Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Stappen hoe je Zwart oogschaduw maakt.....



Pagina's : [1] 2

27-01-2005, 16:48
Eers breng natuurlijke oogschaduw kleur aan je oog en dan gebruik een oog potlood om een lijn dikke lijn te maken.

Met een borstel breng een dikke laagje zwart oogschaduw aan de rand van je wipers.

Verdeel de zwart oogschaduw op de hele oog





27-01-2005, 18:19


lekker lelijk

28-01-2005, 13:19
daarvoor moet je ge-epileerde wenkbrauwen hebben anders lijktet echt heel erg lelijk, echt een bos met zwarte schaduw eronder. gelukkig epileer ik niet, dus zal dat nooit voor een feest ofzo op kunnen doen. lijktet alsof ik blauwe oog heb overgehouden aan chi dreun ofzo


heeft iemand tips hoe je ogen mooi naturel kan maken? de mijne zijn gewoon donkerbruin, wat zijn beste kleurtjes en hoe op te maken?

alvast chokran

28-01-2005, 13:48

Citaat door leila_tetouania:
daarvoor moet je ge-epileerde wenkbrauwen hebben anders lijktet echt heel erg lelijk, echt een bos met zwarte schaduw eronder. gelukkig epileer ik niet, dus zal dat nooit voor een feest ofzo op kunnen doen. lijktet alsof ik blauwe oog heb overgehouden aan chi dreun ofzo


heeft iemand tips hoe je ogen mooi naturel kan maken? de mijne zijn gewoon donkerbruin, wat zijn beste kleurtjes en hoe op te maken?

alvast chokran
Veel lichte natuurlijke kleuren.

Je begint van je ooglid donker en gaat met speelse bogen, naar licht.
En natuurlijk mooie dikke volle wimpers.

Moi heeft ook bruine ogen,(lichtbruin,beetje hzalnoot kleur) En ik maak me ogen ook zo op. Met veel lichte kleuren.



Chaimae..

28-01-2005, 17:17



Citaat door leila_tetouania:
daarvoor moet je ge-epileerde wenkbrauwen hebben anders lijktet echt heel erg lelijk, echt een bos met zwarte schaduw eronder. gelukkig epileer ik niet, dus zal dat nooit voor een feest ofzo op kunnen doen. lijktet alsof ik blauwe oog heb overgehouden aan chi dreun ofzo


heeft iemand tips hoe je ogen mooi naturel kan maken? de mijne zijn gewoon donkerbruin, wat zijn beste kleurtjes en hoe op te maken?

alvast chokran
YEH ONZIN
JE KAN GEWOON NIET EPILEREN

28-01-2005, 19:07

Citaat door xFlippax:
YEH ONZIN
JE KAN GEWOON NIET EPILEREN
Over het epileren van wenkbrauwen zegt de profeet in een hadith die overgeleverd door Abdoullah (moge Allah's tevredenheid met hem zijn) :"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..." (Moesliem 3966).


Gehoorzamen aan deze hadith heeft niets te maken met wel of niet kunnen epileren Alhamdoulillah.

28-01-2005, 19:15
naturel is mooier , donker is net een heks

28-01-2005, 19:17

Citaat door zainab1:
Over het epileren van wenkbrauwen zegt de profeet in een hadith die overgeleverd door Abdoullah (moge Allah's tevredenheid met hem zijn) :"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..." (Moesliem 3966).


Gehoorzamen aan deze hadith heeft niets te maken met wel of niet kunnen epileren Alhamdoulillah.
ja precies epileren is haram .kan me niet schilen of ik dikke wenkbrauwen heb er staan geen uitzonderingen

28-01-2005, 19:24
Lelijk man!

29-01-2005, 00:44
ik vind het wel mooi..maar niet om dagelijks zo te lopen, maar voor feestjes ofzo!!

29-01-2005, 03:27

Citaat door chica_tangawia:
lekker lelijk
dat krijg je zelfs met Tide er niet meer af....

29-01-2005, 10:50

Citaat door lilmizz:
dat krijg je zelfs met Tide er niet meer af....

29-01-2005, 10:54


ik begrijp die vrouwen niet die hun wenkbrauwen epileren en dan nog een klodder oogschaduw op hen ogen smeren. Volgens mij weten die vrouwen niet dat ze er alleen lelijker van worden en het is harstikke HARRAAM!!! Denk aan het hiernamaals wat er dan met je gebeurd!!

29-01-2005, 12:48
Ik epileer mijn wenkbrauwen ook, en doe soms ook wat make up op. Maar ik kan me soms wel irriteren aan mensen die elke een dag een hele potje op hun ogen smeren. Als je nou een heel klein beetje doet dan valt het al wat mindeer op want soms draaien ze zich zelf om en dan schrik ik me verot. Scary movie wildeeerder een link leggen aan een heks.

29-01-2005, 14:39
GAD-VER-DAMME echt die hoerige zangeressen djal arabische landen maken zich zo op me ouders doen me wat als k me zo zou opmaken yeghhhhh

Pagina's : [1] 2