Bekijk volle/desktop versie : ""Niets is wat het lijkt""



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

15-07-2013, 18:02

Beste mensen van M.nl
Ik zal beginnen met een verhaal te schrijven.
Genaamd ""niets is wat het lijkt"" hopelijk zullen jullie hier iets van leren.
Deze verhaal is niet WG!!
Deze verhaal gaat over liefde,vriendschap,familie etc..
reacties & puntjes zijn welkom.
Hopelijk vinden jullie het een leuke verhaal.
[/SIZE]


15-07-2013, 18:25


Rania
Ik ontvang een ping van Amal dat het vliegtuig binnen tien minuten vertrekt, ik haast me snel naar de luchthaven. Vandaag is het mijn eerste dag werken als bediende in het vliegtuig. Ik wil zeker niet te laat komen, daarom neem ik snel een taxi en rijd ik richting de luchthaven. Ondertussen ping ik Amal dat ik onderweg ben..

Daar aangekomen loop ik snel door de luchthaven, gehaast dat ik ben merk ik mijn omgeving niet op en.. BATS. Ik bots tegen een jongen aan, al mijn spullen liggen verspreid op de grond, gelukkig helpt hij me mee met opruimen. Terwijl ik snel wegloop, blijft hij me aankijken.

Redouane
Ik kon mijn ogen niet afhouden van haar zo een schoonheid heb ik nooit gezien machallah.
Ik loop achter haar aan maar kon haar niet inhalen ze was te snel. In de verte zag ik mijn maatjes staan. “A sahbe duur dat zolang de vliegtuig vertrekt zo meteen” zei mo.
Khalid begon te lachen “redouane is aan het dromen” zei hij op een hardere toon. Mo zei dat wij ons snel moesten haasten omdat het vliegtuig zo meteen vertrek.
Ik loop mee met hun. wij geven ons paspoorten etc.. aan de Balie.
Ik kon mijn ogen niet afhouden van haar waauw ze er is weer. “naar wie kijk je ??” zei mo. Ik wijste haar naar het mooie meid. Mo begon gewoon te lachen.
“ken je haar niet dat is wel Rania eh! van de middelbare school die nerd van de klas haha”. Ik kon het niet geloven. “ meen je dat nou?” zei ik verassend. “ Jongens ze werkt hier ik heb een idee om haar naar hier te laten komen moeten wij zeker gewoon bellen eh “ Zei Khalid. Een goede idee van hem dus drukte ik meteen op de knop. En binnen een paar minuten kwam ze onze richting op. Meteen begon Mo tegen haar te praten. “heejh Rania ken je ons nog wij zaten samen in de klas??” zei hij. “ als ik het juist heb zijt gij waarschijnlijk mohammed?” zei Rania op een schattige manier. “ goed zo ahja vergeten voorstellen dit zijn Redouane & Khalid”
Ik kon mijn ogen gewoon niet van haar afhouden van haar toen ze mij aankeek. “ aangenaam willen jullie iets want jullie belden?” zei ze serieus. “ graag water” antwoorde Khalid. “ oke meneer” zei ze.
“ waarom noem je mij meneer zeg gewoon khalid” lachte khalid. “ Dat is mijn job meneer excuseer mij. En ze liep weg…

15-07-2013, 18:57
Ik geloof best dat het een mooi verhaal zal worden, maar je moet echt op je interpunctie letten. Niet dat ik daar zelf heel erg goed in ben, maar zie het verschil:

Ik ontvang een ping van Amal dat de vliegtuig binnen 10 min vertrek . Ik haast mij snel naar de luchthaven vandaag is het mijn eerste dag werken als bediende in het vliegtuig. Ik wil zeker niet te laat komen. Snel neem ik een Taxi en reed richting de luchthaven. ik ping snel Amaldat ik onderweg ben.
Daar aangekomen loop ik snel BATSS opeens bots ik tegen een gast & mijn spullen vallen op de grond hij helpt mij met opruimen & snel loopo ik weg. Hij blijf mij aan kijken....

Ik ontvang een ping van Amal dat het vliegtuig binnen tien minuten vertrekt, ik haast me snel naar de luchthaven. Vandaag is het mijn eerste dag werken als bediende in het vliegtuig. Ik wil zeker niet te laat komen, daarom neem ik snel een taxi en rijd ik richting de luchthaven. Ondertussen ping ik Amal dat ik onderweg ben..

Daar aangekomen loop ik snel door de luchthaven, gehaast dat ik ben merk ik mijn omgeving niet op en.. BATS. Ik bots tegen een jongen aan, al mijn spullen liggen verspreid op de grond, gelukkig helpt hij me mee met opruimen. Terwijl ik snel wegloop, blijft hij me aankijken..

Het leest gemakkelijker en we zullen ook beter begrijpen wat jij bedoelt. Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook bepaald geen taalexpert.

15-07-2013, 19:01

Citaat door FlowerCrown:
Ik geloof best dat het een mooi verhaal zal worden, maar je moet echt op je interpunctie letten. Niet dat ik daar zelf heel erg goed in ben, maar zie het verschil:

Ik ontvang een ping van Amal dat de vliegtuig binnen 10 min vertrek . Ik haast mij snel naar de luchthaven vandaag is het mijn eerste dag werken als bediende in het vliegtuig. Ik wil zeker niet te laat komen. Snel neem ik een Taxi en reed richting de luchthaven. ik ping snel Amaldat ik onderweg ben.
Daar aangekomen loop ik snel BATSS opeens bots ik tegen een gast & mijn spullen vallen op de grond hij helpt mij met opruimen & snel loopo ik weg. Hij blijf mij aan kijken....

Ik ontvang een ping van Amal dat het vliegtuig binnen tien minuten vertrekt, ik haast me snel naar de luchthaven. Vandaag is het mijn eerste dag werken als bediende in het vliegtuig. Ik wil zeker niet te laat komen, daarom neem ik snel een taxi en rijd ik richting de luchthaven. Ondertussen ping ik Amal dat ik onderweg ben..

Daar aangekomen loop ik snel door de luchthaven, gehaast dat ik ben merk ik mijn omgeving niet op en.. BATS. Ik bots tegen een jongen aan, al mijn spullen liggen verspreid op de grond, gelukkig helpt hij me mee met opruimen. Terwijl ik snel wegloop, blijft hij me aankijken..

Het leest gemakkelijker en we zullen ook beter begrijpen wat jij bedoelt. Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook bepaald geen taalexpert.
Bedankt voor je tips ik zal der zeker opletten

15-07-2013, 23:43



15-07-2013, 23:59

Rania

Amal

16-07-2013, 00:01
Ik hoor het als ik verder moet??
& als jullie andere personen foto willen zien

16-07-2013, 14:44
Nieuwe fan meld zichh aan
Ik ben benieuwd naar meer

16-07-2013, 14:45

Citaat door naoual016:
Nieuwe fan meld zichh aan
Ik ben benieuwd naar meer
Welkom & check je hoekje

16-07-2013, 15:02
Rania
[FONT=Book Antiqua" -->[SIZE=3]
Heeejh slaapkop
iK GA EVEN NAAR DE STAD. IK KOM ROND 18U TERUG.
DOEIII!! & braaf zijn hihi
Raniaxx[/SIZE][/FONT][/QUOTE]
[FONT=Century Gothic][SIZE=4]Daarna verliet ik het huis onderweg voelde ik dat ik achtervolgd. In de auto spiegel zag ik dat het Redouane was. Zonder aandacht te schenken blijf ik door lopen. Opeens ging mijn gsm over. Het was mijn moeder die belde. “ salam benti alles goed?” zei mijn moeder. Ik antwoorde dat alles goed ging en vroeg hoe het met mijn zus is. “Gaat goed & wanneer ben je terug in Belgie??” zei ze. “ vandaag nog antwoorde ik”. Ze zei dat ze mij verwacht om langs haar te gaan. “ nee mama ik ga wel naar mijn eigen huis” zei ik. En beëindigde ik het gesprek.

Ik woon sinds 1 jaar op mezelf met mijn vriendin Amal mijn moeder accepteert dat niet in het begin. Daarna had ik haar overtuigd dat ik in appartement ga huren dicht bij de luchthaven zodat het gemakkelijker is voor mij om sneller naar mijn werk te gaan . Uiteindelijk heeft ze toch toegestemd.

16-07-2013, 19:25

Citaat door ibbtesam:
Uppa nieuwe fan !

Welkom
check je hoekje

16-07-2013, 19:40

16-07-2013, 19:45


upsss moreeeeee nieuwe fan meld zich aan. Schat ik kan de afbeeldingen van amal en rania niet zien ?

16-07-2013, 19:50

Citaat door marmita15:
upsss moreeeeee nieuwe fan meld zich aan. Schat ik kan de afbeeldingen van amal en rania niet zien ?
Welkom lieverd en check je hoekje . Ik zal de afbeeldingen opnieuw plaatsen ze zijn inderdaad weg .

16-07-2013, 19:53

Amal

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25