Bekijk volle/desktop versie : Dames, dragen jullie make-up in de Ramadan?



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]

12-07-2013, 23:34
Blessed!! Lees ze xx

12-07-2013, 23:38


Ik heb de eerste dag niks opgedaan maar daarna hield ik het niet vol ik doe alles nog. In vind het dom dat je normaal wel makeup doet en daarn in de ramadan niet meer. Ik vind dat schijnheilig dus daarom doe ik het nog steeds.

12-07-2013, 23:46

Citaat door Hopeloos_:
Ik heb de eerste dag niks opgedaan maar daarna hield ik het niet vol ik doe alles nog. In vind het dom dat je normaal wel makeup doet en daarn in de ramadan niet meer. Ik vind dat schijnheilig dus daarom doe ik het nog steeds.
A little confused over here. Ik snap ergens je laatste punt wel, maar waarom ben je dan de eerste dag van de ramadan zonder make up gestart als je vindt dat anderen die dat doen schijnheilig zijn?

12-07-2013, 23:48
Eindresultaat; concealer, beetje mascara en vaseline.

12-07-2013, 23:52


Wat is bb cream nou weer?

Ik doe alleen heel licht blush en zwitsalcremetje smeren

12-07-2013, 23:53

Citaat door Hopeloos_:
Ik heb de eerste dag niks opgedaan maar daarna hield ik het niet vol ik doe alles nog. In vind het dom dat je normaal wel makeup doet en daarn in de ramadan niet meer. Ik vind dat schijnheilig dus daarom doe ik het nog steeds.
Het gaat om respect naar de heilige maand toe niet om schijnheiligheid. Jammer dat er meiden zijn die meteen over heiligheid beginnen

13-07-2013, 03:18

Citaat door Itoshi.:
Niet veel. Wil je ermee stoppen? Of is Ramadan gewoon een pauzentje
Nee wil er echt mee stoppen gewoon en de ramadan is een mooi moment om daar mee te beginnen In shaa Allaah.

13-07-2013, 03:20

Citaat door studente.:
Wat is bb cream nou weer?

Ik doe alleen heel licht blush en zwitsalcremetje smeren

13-07-2013, 03:25

Citaat door Itoshi.:
Elk jaar dezelfde vragen. I know.

[Ik draag alleen bbcream. Vorige jaren deed ik ook mascara op. Maar dat is moeilijker eraf te halen tijdens de wudhu]
Ben nog niet de deur uit geweest..
Maar denk dak m'n gezicht rust gun ff geen make up

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]