Bekijk volle/desktop versie : Zaterdag 13 Juli NL-talige Lezing Moskee Tawhid Amersfoort voor Broeders en Zusters!



13-07-2013, 02:15
Assalaamou 3alaikoum beste broeders en zusters,

Zaterdag 13 Juli ( vandaag dus ) wordt er een nederlandstalige lezing gegeven in moskee Tawhid te Amersfoort.

De lezing vind plaats NA salaat al-asr en word gegeven door onze broeder Omar at-Toerki.

Iedereen is welkom! Zowel broeders als zusters!

Er wordt in shaa Allaah ook gezamenlijk gegeten met salaat al Maghrab ( Iftaar )

Iedereen is welkom!

Moskee Tawhid
Einsteinstraat 4
Amersfoort

Check voor meer info qua adres etc onze website http://www.moskeetawhid.com (website is wel onder constructie)

13-07-2013, 05:40


Omar attoerki moge Allaah hem leiden is niet op de sunnah, hij volgt qotbis al Adnaan Aroer enzo. Moge allah ons allemaal leiden.

13-07-2013, 05:46

Citaat door Aboubakr1:
Omar attoerki moge Allaah hem leiden is niet op de sunnah, hij volgt qotbis al Adnaan Aroer enzo. Moge allah ons allemaal leiden.
Assalaamou 3alaikoum akhi,

Heb je bewijs? Wat jij nu doet is het besmeuren van een broeder in het geloof, dit is een kwalijke zaak akhi wallaahi.

13-07-2013, 08:34
oet tse3af abohali n bouchta

13-07-2013, 12:49



Citaat door BBDuplicaat:
Assalaamou 3alaikoum akhi,

Heb je bewijs? Wat jij nu doet is het besmeuren van een broeder in het geloof, dit is een kwalijke zaak akhi wallaahi.
Beste broeder, moge Allaah u succes schenken.


Het zou idd een kwalijke zaak zijn als het zonder bewijs was, maar ik ken deze broeder en zijn situatie.

Een bewijs voor u is dat hij met stichting ivoe, moskee soennah en tawhied is, en dat zijn duidelijke qoetbis en aanhangers van 'adnaan aroor

13-07-2013, 16:05

Citaat door Aboubakr1:
Beste broeder, moge Allaah u succes schenken.


Het zou idd een kwalijke zaak zijn als het zonder bewijs was, maar ik ken deze broeder en zijn situatie.

Een bewijs voor u is dat hij met stichting ivoe, moskee soennah en tawhied is, en dat zijn duidelijke qoetbis en aanhangers van 'adnaan aroor
Wa 3alaikoum Salaam akhi,

Wat is er mis met deze stichtingen en wat heeft sayyid qutb Rahimahoellaah en adnaan aroor met onze lezing te maken?

13-07-2013, 16:17
Moge Allah je belonen broeder,

Wat ermee te maken heeft is dat deze broeder alliantie toont aan hun en met hun is, terwijl deze stichtigen hun verdedigen, dit terwijl sayyid qotb profeet moesa, en othmaan laster, takfier doet op muawiya en aboe soefyaan.

Adnaan aroer verdedigt hem, en riep onlangs ook op tot democratie, wat koefr is.

Deze stichtingen verdedigen hun en zien hun als geleerden.

Moge Allah ons leiden

13-07-2013, 16:26
Allaahoumma ameen akhi,

Dus als ik het goed begrijp zeg jij nu dat sayyid qutb Rahimahoellaah slecht is om het zo maar even te noemen, en de genoemde stichtingen hier in nl niets tegen hem hebben, en omdat broeder omar at-toerki niks tegen deze stichtingen heeft is omar toerki niet op de sunnah dus raad je ons af om naar zijn lezing te gaan? Begrijp ik het goed akhi?

7ayaak Allaah

Ma3assalaama

13-07-2013, 16:58
Idd sayyid qotb is niet op de juiste pad, dat zijn niet mijn woorden, maar geleerden hebben hem bekritiseerd waaronder

Ibn baz
Al othaymien,
A albaani
Al fawzaan
Rabie' al madkhali

Etc etc

En die stichtingen hier in nederland ivoe al yaqeen waqf verdedigen zijn valse gedachte goed, moge allaah je belonen

En mochten ze dat ontkennen dan kunnen ze niet ontkennen dat ze zij verdedigers promoten, adnaan aroor als voorbeeld.

Dit is een ernstige zaak, in het begin miss niet gelijk duidelijk voor de onwetenden, maar hoe hoger je komt onder die broeders, hoe meer gif er word gespoten.

Bij Allah ik praat uit persoonlijke ervaring.

13-07-2013, 17:18

Citaat door Aboubakr1:
Idd sayyid qotb is niet op de juiste pad, dat zijn niet mijn woorden, maar geleerden hebben hem bekritiseerd waaronder

Ibn baz
Al othaymien,
A albaani
Al fawzaan
Rabie' al madkhali

Etc etc

En die stichtingen hier in nederland ivoe al yaqeen waqf verdedigen zijn valse gedachte goed, moge allaah je belonen

En mochten ze dat ontkennen dan kunnen ze niet ontkennen dat ze zij verdedigers promoten, adnaan aroor als voorbeeld.

Dit is een ernstige zaak, in het begin miss niet gelijk duidelijk voor de onwetenden, maar hoe hoger je komt onder die broeders, hoe meer gif er word gespoten.

Bij Allah ik praat uit persoonlijke ervaring.
Wa 3alaikoum salaam wa ra7matollaah beste broeder,

BaarakAllaahou feek voor jouw inzet en dat je het beste wenst voor jouw mede broeders en zusters, maar om eerlijk te zijn ben ik goed op de hoogte van al deze fitna en weerleggingen etc. en eerlijk gezegd doe ik er niet aan mee. En met alle respect broeder, ik hoop niet dat ik je beledig, maar sheikh rabie3 al madkhali hoort niet in het rijtje thuis van grote geleerden. Hij is dan wel oud en geleerd. Maar het is onterecht om hem in hetzelfde rijtje van shoeyoekh ibn baaz, othaymien al-albaani etc rahimahoemoellaah te noemen. Dit is mijn opinie en ik hoop dat je dat respecteert.

ma3assalaama akhi

13-07-2013, 17:31
Gayr inshaa Allaah moge allaah je belonen alleen hebben shaykh ibn baz, al albaani al fawzaan een andere mening hierin,

Er zijn documenten die je kan zien op de site van sh rabie waarin sh bin baaz hem vraagt om mensen die fouten maakten te weerleggen

En sh bin baaz noemde hem op in het rijtje geleerden van medina

Shaykh fawzaan zei: hij is een bekende geleerde

Shaykh albaani zei: hij is de vlaggendrager van jar7 en ta'deel en ik heb zijn boeken gelezen en geen fouten in gevonden.

Moge Allaah je belonen en ons allen leiden