Bekijk volle/desktop versie : Tips om het vasten makkelijker te maken



11-07-2013, 13:33
De hele dag door slapen want dan gaat de dag zo voorbij natuurlijk en dan in de nacht wakkerblijven tot je eigen mag volproppen.


Tip 2; als je dorst hebt, verzamel je speeksel ineen en slik die dan door. Het helpt een beetje.

Hebben jullie nog tips?

Ik ken verder een jongen die zijn mond spoelt als hij dorst heeft, hij zei dat dat ook helpt

11-07-2013, 13:37


I p v de hele dag te gaan slapen kan je ook juist heel de dag actief zijn. Lees veel koraan gedenk allah veeel. Bezoek je fam/ kennissen. Lmouhim maak goed gebruik vandeze heilige maand.

11-07-2013, 13:37
La hawla wala quwata illa billah. Jij weer kennelijk niet want Ramadan in houdt

11-07-2013, 13:37
waaauw wat een goeie tips, de hele dag slapen want daar draait het allemaal om. Het hele jaar slapen we niet en eten we niet.

11-07-2013, 13:38



Citaat door SecretsMogoli:
De hele dag door slapen want dan gaat de dag zo voorbij natuurlijk en dan in de nacht wakkerblijven tot je eigen mag volproppen.


Tip 2; als je dorst hebt, verzamel je speeksel ineen en slik die dan door. Het helpt een beetje.

Hebben jullie nog tips?

Ik ken verder een jongen die zijn mond spoelt als hij dorst heeft, hij zei dat dat ook helpt
Nerrie, aghmi wath zomedh dan.

11-07-2013, 13:43
tfoe echt vies, ik vind jou echt maar een rare vogel. zo hoort het toch niet , dan kan je net goed gaan eten. je hoort te voelen wat mensen in arme landen voelen dat is de bedoeling hier van . dan ga je niet slapen kom aan zeg. ga bidden koran lezen iets nuttigs doen . meid ik hoop dat allah jou op het rechte pad zal leiden . want volgens mij klopt er iets niet met jou en je verhalen.

11-07-2013, 13:43
Ipv haar aan te vliegen kunnen jullie haar ook de juiste tips geven.

SecretsMogoli: deze maand staat ik het teken van Allah swt nog veel meer te gedenken. Dus lees veel Koran en vergroot je kennis.

11-07-2013, 13:46

Citaat door Studente-:
Ipv haar aan te vliegen kunnen jullie haar ook de juiste tips geven.

SecretsMogoli: deze maand staat ik het teken van Allah swt nog veel meer te gedenken. Dus lees veel Koran en vergroot je kennis.
Percies, hopelijk neemt ze j tip aan

11-07-2013, 13:46
Secrets mogoli Je weet altijd de juiste snaartjes te raken he...

13-07-2013, 18:49


Hier doen we niks anders dan tijd doden door de hele tijd te meuren in bed