Bekijk volle/desktop versie : Ik heb een schim in mijn gedachten waar ik op val en die niemand zal overtreffen.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

13-07-2013, 14:38
Een jongeman gecreëerd in mijn gedachten, elke dag denkend aan hem. Als ik ga slapen, als ik wakker wordt. Erotische momenten, wijze momenten die zich in mijn hoofd met hem afspelen. Wat hij doet, hoe hij doet bedenk ik allemaal zelf, precies zoals ik het wil.

Het is een schim, het is iemand die ik nog nooit heb gezien, noch heb meegemaakt. Het is een tijdje geleden ontstaan, toen ik in een zware depressie verviel en zo eenzaam was. Toen heb ik hem zelf bedacht en sinds die dag glimlach ik als ik aan hem denk.

Ik vind het vreselijk.. Dit is een schim, een perfecte man, die niemand ooit zal overtreffen. De mannen die op mijn pad afkomen wijs ik zeer snel af, doordat ik ze vergelijk met mijn bedachte perfecte man en besef dat zij totaal niet op hem of zijn eigenschappen lijken. Ik knap zeer snel op mannen af, allemaal door de schim. Ze lijken er totaal niet op. Ik zoek iets soortgelijks, maar ik weet dat ik het nooit zal vinden, omdat hij zelf bedacht is, door mij, het slechts een schim is, waar ik misschien zelfs in het huwelijk aan zal denken. Er is geen dag geweest dat ik niet aan hem denk.

Help me... Dit zal later mogelijk fitna veroorzaken in een huwelijk. Dat is waar ik het meest voor vrees.

Mijn vraag vooral is: Is dit normaal? Heeft iemand dit ook??

13-07-2013, 14:43


Jullie lezen alleen mijn verhaal..

13-07-2013, 14:47
Leer mij kennen en k zal je schim doen vergeten

13-07-2013, 14:53

Citaat door GABOS_:
Leer mij kennen en k zal je schim doen vergeten
Je kan m toch niet overtreffen haha

13-07-2013, 14:54


Ik heb precies hetzelfde,,


Zelfs welke auto hij rijd welke pakken hij draagt en zelfs zijn schoenen!!!

We hebben ook wel eens ruzie...

13-07-2013, 14:56

Citaat door Zemmita:
Ik heb precies hetzelfde,,


Zelfs welke auto hij rijd welke pakken hij draagt en zelfs zijn schoenen!!!

We hebben ook wel eens ruzie...
En zelfs zijn manieren, hoe hij reageert op een bepaalde reactie en wat hij erna gaat doen. Zijn woorden en zelfs zijn gezichtsuitdrukkingen.

Dus ik ben niet de enige..

13-07-2013, 14:57

Citaat door _Cupcake:
En zelfs zijn manieren, hoe hij reageert op een bepaalde reactie en wat hij erna gaat doen. Zijn woorden en zelfs zijn gezichtsuitdrukkingen.

Dus ik ben niet de enige..




Juist!! I zie ook zijn postuur... Maar niet zijn gezicht.


Die van mij heeft halflang haar dat is toch raar?

13-07-2013, 14:59

Citaat door Zemmita:
Juist!! I zie ook zijn postuur... Maar niet zijn gezicht.


Die van mij heeft halflang haar dat is toch raar?
Nee niet precies zijn gezicht, die blijft nog altijd vaag.. maar zijn postuur inderdaad wel ja.

Halflang haar? Val je daar op? Die van mij heeft mooi glad haar, vaak in stekels en een prachtige lach met stralende witte rechte tanden. Zijn gezicht is ovaal en mooi egaal met een bruin kleurtje.

Oke dit is nu echt funny Maar ik zit er wel echt mee.. dit kan echt fitna veroorzaken later.

13-07-2013, 15:00
Komt me bekend voor alleen niet zo extreem als bij jou. Ik heb wel een plaatje in mijn hoofd gecreëerd waar de man aan moet voldoen wil hij me huwen of mijn beter leren kennen. Haha moest wel ff lachen over iemand die net reageerde over dat ze wist welke pakken en schoenen aandoet! Hihi

13-07-2013, 15:04

Citaat door secretangel25:
Komt me bekend voor alleen niet zo extreem als bij jou. Ik heb wel een plaatje in mijn hoofd gecreëerd waar de man aan moet voldoen wil hij me huwen of mijn beter leren kennen. Haha moest wel ff lachen over iemand die net reageerde over dat ze wist welke pakken en schoenen aandoet! Hihi
Dat van jou is normaal, heeft iedereen wel denk ik. Maar bij mij is het inderdaad echt extreem ja. Ik vind het vreselijk van mezelf. Ik knap erg snel op mannen af en ik weet misschien wel zo een 70 procent zeker dat ik in het huwelijk aan hem zal denken. Vooral tijdens prachtige momenten met mijn man.. dan ga ik misschien gewoon net doen alsof het die perfecte man is.

13-07-2013, 15:18

Citaat door MissieSara:
Ik heb ook zoiets. Kijk uit dat je later tijdens seks niet aan hem denkt, doen alsof het jouw schim is, zo wordt je echt ongelukkig
Ik hoop het niet Beetje gênant wat je zegt..

13-07-2013, 15:20

Citaat door _Cupcake:
Nee niet precies zijn gezicht, die blijft nog altijd vaag.. maar zijn postuur inderdaad wel ja.

Halflang haar? Val je daar op? Die van mij heeft mooi glad haar, vaak in stekels en een prachtige lach met stralende witte rechte tanden. Zijn gezicht is ovaal en mooi egaal met een bruin kleurtje.

Oke dit is nu echt funny Maar ik zit er wel echt mee.. dit kan echt fitna veroorzaken later.



Hahahahaha die van mij heeft een "sunkissed teint" over zichheen.

Ja is echt erg...

13-07-2013, 15:21



Citaat door MissieSara:
Ik heb ook zoiets. Kijk uit dat je later tijdens seks niet aan hem denkt, doen alsof het jouw schim is, zo wordt je echt ongelukkig



Heel raar maar ik vergeet hem altijd als ik een man leren kennen. Dan hebben we ruzie en hoef ik hem niet meer.


En als ik dan weer met die reallife vent het breek ga ik weer terug bij mn schim... En hij vind het altijd prima

13-07-2013, 15:21
hahahah je bent zeker niet de enige

13-07-2013, 15:23

Citaat door Zemmita:
Hahahahaha die van mij heeft een "sunkissed teint" over zichheen.

Ja is echt erg...
Ja ja een sunkissed teint bedoelde ik ook, geen negerbruin kleurtje haaha

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9