allah(sobhana wa ta3ala) jouw zonden vergeven. Amien.
Moge Allah(sobhana wa ta3ala) jouw gebeden verhoren. Amien.

P.s.
Wanneer de nood het hoogst is, is de redding nabij.(mocht je een luistert oor willen dan mag jij mij altijd pmen)

15-07-2013, 19:53
psygoloog , die weet zulke dingen te ontrafelen ....
it's the mind playing tricks on you ......

15-07-2013, 19:53



Citaat door Sevyn:
AMEEN YA RABB!

Ik vind dit heel erg lief van je, soubhanAllah. Moge Allah swt jullie allen beschermen in ch Allah.
amieen!


mijn pm staat altijd voor je open om je net dat ene zetje te geven om door te gaan!

15-07-2013, 20:02

Citaat door no-name:
psygoloog , die weet zulke dingen te ontrafelen
That's some real BS, right there.

Koran is het enige dat geestelijke leed zal helen.

15-07-2013, 20:03
Jeetje meid ik heb echt met je te doen, het wel heel erg met je gesteld ik ken iemand die ook ongeveer zo is maar die slikt antidepressiva van Marokko, wel via een arts daar natuurlijk. Het gaat zo goed met hem, hij heeft ook hier meer dan 10'jaar last van sinds hij ze slikt is hij een geweldige vader en man. Wat ik ook opmerk is dat je een soort boos bent op Allah, je richt je te veel op hem, terwijl je Miss. Ook je situatie kan accepteren en mee leren leven. Tuurlijk houdt Allah van jou Miss. Wel heel veel maar jij moet de woede loslaten,jij maakt alleen jezelf en je ouders nog zieker dan jullie al zijn. Doe ontspannende dingen even alles los laten en een beetje leven en genieten.

Moge Allah je genezen, moge Allah alles wegnemen voor jou en je ouders. Allah ishefik.

Pagina's : [1] 2 3 4 5