Bekijk volle/desktop versie : Sporten/fitness en ramadan



Pagina's : [1] 2 3 4

11-07-2013, 10:58
Salaam,

Wie van jullie sport/fitnesst gewoon tijdens de ramadan? Iedereen verklaart me voor gek dat ik gewoon sport/fitness.. Voor degene die sporten; sport je nog steeds intensief, of pas je je schema aan?

11-07-2013, 11:03


hangt ervan af ; als je wilt afvallen kan het misschien wel ; dan nog ga je jou erna heel zwak voelen ; tenzy je vlak voor magreb gaat ; dan kun je erna gewoon eten

11-07-2013, 11:06
Opeens sport/werkt en vast iedereen

11-07-2013, 11:08
Ik ga rond zeven uur fitnessen en hardlopen. Maar niet zo lang, maar 1 uurtje in totaal. Want moet daarna de keuken in.. Sport jij ook?

11-07-2013, 11:09



Citaat door Miss_universe:
ik, mensen stellen zich aan en daarnaast werk ik
Wat voor sport?

11-07-2013, 11:09

Citaat door BintMansour.:
Opeens sport/werkt en vast iedereen
inderdaad..

antwoord op je vraag; ik sport helaas niet tijdens ramadan, ben al uitgeput na me werk.
is wel even wennen aangezien ik daarvoor 3 tot 4 dagen intensief sportte

11-07-2013, 11:11

Citaat door BintMansour.:
Opeens sport/werkt en vast iedereen

Ik ben niet iedereen.. Ik werk, vast alhdml, en ga proberen om gewoon te sporten. Vorig jaar had ik er geen problemen mee...Maar thuis verklaren ze me voor gek, vandaar de vraag wie gewoon sport tijdens het vasten.

11-07-2013, 11:12

Citaat door madem0iselle_:
inderdaad..

antwoord op je vraag; ik sport helaas niet tijdens ramadan, ben al uitgeput na me werk.
is wel even wennen aangezien ik daarvoor 3 tot 4 dagen intensief sportte
Voel jij je niet slapper als je niet gaat sporten omdat je de maanden er voor gewoon 3 tot 4 dagen sportte? Je lichaam is het toch gewend?

11-07-2013, 11:17

Citaat door Push-It:
Schema aanpassen

Maandag - borstkast + biceps
Dinsdag - benen
Woensdag - rug
Donderdag - shoulders + triceps

Zaterdag ~ hele lichaam
doe je goed. Hoe ging het gisteren?

11-07-2013, 11:21

Citaat door goldstrike:
Salaam,

Wie van jullie sport/fitnesst gewoon tijdens de ramadan? Iedereen verklaart me voor gek dat ik gewoon sport/fitness.. Voor degene die sporten; sport je nog steeds intensief, of pas je je schema aan?
hangt ervanaf wat je schema is. Beste wat je kan doen is je gewichten halveren en meer cardio.

11-07-2013, 11:21

Citaat door goldstrike:
Voel jij je niet slapper als je niet gaat sporten omdat je de maanden er voor gewoon 3 tot 4 dagen sportte? Je lichaam is het toch gewend?
jawel, heel raar gevoel maar ik ben bang dat als ik ga sporten ik het gewoon niet aankan ook door de honger

en de trainingen die ik deed zijn ook best zwaar cardio en krachttraining maar dan in groepslessen (insanity enzo)

11-07-2013, 11:26

Citaat door ZeeRover:
hangt ervanaf wat je schema is. Beste wat je kan doen is je gewichten halveren en meer cardio.
Maar ga je bijvoorbeeld een dag minder of ?

11-07-2013, 11:28



Citaat door madem0iselle_:
jawel, heel raar gevoel maar ik ben bang dat als ik ga sporten ik het gewoon niet aankan ook door de honger

en de trainingen die ik deed zijn ook best zwaar cardio en krachttraining maar dan in groepslessen (insanity enzo)
Ja ik begrijp het. Ik ga het vandaag gewoon proberen, gisteren had ik er geen tijd voor... Ik heb maandag inshallah Insanity maar die begint pas om 21:00uur, dus moet ff kijken of die ga volgen want volgens mij lig ik dan na 5 minuten op de grond haha

11-07-2013, 11:28

Citaat door Miss_universe:
zie jij hier heel m.nl reageren, echt weer zo een bekrompen reactie.
sport jij meid?

11-07-2013, 11:30

Citaat door Push-It:
Beetje moeilijk, maar het went wel, normaal eet k geen kwark, maar in deze periode wel, daarin zitten veel eiwitten die goed zijn voor de spieropbouw, maar het smaakt wel erg vies haha
Probeer het beetje op peil te houden, want k verlies sowieso wel spieren tijdens de ramadan, maar na de ramadan heb k binnen een anderhalve maand/2 maanden gewoon mijn "oude" vorm weer terug als k gewoon weer intensief train
Respect! Dank je voor de tip. Is zo een eiwitshake goed in de ramadan?

Pagina's : [1] 2 3 4