Bekijk volle/desktop versie : ...'Eén van de 2 moet altijd toegeven'...



Pagina's : [1] 2 3

27-01-2005, 09:07
Kennen jullie dat niet? Dat er altijd in een relatie één moet toegeven...en altijd is dat dezelfde.

Bv. er is een kleine woordenwisseling gebeurt en de man verontschuldigt zich maar niet en hou het zo. Terwijl de vrouw tcripa vanbinnen .


Ik vind zoiets niet goed voor een relatie.

27-01-2005, 14:32



Citaat door SweetRose:
Kennen jullie dat niet? Dat er altijd in een relatie één moet toegeven...en altijd is dat dezelfde.

Bv. er is een kleine woordenwisseling gebeurt en de man verontschuldigt zich maar niet en hou het zo. Terwijl de vrouw tcripa vanbinnen .


Ik vind zoiets niet goed voor een relatie.
ik sta altijd te springen om het als eerste goed te maken

27-01-2005, 14:36
Ik was altijd degene die toegaf.. me excusses aanbood simpelweg ik gewoon niet met het gevoel kan rondlopen dat ik met iemand ruzie heb... vooral niet met me verloofde. Maar nu als ik echt weet dat het niet mijn fout is ziet hij dat wel in en biedt hij zijn excusses aan.

27-01-2005, 15:02

Citaat door le3robi:
Ik maak express ruzzie want zomaar rozen kopen voor niks vind ik te ver gaan
moet wel een reden zijn anders zijn ze te duur 3,50 per stuk
Hahahahahahahahahaha.

27-01-2005, 15:02


goed maken is leuk maar als ik niet fout zit gaaaaaaaaaaaaa ik het echt niet goed maken.

27-01-2005, 16:52
meestal als ik ruzie heb dan is het echt om niets en dan ga ik altijd de schuld bij mij zelf zoeken! ik ben dat echt zat. het slaat nergens op. het is gewoon dat ik me niet goed voel als iemand boos is. ook al is het niet door mij. dan geef ik toch nog mij zelf de schuld!!!!!

27-01-2005, 19:05
Iemand moet alleen excuses aanbieden als ie fout zit. Anders denkt de ander dat ie alles kan maken. D8 het ff niet.

27-01-2005, 19:16
Ik zou nooit me trots opzy zetten als ik nie in de fout ben tenzy het hopeloos is.
Zoiets kan zekers nie. Die andere MOET zn fout inzien anders blyft het zich maar herhalen & als hy nie toegeeft dan mag hy vertrekke.

27-01-2005, 21:03

Citaat door Funk Lady Flex:
Ik zou nooit me trots opzy zetten als ik nie in de fout ben tenzy het hopeloos is.
Zoiets kan zekers nie. Die andere MOET zn fout inzien anders blyft het zich maar herhalen & als hy nie toegeeft dan mag hy vertrekke.
Ik ben niet koppig als ik zie dat het verkeerd loopt dan zal ik wel ingrijpen oke niet als het helemaal fout is natuurlijk

p.s. girl ik ben die streekgenoot bij de puntenverdeling

27-01-2005, 21:05
Ik heb alhamdoelilah geen trots, dus ik zou denk ik wel het eerste zijn die zich veronschuldigde. Ook al is het mijn fout niet.

27-01-2005, 21:20
Er is altijd wel iemand de het vuur moet blussen in dit geval ben ik dat.. :romance:

01-02-2005, 09:09
Ewaa mlih

01-02-2005, 10:09


de ene keer ben jij het , de andere keer de partner, als eht maar in evenwicht blijft zeg ik dan

01-02-2005, 10:11

Citaat door SweetRose:
Kennen jullie dat niet? Dat er altijd in een relatie één moet toegeven...en altijd is dat dezelfde.

Bv. er is een kleine woordenwisseling gebeurt en de man verontschuldigt zich maar niet en hou het zo. Terwijl de vrouw tcripa vanbinnen .


Ik vind zoiets niet goed voor een relatie.
Ach ja, iemand moet de wijste zijn....

01-02-2005, 12:49

Citaat door Devine:
Ach ja, iemand moet de wijste zijn....
Als ze allebei koppig en eigenwijs zijn.....moet toch erg zijn...

Pagina's : [1] 2 3