Bekijk volle/desktop versie : Help deze man en jullie beloning zal insha'Allah groot zijn bij Allah swt...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

11-07-2013, 18:05
Dit is een actie van CHHIWAT BLADI.. Je kan alles terug vinden op hun facebookpagina..

Ramadan actie : Dag 2

onze 2e actie gaat over een alleenstaande vader in Dordrecht

aleenstaande vader die voor zijn 4 kinderen moet zorgen
zijn vrouw is vorige jaar onverwacht overleden.

kinderen zijn 9/7/4 en 2 jaar

deze man heeft zijn baan verloren omdat hij voor zijn kinderen moet zorgen. we hebben alles gezien
hij heeft veel kosten gemaakt en veel leningen bij mensen. hij heeft voor gezorgd dat zijn kindrren bij hem blijven en niet naar een familie. is heel pijnlijk om deze maand ramadan mee te maken zonder hun moeder/vrouw
heel jammer dat dat de overheid niet mee leeft met zulke gezinnen
er is beslag gelegd op zijn inkomen en inboedel en vrijdag 12-7 tussen 8 en 2
10:00 wordt er beslag gelegd op zijn inboedel met assistentie van politie

omdat er nu beslag gelegd is op zijn rekeningnummer mag hij mijn rekeningnunner gebruiken

hij wil zijn kinderen niet kwijt. en als er beslag gelegd wordt komt de jeugdzorg

help hem is echt pijnlijk om een man zien huilen subhanallah.

er moet voor morgen de huur betaald worden en water
gaat om bedrag van €5124.91

rekeningnumner : 61 67 72 661

T.a.v S.annouri
iban: Nl74ABNA0616772661

Bic: ABNANL2A
T.N.V : huur/water achterstand

11-07-2013, 18:10


Sorry als ik het mis heb, maar hij kan toch gwn een uitkering krijgen...en allerlei toeslagen, kinderbijslag etc?
Hoe komt hij aan die achterstand, en waarom wil de jeugdzorg zn kids afpakken?

Beetje vaag allemaal, maar Allah ouh a3lam...

Het valt me op dat zodra Ramadan aanbreekt, iedereen ineens met dit soort acties komt.
Je begrijpt toch wel dat men dan argwaan gaat krijgen

11-07-2013, 18:16

Citaat door Cupcake_:
Sorry als ik het mis heb, maar hij kan toch gwn een uitkering krijgen...en allerlei toeslagen, kinderbijslag etc?
Hoe komt hij aan die achterstand, en waarom wil de jeugdzorg zn kids afpakken?

Beetje vaag allemaal, maar Allah ouh a3lam...

Het valt me op dat zodra Ramadan aanbreekt, iedereen ineens met dit soort acties komt.
Je begrijpt toch wel dat men dan argwaan gaat krijgen
Je bent niet verplicht te helpen............. en jah de ramadan is een goeie maand om je mede moslim te helpen....

11-07-2013, 18:18
Ik begrijp wat je bedoeld dat is ook het eerste waar ik aan dacht..ik weet niet hoe het daar mee zit..

Chhiwat Bladi staan er wel bekend om dat ze alles eerst helemaal uitzoeken en bewijzen verzamelen voordat ze een actie beginnen..
Dus ik kan je niet vertellen hoe het zover heeft kunnen komen ,maar wel dat het verhaal klopt jammer genoeg

Ik denk zelf dat de vader misschien niet wist waar te beginnen en de schulden zich snel opstapelde, hij had opeens helemaal alleen de zorg voor 4 kleine kinderen. En daarnaast nog het verwerken van het overlijden van zijn vrouw en moeder van zijn kinderen..denk dat hij het echt zwaar en moeilijk had en daardoor in deze situatie terecht is gekomen..

Moge Allah swt deze man en zijn kinderen uit de problemen helpen en ze een mooie toekomst geven insha'Allah..

11-07-2013, 19:36



Citaat door lieve_meid25:
Dit is een actie van CHHIWAT BLADI.. Je kan alles terug vinden op hun facebookpagina..

Ramadan actie : Dag 2

onze 2e actie gaat over een alleenstaande vader in Dordrecht

aleenstaande vader die voor zijn 4 kinderen moet zorgen
zijn vrouw is vorige jaar onverwacht overleden.

kinderen zijn 9/7/4 en 2 jaar

deze man heeft zijn baan verloren omdat hij voor zijn kinderen moet zorgen. we hebben alles gezien
hij heeft veel kosten gemaakt en veel leningen bij mensen. hij heeft voor gezorgd dat zijn kindrren bij hem blijven en niet naar een familie. is heel pijnlijk om deze maand ramadan mee te maken zonder hun moeder/vrouw
heel jammer dat dat de overheid niet mee leeft met zulke gezinnen
er is beslag gelegd op zijn inkomen en inboedel en vrijdag 12-7 tussen 8 en 2
10:00 wordt er beslag gelegd op zijn inboedel met assistentie van politie

omdat er nu beslag gelegd is op zijn rekeningnummer mag hij mijn rekeningnunner gebruiken

hij wil zijn kinderen niet kwijt. en als er beslag gelegd wordt komt de jeugdzorg

help hem is echt pijnlijk om een man zien huilen subhanallah.

er moet voor morgen de huur betaald worden en water
gaat om bedrag van €5124.91

rekeningnumner : 61 67 72 661

T.a.v S.annouri
iban: Nl74ABNA0616772661

Bic: ABNANL2A
T.N.V : huur/water achterstand
Is dat jouw rekeningnr? Want ik herinner me in de topic van verdrietigedame had je een andere rekeningnr en de naam die erbij stond was f benamar.

11-07-2013, 19:43

Citaat door Aardigemeid26:
Is dat jouw rekeningnr? Want ik herinner me in de topic van verdrietigedame had je een andere rekeningnr en de naam die erbij stond was f benamar.
Nee is niet mijn rekeningnummer.. Is ook niet mijn inzameling.. Ik deel dit bericht alleen met mijn broeders en zusters zodat deze man en zijn kinderen insha'Allah de hulp zullen krijgen die ze nodig hebben..

11-07-2013, 19:47
Het is triest dat dit gezin dit moet meemaken'.

eerst moeder kwijt en daarna ook nog problemen van instanties.

Moge Allah sub7anah hun verlossen van alle wereldse problemen en Insallah krijgt hij hulp.

Ben alleen bang dat je zo een bedrag niet voor morgen bij elkaar hebt.

en daarnaast is de achterstand van 1jr lang.

Insallah blijven zijn kinderen bij hem, zo klein msakien

11-07-2013, 21:09

Citaat door lieve_meid25:
Nee is niet mijn rekeningnummer.. Is ook niet mijn inzameling.. Ik deel dit bericht alleen met mijn broeders en zusters zodat deze man en zijn kinderen insha'Allah de hulp zullen krijgen die ze nodig hebben..
hoe is het met verdrietigemeid? Heb je nog contact met haar?

11-07-2013, 21:14
Jeetje wat erg voor hem meskien.
Waarom is hij ook niet gaan trouwen. en waarom heeft hij geen hulp gezocht. Dit kan allemaal voorkomen worden .
We leven in een goed land waar je veel hulp krijgt. kan je iets niet betalen, kan je altijd nog een betalingsregeling treffen.
Wil hij niet dat familie hem help , had hij kunnen trouwen. Een ander vrouw die voor zij kinderen kan zorgen.
dit breekt mijn hart. Vooral nu ik lees dat de jeugdzorg gaat komen.
Ze gaan die kinderen echt niet bij hem houden aangezien hij niet voor ze kan zorgen en diep in de shit zit.
Mag ik vragen waarom hij gee hulp wil van de familie?

11-07-2013, 21:15
Weet deze man wel waar hij allemaal recht op heeft of niet?

11-07-2013, 21:19

Citaat door Amoura:
Het is triest dat dit gezin dit moet meemaken'.

eerst moeder kwijt en daarna ook nog problemen van instanties.

Moge Allah sub7anah hun verlossen van alle wereldse problemen en Insallah krijgt hij hulp.

Ben alleen bang dat je zo een bedrag niet voor morgen bij elkaar hebt.

en daarnaast is de achterstand van 1jr lang.

Insallah blijven zijn kinderen bij hem, zo klein msakien
ik vrees het ergste voor deze man en kinderen.
moge Allah hem bijstaan.

11-07-2013, 21:20
Hij is pas zijn vrouw verloren.. dan ga je tovh nieg denken aan trouwen.. kindgebonden budget is niet veel hoor.. en een uitkering krijg je alleen als je zelf ontslagen bent en beschikbaar bent om te werken.. kan me wel voorstellen dat die man even niet wisf wat die moesf doen en alles op zich af liet komen

11-07-2013, 21:21


Weer een stel moslimkinderen die onder worden gebracht bij moge allah weten bij wie.
Die klote jeugdzorg moet opdonderen hoor?Ze hebben daar niks te zoeken.

11-07-2013, 21:27
Ik vind t niet gek dat jeugdzorg komt kijken hoe en wat.. als t zo doorgaat staan ze allemaal opstraat.. een kind hoort dat niet mee te maken

11-07-2013, 21:27

Citaat door AnoniemVrouwtje:
Hij is pas zijn vrouw verloren.. dan ga je tovh nieg denken aan trouwen.. kindgebonden budget is niet veel hoor.. en een uitkering krijg je alleen als je zelf ontslagen bent en beschikbaar bent om te werken.. kan me wel voorstellen dat die man even niet wisf wat die moesf doen en alles op zich af liet komen
Sorry, maar als ik naar de leeftijd kijk van die kinderen dan hebben ze een vrouw nodig.
sommige mannen hebben ook zorg nodig.
Wie gaat voor hem koken, wassen.,huishouding doen etc. Als hij getrouwd was geweest dan kon hij de zorg van zijn kinderen aan haar overlaten en hij gaan werken.
Maar goed, ik zeg allee maar dat dit voorkomen kan worden. Niet elke man trouwt snel.
Deze man hield teveel van zijn vrouw. Maar vind het wel zielig voor ze.
Hij heeft zichzelf verwaarloost door verdriet, denk dat hij ook niet echt verantwoordelijk is kwa administratie( sociale lasten). Geen tot weing ervaring heeft in dit soort zaken. Lahhu 7sen3awen waha.
Moge Allah hem bijstaan .

Pagina's : [1] 2 3 4 5