Bekijk volle/desktop versie : Anzhi - Spartak Moskou



14-07-2013, 16:14
eerste wedstrijd van Boussoufa en Carcela begint om 16h30

14-07-2013, 16:32


die ga ik zo volgen na tour de france

14-07-2013, 16:49
ben je serieus? ga je naar junkies kijken of heb je vakantieplannen?

Tour de France is alleen leuk als je wilt weten hoe een streek eruitziet

14-07-2013, 16:53

Citaat door brownie74:
ben je serieus? ga je naar junkies kijken of heb je vakantieplannen?

Tour de France is alleen leuk als je wilt weten hoe een streek eruitziet
ik ga op de28 ste naar Marokko ...het zijn geen junkies ..het is topsport..enige junkies in de wereld dat zijn wij op sporthoekje .....streek waar ze nu zitten die ken ik goed want ik ben vaak naar Lyon en Zwitserland geweest .maar dit terzijde

ik ga nu Anzhi kijken

14-07-2013, 16:54


LG kijkt zelfs dammen en vissen.
dat is ook sport

14-07-2013, 16:59

Citaat door LaasteGeruchten:
ik ga op de28 ste naar Marokko ...het zijn geen junkies ..het is topsport..enige junkies in de wereld dat zijn wij op sporthoekje .....streek waar ze nu zitten die ken ik goed want ik ben vaak naar Lyon en Zwitserland geweest .maar dit terzijde

ik ga nu Anzhi kijken
jij bent echt naief
in mijn klas zaten vroeger amateurs en die gebruikten allemaal al
deze renners moeten bergen op en hebben weinig of geen rust
denk je echt dat ze dat op gatorade en msemen doen?

14-07-2013, 17:02
Ze spelen toch tegen Lok. Moskou en niet tegen Spartak..

14-07-2013, 17:07

Citaat door mister_anouar:
Ze spelen toch tegen Lok. Moskou en niet tegen Spartak..


jij bent de enige die wakker is

14-07-2013, 17:09

Citaat door brownie74:
jij bent de enige die wakker is

14-07-2013, 18:03
Valse start Anzhi.
Boussoufa blijft wel een baas, zelf Eto luistert als Bous aan het woord is. iemand die alle ballen durft opeisen als het moet.
Als ik iemand de kapiteinsband van Marokko toevertrouw is het Boussoufa wel.

14-07-2013, 18:18
Haha pff 3e spits Ivoorkust beslist even de wedstrijd

14-07-2013, 18:27

Citaat door lacoste11:
Valse start Anzhi.
Boussoufa blijft wel een baas, zelf Eto luistert als Bous aan het woord is. iemand die alle ballen durft opeisen als het moet.
Als ik iemand de kapiteinsband van Marokko toevertrouw is het Boussoufa wel.
Bouss heeft helaas zijn stempel niet kunnen doordrukken bij de mountakhab en dit werd hem niet in dank afgenomen door de bondscoaches, met als hoogtepunt dat taoussi hem helemaal niet meer selecteert.

jammer, maar voor hem is het misschien beter om zich volop te concentreren op anzhi

14-07-2013, 18:40



Citaat door lacoste11:
Haha pff 3e spits Ivoorkust beslist even de wedstrijd
Net wat te vroeg gejuigd

14-07-2013, 18:44

Citaat door abu_aasia:
Bouss heeft helaas zijn stempel niet kunnen doordrukken bij de mountakhab en dit werd hem niet in dank afgenomen door de bondscoaches, met als hoogtepunt dat taoussi hem helemaal niet meer selecteert.

jammer, maar voor hem is het misschien beter om zich volop te concentreren op anzhi


Zucht, wie heeft zn stempel wel kunnen drukken de laatste jaren? behalve Barrada dan. mensen zonder voetbalverstand denken dat 1 speler het verschil moet/kan maken bij een nationaal team dan nog..

Boussoufa is op en top prof en speelt al jaren constant en op het hoogste niveau van alle Marokkaanse spelers.
als je mislukkelingen als El Ahmadi Hermach Fettah en consoorten boven Boussoufa verkiest ben je zoiezo niet Barkie
Nee, de waarheid is dat Boussoufa een conflict heeft gehad en dat Taoussi bij zn aanstelling meteen alle grote jongens die gezag hadden heeft geweerd en verder is gegaan met ja-knikkers, helaas verkeerd uitgepakt.

adiosss

14-07-2013, 18:58
Zo is het
Mbark is een prof en is 200% met het spelletje bezig
verder is hij ook een teamplayer, assists geven doet hem evenveel plezier als goals maken
Bij de mountakhab zijn er een paar die alleen met zichzelf bezig zijn
speel daar eens mee samen