Bekijk volle/desktop versie : Horroroppas mogelijk jarenlang cel in



12-07-2013, 15:16
Een 40-jarige oppasmoeder gaat als het aan justitie ligt tweeënhalf jaar de cel in voor het mishandelen van vier oppaskinderen.





Een kind liep door de mishandelingen onder meer hersenbeschadiging en gecompliceerde botbreuken op. De vrouw zou de kinderen tussen januari 2007 en mei 2008 hebben mishandeld in haar huis, waar ze de kinderen opving. De politie stelde een onderzoek in toen een van de kinderen slap was en amper reageerde toen de vader de baby van 3,5 maanden kwam ophalen.

In het ziekenhuis bleek dat de baby bloeduitstortingen, botbreuken en schedelfracturen had en vocht in de hersenen. Het kind liep het letsel volgens justitie op doordat het door elkaar geschud was en met het hoofd op een harde ondergrond is gestoten. Tijdens het onderzoek bleek dat ook andere ouders al langer onverklaarbaar letsel bij hun kinderen hadden gezien.

Justitie denkt dat de vrouw de kinderen sloeg, stompte en kneep. De vrouw wordt in het geval van de baby verdacht van poging tot doodslag. Bij de andere kinderen gaat justitie uit van mishandeling. Het Openbaar Ministerie wil dat de vrouw ook een voorwaardelijke celstraf van een halfjaar krijgt. Als het aan justitie ligt mag de vrouw ook tien jaar geen beroep uitoefenen waarbij ze in contact komt met kinderen.

De rechtbank in Utrecht doet naar verwachting over twee weken uitspraak.

12-07-2013, 18:48


Msiekan dat baby'tje


12-07-2013, 19:16
2,5 jaar maar als eis? Die vrouw mag nooit meer in aanmerking komen met kinderen

12-07-2013, 20:18

Citaat door Redactie:
Een 40-jarige oppasmoeder gaat als het aan justitie ligt tweeënhalf jaar de cel in voor het mishandelen van vier oppaskinderen.





Een kind liep door de mishandelingen onder meer hersenbeschadiging en gecompliceerde botbreuken op. De vrouw zou de kinderen tussen januari 2007 en mei 2008 hebben mishandeld in haar huis, waar ze de kinderen opving. De politie stelde een onderzoek in toen een van de kinderen slap was en amper reageerde toen de vader de baby van 3,5 maanden kwam ophalen.

In het ziekenhuis bleek dat de baby bloeduitstortingen, botbreuken en schedelfracturen had en vocht in de hersenen. Het kind liep het letsel volgens justitie op doordat het door elkaar geschud was en met het hoofd op een harde ondergrond is gestoten. Tijdens het onderzoek bleek dat ook andere ouders al langer onverklaarbaar letsel bij hun kinderen hadden gezien.

Justitie denkt dat de vrouw de kinderen sloeg, stompte en kneep. De vrouw wordt in het geval van de baby verdacht van poging tot doodslag. Bij de andere kinderen gaat justitie uit van mishandeling. Het Openbaar Ministerie wil dat de vrouw ook een voorwaardelijke celstraf van een halfjaar krijgt. Als het aan justitie ligt mag de vrouw ook tien jaar geen beroep uitoefenen waarbij ze in contact komt met kinderen.

De rechtbank in Utrecht doet naar verwachting over twee weken uitspraak.
waar haalt ze het lef vandaan om ze zo te pijnigen?!

mensen beveiligen hun geld,materiaal ea rommel waarom je eigen kinderen niet behoeden v zieke lui zoals deze horroroppas
ik zou elk hoek vd kamer een camera plaatsen je weet dan gelijk aan wie je je kinderen toevertrouwt en met wie je te maken hebt.

wat een klinische teef,dit is echt iets w ik niet tegenkan

13-07-2013, 11:08


2,5 jaar is jaren lang?? Funny.....


13-07-2013, 11:18

Citaat door Ilhampje:
2,5 jaar is jaren lang?? Funny.....

niet te geloven hè

13-07-2013, 15:06
Ik wordt gewoon kwaad om de titel "Jaren lang". Degene die die titel heeft bedacht tuf ik op. Het maakte me blij, opeens lees ik 2,5 jaar. Ik had ook letterlijk JAREN LANG verwacht. Teleurstelling.


13-07-2013, 15:48
Wat een zielige eis. Ze verdient minimaal 10 jaar en levenslang geen beroep uitoefenen waar je met kinderen in contact komt.

14-07-2013, 12:22
jidjies na7ram igses zweepslagen.


16-07-2013, 11:39
fraude en drugsdelicten wordt in vele gevallen veel forser bestraft, best raar eigenlijk.


16-07-2013, 11:53
Knap dat die vader nog rustig bleef toen hij zn kind kwam ophalen dat niet meer bewoog en slap was,
dat wijf moet dood geslagen worden met een schep recht op dr platte kutkop