Bekijk volle/desktop versie : Heeft iemand anders die ook wel es gehad?



14-07-2013, 00:14
Ik zie haar elke keer in de supermarkt in amsterdam en elke keer begroeten wij elkaar glimlachend, maar ik neem geen verdere stap, terwijl ik het normaliter niet zo lastig vind om een dame aan te spreken..

waar zou het aanliggen, afgezien het voor de hand liggende tis ramadan.. :P

14-07-2013, 00:15


ze werkt daar trouwens..

14-07-2013, 00:18
Gebrek aan ruggengraat

14-07-2013, 00:26

Citaat door Jiefa:
Gebrek aan ruggengraat
Het zit m niet in rugegraat hoor, ben normaal gesproken zoals ik al aangaf niet op men mond gevallen als het gaat om vrouwen, maar deze meid doet toch iets anders met me..

Ben wel een type van het moet wel een goed moment zijn, ga der niet op een ongepast moment aanspreken..

14-07-2013, 00:48



Citaat door Mister_Boobaloo:
Het zit m niet in rugegraat hoor, ben normaal gesproken zoals ik al aangaf niet op men mond gevallen als het gaat om vrouwen, maar deze meid doet toch iets anders met me..

Ben wel een type van het moet wel een goed moment zijn, ga der niet op een ongepast moment aanspreken..
Dat bedoelde ik, blijkbaar maakt ze zo'n grote indruk op je dat je haar niet eens durft aan te spreken. Dat vind ik trouwens alleenmaar goed, dat houdt in dat je haar op de een of andere manier toch respecteert en je niet als een uitgehongerde hyena op haar stort.

14-07-2013, 00:50
Zeg gewoon dat je airmiles nodig hebt

14-07-2013, 00:51
Misschien doet ze dat gwn uit vriendelijkheid, bij mij gebeurt dat ook veel dat de mensen van supermarkt naar me glimlachen. Dus miss zit er niets achter...

14-07-2013, 13:58

Citaat door Jiefa:
Dat bedoelde ik, blijkbaar maakt ze zo'n grote indruk op je dat je haar niet eens durft aan te spreken. Dat vind ik trouwens alleenmaar goed, dat houdt in dat je haar op de een of andere manier toch respecteert en je niet als een uitgehongerde hyena op haar stort.
klopt

14-07-2013, 13:59

Citaat door noortjeuh:
Misschien doet ze dat gwn uit vriendelijkheid, bij mij gebeurt dat ook veel dat de mensen van supermarkt naar me glimlachen. Dus miss zit er niets achter...
Haha dat heb ik ook aan gedacht maar er zit een verschil tussen gewoon vriendelijk glimlachen en op die manier glimlachen

14-07-2013, 13:59

Citaat door WinterSoessia:
Zeg gewoon dat je airmiles nodig hebt
Tis geen albertheijn volgensmij hebben ze alleen daar airmiles

14-07-2013, 14:02
Je moet het gewoon benaderen met rust en geen druk die je creerd in je hoofd,en hou het leuk al is het maar een hoi ik ben Karim en de volgende dag of een paar dagen later zegt zei hey Karim en jij hey dit en dan een grapje er achteraan en langzaam onstaat een vertrouwen en fijn gevoel.

14-07-2013, 14:06

Citaat door GloriousBastard:
Je moet het gewoon benaderen met rust en geen druk die je creerd in je hoofd,en hou het leuk al is het maar een hoi ik ben Karim en de volgende dag of een paar dagen later zegt zei hey Karim en jij hey dit en dan een grapje er achteraan en langzaam onstaat een vertrouwen en fijn gevoel.
Komt wel goed moet weer even wennen aan het vrigezel zijn, kom pas geleden uit een relatie van een paar jaar:P

14-07-2013, 15:13



Citaat door Mister_Boobaloo:
Haha dat heb ik ook aan gedacht maar er zit een verschil tussen gewoon vriendelijk glimlachen en op die manier glimlachen
oke succes