Bekijk volle/desktop versie : Belangrijke vraag over RyanAir!!



13-07-2013, 16:17
Selaam,

Allereerst Mabrouk Ramadan!

Zit met het volgende; paar maanden terug heb k voor het eerst een vliegticket geboekt met Ryanair.
Alleen ik heb het gevoel dat ik iets fouts heb gedaan, want ik kan nergens terug vinden wat de bagage is wat je mee mag nemen? Als k dan kijk op hun website en naar de bevestigingsmail, zie ik dit;

Elke passagier mag maximaal 2 tassen inchecken tegen betaling van de geldende ingecheckte bagagetarieven door een keuze te maken uit toegestane in te checken bagage van 15 of 20 kilo gedurende het maken van de eerste boeking. Nadat de boeking gemaakt is kunt u ingecheckte bagage toevoegen aan de reservering via de Mijn boeking beheren sectie op Beheer Boeking tot 4 uur voor het geplande vertrek van de vlucht. De ingecheckte bagagetarieven worden berekend per persoon/per enkele vlucht en zijn met korting als u online boekt.

Betekent dit nou dat ik nog voor de bagage apart moet gaan boeken??

Please mensen met ervaring, REAGEER!

13-07-2013, 19:53


Bagage moet je apart betalen idd. Enige wat je zonder extra kosten mag meenemen is handbagage van 10 kh

14-07-2013, 13:47
Bij Ryanair mag je 10 kg handbagage gratis meenemen.
Voor de ruimbagage moest je betalen per 15 kg of 20 kg.

Je had je vanaf de boekingen ze erbij moeten doen, achteraf is duurder om ze erbij te boeken.

En je moet ook zelf online incheceken en de boardingkaart uitprinten.

Hoeveel bagage wil je meenemen en kg ?

14-07-2013, 14:36
Ja, daar ben ik gister idd achtergekomen.
Ik kan het online nog wijzigen, dus ik neem nog 15kg bagage mee + 10 kilo handbagage. Moet voldoende zijn inshaAllah.
Ben blij dat ik het alsnog op tijd heb gezien, want als je op het vliegveld met betalen voor je bagage is dat € 20,- per kilo !!

shoukran voor de reacties!