Bekijk volle/desktop versie : Het verliezen van iets dierbaars.



13-07-2013, 15:50
"Goede middag" - Daar stond ik dan, uren te wachten op mijn beurt. Daar ging me telefoon, het was mijn vriendin Siham "Waar blijf je nou chick, je doet focking lang" - "Jaaaa ik wacht hier al uren" zei ik expres super hard. "is goed, doe snel!" - "Ja is goed, ik bel je als ik klaar ben". Ik had al vet vroeg met Siham afgesproken, maar had allerlei dingen te doen.. "Goede middag mevrouw, kan ik u ergens mee helpen?" - "Ja ik kom mijn rijbewijs ophalen". Wat was ik blij zeg, na zolang te hebben gewacht had ik hem eindelijk behaald. TROTS. "Bedankt fijne dag nog". Ik liep naar buiten en belde mijn vriendin op "Liefffie, waar ben je" - "Ik ben bij 't cafetje" - "Is goed mop, ik kom eraan. Met wie ben je?" Zij had een vriendin die ik absoluut niet kon uitstaan, gatverdamme zeg. Als ik aan haar dacht moest ik kokhalzen. Het was zo'n meisje die uit de hoogte ging doen als een knaap haar aandacht gaf. Zo'n misselijke aandachtzoekende meid, alles voor aandacht zou doen. Kortom walgelijk wijf gewoon. "Ik ben met Rida en Samya schat doe je snel?". Ik: "Comming".

Eenmaal aangekomen zag ik dat mijn andere vriendinnen er ook al waren. Wij hadden een vriendengroep van 4 meiden, Siham, Maryam, Salima en ik (Fadoua). "Je hebt hem gehaaaald joh chickieee" schreeuwde Salima per direct toen ik aankwam. Mijn glimlach was van oor tot oor! "Ja ja, I did it!". Nadat ik ging zitten en plaats had genomen, gingen onze verhalen weer zo snel dat voor ik het wist het al 11 uur was. Maryam was de hele tijd over haar vriend aan het praten, waar ze zoooo gek op was, vet schattig. Wij waren allemaal blij voor haar. Alleen kon Siham zich dood ergeren aan liefdes verhalen, vooral als ze van Maryam waren. "Nou dames, leuk geweest. Naar huis yallah zidd" zei Rida op een pesterige manier. "We gaan al hoor papa" Antwoorde ik. Rida was echt ons maatje, topgozer! Iedereen pakte ze spullen dronk ze drankje op en vertrok. "Dag meiden, ik zie jullie morgen, kussies" - Riep ik nog toen ik weg reed.

Mensen waarschuwde mij altijd, een vriendengroep van 4 gaat niet Fad! Het gaat op een dag fout. Maar wij bleven het tegendeel bewijzen. Wij waren zo close, en wisten alles van elkaar. We waren erg gezellige uitbundige meiden. Lol trapten we overal en qua jongens waren we ook niet de makkelijkste. Maryam had sinds 9 maanden een serieuze relatie dus ging ze minder mee uit etc. Waar wij alle 3 zeker begrip voor toonde, als het je tijd is en het is zover dan moet je er voor gaan. Zo dachten wij. Al was Maryam niet elke dag met ons, wij hadden hoe dan ook elke dag contact.

Thuis aangekomen.
"Salaam mamatje van me" - "Ahlen benti 3la slamtek, klitie?" - "Ja ma heb al gegeten bedankt schatje, ik ga douchen kom zo bij je zitten!". De band tussen mij en me moeder was perfect, zij was niet alleen mijn beste vriendin maar ook mijn hartje, mijn leven, mijn alles. De meiden vonden het altijd gek dat ik open was tegen mijn moeder over alles. Bijv. met het uitgaan etc. Mijn moeder vertrouwde mij blind en met alle redenen er aan vast.

xTringgg tringggx"

Ik: Ja hallo?
Maryam: Fadoua, fadd ik kan niet meer ik word gek!!!
Ik: Wow wow, hold the fuck up? Wat is er schat.
- Ik verstond niks door al het gesnik en gehuil.
Maryam: Siham, ik kan niet meer. Die fucking siham. Fad ik word gek!
Ik: Kom naar mij toe liefje, of moet ik komen? Rustig joh gek!
Maryam: Ik kom eraan.. ik kom nu.

Die meiden hadden altijd wel ruzietjes, en dan werd er ook drama van gemaakt. Dus ik ging maar lekker douchen en maakte me niet zo druk. Lekker me joggingsbroek aangetrokken, hempje, haar in een knot en me bril op. Ik ging bij me moeder op de bank zitten en wachtte af tot Mar er zou zijn.

xDeurbelx

"Wie komt er nog zolaat? het is half 2" - "Maryam ma, ze komt even naar me toe". Me moeder vond het doodnormaal dat de meiden kwamen wanneer dan ook. Ze zag ze uit eindelijk als haar eigen dochters. Maar rond dit tijdstip vond ze niet zo.. ze keek me met een verwarde blik aan,

Ik deed de deur open en kreeg de schrik van me leven. "Maryam, wat is dit?" - Ze barste weer in tranen. Ze zag er niet uit! Ik herkende me vriendin niet meer.. "kom naar binnen". Ze liep naar de woonkamer naar mijn moeder en ik ging alvast wat te drinken halen. Ik hoorde mijn moeder zeggen "A benti malek" en Mar de hele tijd "walou khaltoe" wat ik wel snapte aangezien Siham ook een vriendin van mij was. Ik kwam aan met water "chickie wat is er gebeurd, zo ken ik jou niet?". Ik zag dat Mar niet naast me moeder wilde praten, wat ik super raar vond want wij waren heel erg open tegen mij moeder. "Let's go to my room."

Ik voelde me zo waardeloos, mijn vriendin huilend op bed en ik kon maar niet uit haar krijgen wat er was. "Mar, toe nou vertel! Je maakt me gek zo. Wat speelt er nou weer tussen jou en Siham". - "Fadoua, hij gaat vreemd, hij gaat vreemd". Oh fuck! Ik was niet goed met liefdesdingen, want was zelf nooit verliefd geweest. "Het komt wel goed schat, hij is de gene die wat misloopt". "Dat is niet alles Fad, was dat maar alles" zei ze met een hopeloos verdrietig stemmetje. "Hij heeft dat gore wijf geneukt, die gore xxxx. Die vieze vuile vriendin van Siham. En siham wist hiervan!!" Mijn mond viel open.. Was het uit eindelijk toch aangebroken.. de dag dat het fout zou gaan tussen ons 4.. "Nee man Mar, even serieus.. dat zou ze je per direct vertellen." - "Ohja? Geloof er niets van". Ik antwoorde heel voorzichtig "Ik bel Siham even dat ze komt.." - Mar: "Fad, ik heb smsjes gelezen, fotos alles. Siham was een keer zelfs met hun". Ik wist niet meer hoe ik moest reageren. "En het ergste is.." zei Maryam en begon weer keihard te huilen. "Schatje, toe nou 'tis maar een gozer. 10 anderen voor hem joh!" - "Fad, hij heeft mijn eer en mijn trots afgenomen.."

13-07-2013, 15:58


Notif.

13-07-2013, 16:10

Citaat door _Fadoua_:
Notif.


Wat betekend notif?