Bekijk volle/desktop versie : Eerste keer in mijn leven



Pagina's : [1] 2

10-07-2013, 21:38
[dak zonder mijn ouders ga vasten] Best raar, heel raar..... maar elhamdoelillah!

Mijn moeder is nu onderweg naar Marokko, In sha allah dat ze veilig aankomt.

Ze zei tegen mij, mimi braaf zijn en ik zei als de poes van huis is dansen de muizen

Anyway ik ga de keuken nu in, toppertjes laat het jullie smaken en niet te gulzig eten hé eten loopt niet weg

Tot subiet in sha allah

10-07-2013, 21:41


Eet je nu alleen, heb je geen broers of zussen waar je heen kunt gaan. Is toch niks man alleen eten met ramadan.

10-07-2013, 21:45
succes meissie

10-07-2013, 22:30

Citaat door justmimz:
[dak zonder mijn ouders ga vasten] Best raar, heel raar..... maar elhamdoelillah!

Mijn moeder is nu onderweg naar Marokko, In sha allah dat ze veilig aankomt.

Ze zei tegen mij, mimi braaf zijn en ik zei als de poes van huis is dansen de muizen

Anyway ik ga de keuken nu in, toppertjes laat het jullie smaken en niet te gulzig eten hé eten loopt niet weg

Tot subiet in sha allah
Ken het gevoel. Dit is het derde jaar zonder, maar hamdl kan ik altijd wel ergens terecht. Maar persoonlijk vind ik het maar niks zonder mijn ouders...

10-07-2013, 22:53


Mimi kom samen etôn - ik verbreek ook mijn vasten alleen.

10-07-2013, 22:55

Citaat door Ahmsoem:
Eet je nu alleen, heb je geen broers of zussen waae heen kunt gaan. Is toch niks man alleen eten met ramadan.
Ja, heb een broertje, maar hij is opt werk. Ik heb wel onkels, daar ga ik morgen naar toe in sha allah.
Nee, helemaal niet best vreemd. De sfeer is er niet.

10-07-2013, 22:55

Citaat door Gordijn20:
succes meissie
Dank u! En wat heb je klaar gemaakt

10-07-2013, 22:56

Citaat door ReadMyMind:
Ken het gevoel. Dit is het derde jaar zonder, maar hamdl kan ik altijd wel ergens terecht. Maar persoonlijk vind ik het maar niks zonder mijn ouders...
Waarom ga je niet naar daar waar ze zijn ? Ineens heb je een vakantie te pakken Het is zeker anders, maar elhmdl weetje..

10-07-2013, 22:56
Ghair in sha Allaah. Heb je niemans met wie je het vasten kunt verbreken? Bij mij ben je in ieder geval welkom!

--- Sent from my Samsung ---

10-07-2013, 22:58

Citaat door fat0shj:
Mimi kom samen etôn - ik verbreek ook mijn vasten alleen.
So sickalone zijn wij damnn !

Pfff heb je ook veel rommel gemaakt ( ben net klaar met schoonmaak damnn) Opeens zag ik rondop mij allemaal pannen en potten, borden, vorken oefff !!

10-07-2013, 23:00

Citaat door Suikermuisje:
Ghair in sha Allaah. Heb je niemans met wie je het vasten kunt verbreken? Bij mij ben je in ieder geval welkom!

--- Sent from my Samsung ---

Jawel ik heb onkels, maar ben vandaag zo moe+ heb hoofdpijn dak nergens wil gaan..

Owww so sweet, shokran, maar ik ben van Antwerpen

10-07-2013, 23:01
K ook.. En tis zo stil en leeg hier. Had eigenlijk ook geen eetlust hierdoor.

10-07-2013, 23:02



Citaat door justmimz:
So sickalone zijn wij damnn !

Pfff heb je ook veel rommel gemaakt ( ben net klaar met schoonmaak damnn) Opeens zag ik rondop mij allemaal pannen en potten, borden, vorken oefff !!
- ach ja liever alleen dan in slecht gezelschap - nigh ella?

Lah wallou viel best mee, jij gebruikt zeker voor elke groente of water/melk iets een aparte pannetje of kasrot. Wah yeh meh shem.

10-07-2013, 23:06

Citaat door justmimz:

Jawel ik heb onkels, maar ben vandaag zo moe+ heb hoofdpijn dak nergens wil gaan..

Owww so sweet, shokran, maar ik ben van Antwerpen

Ik woon heel ver van je vandaan. Maar desondanks ben je echt welkom

--- Sent from my Samsung ---

10-07-2013, 23:16

Citaat door Slim-Shady:
K ook.. En tis zo stil en leeg hier. Had eigenlijk ook geen eetlust hierdoor.


Ik moet eerlijk zijn, ik geniet van deze stilte das echt lang geleden. Als me zusjes hier waren dan waren ze met elkaar aan het vechten, huilt de ene zus; wordt ze kwaad, gaat ze met idjen aanloop naar haar oudere zusje een geeft een boks, zo begint de fight. Dan ga ik lopend naar hun een geef hun beide slaag
Ging de kleine pirana huilen, mimi ik mis u nu al, ik ga u slaag missen

Citaat door fat0shj:
- ach ja liever alleen dan in slecht gezelschap - nigh ella?



Lah wallou viel best mee, jij gebruikt zeker voor elke groente of water/melk iets een aparte pannetje of kasrot. Wah yeh meh shem.

Das echt goed gezegd, echt waar

nee nee dat ook niet, wel kon ik niet alles in 1 doen. Eerlijk lang leven marmita 1 bord en 1 pot wassen ;haha:

Citaat door Suikermuisje:
Ik woon heel ver van je vandaan. Maar desondanks ben je echt welkom

--- Sent from my Samsung ---

Dacht ik al Awhhhhhh xknuffelx :sjans;

Pagina's : [1] 2