Bekijk volle/desktop versie : hoe heb jij je man verteld dat je zwanger bent?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

09-07-2013, 12:01
Hoe hebben jullie je man verteld dat je zwanger bent?

En vanaf hoeveel weken hebben jullie het je ouders verteld?

09-07-2013, 12:04



Citaat door Sienna-la:
Hoe hebben jullie je man verteld dat je zwanger bent?

En vanaf hoeveel weken hebben jullie het je ouders verteld?
Wij gingen samen 4 keer testen. Mijn moeder vertelde ik het vrijwel direct.

09-07-2013, 12:07
Nadat hij thuis kwam van werk, heb ik het hem verteld .

Weekje daarna ging ik naar mijn moeder toe en heb het haar toen ook verteld ..

09-07-2013, 12:09
We waren beide aan het werk en heb de test op werk gedaan met de gedachte ben toch niet zwanger. Totdat ik die 2 strepen zag en in shock raakte, geloofde het niet
Ik belde hem en vertelde huilend dat ik zwanger ben.
Me ouders diezelfde avond verteld, heb ze een kleinigheid gegeven. Slabbertje voor me vader met tekst "ik heb toevallig de allerliefste opa" en me moeder een shirtje met "oma's lieveling"

09-07-2013, 12:23



Citaat door moederskind:
Wij gingen samen 4 keer testen. Mijn moeder vertelde ik het vrijwel direct.
4 keer getest !?
Durfte je het niet te geloven?
Haha, wat leuk!

09-07-2013, 12:24

Citaat door mevrouwtje20:
We waren beide aan het werk en heb de test op werk gedaan met de gedachte ben toch niet zwanger. Totdat ik die 2 strepen zag en in shock raakte, geloofde het niet
Ik belde hem en vertelde huilend dat ik zwanger ben.
Me ouders diezelfde avond verteld, heb ze een kleinigheid gegeven. Slabbertje voor me vader met tekst "ik heb toevallig de allerliefste opa" en me moeder een shirtje met "oma's lieveling"
Wat mooi!
Mabrouk met je zwangerschap!!

09-07-2013, 12:30

Citaat door Sienna-la:
4 keer getest !?
Durfte je het niet te geloven?
Haha, wat leuk!

Mijn man had 4 testen gekocht van verschillende merken
Hij wist niet welke hij moest halen.

09-07-2013, 12:37
Ik had destijds het testje op tafel gelegd ik was zelf in shock en kon het niet beseffen.. Kwam tie thuis van z'n werk zegt ie schat wat is dit?? Ik zei je wordt papa... Hij kon het niet geloven meskin zo blij was hij... Was zo mooi om dat te zien...

09-07-2013, 12:42
ik voelde me super duizelig en misselijk ik had al zwangerschap testen in huis dus ben gewoon gaan testen en ja hoor zwanger.
ik liep naar me man en zeg gefeliciteerd schat we krijgen er nog eentje bij.liet hem de test zien en hij sprong in de lucht en omhelsde mij. super blij was hij. gelijk me buikje voelen hahahah. super leuk.

09-07-2013, 12:46
Nummer 1 test samen gedaan..bij de tweede voelde ik het zelf al aan voelde blubjes haha we liepen net terug naar huis met boodschappen en ik voelde ineens z'n blubje..dus ik stond stil en mn man vroeg wat er aan de hand was.. Ik vertelde het hem en hij rende direct naar de apotheek Hamdullilah en bij de derde had ik een grote 3 op mijn buik getekend

09-07-2013, 12:52

Citaat door mevrouwtje20:
We waren beide aan het werk en heb de test op werk gedaan met de gedachte ben toch niet zwanger. Totdat ik die 2 strepen zag en in shock raakte, geloofde het niet
Ik belde hem en vertelde huilend dat ik zwanger ben.
Me ouders diezelfde avond verteld, heb ze een kleinigheid gegeven. Slabbertje voor me vader met tekst "ik heb toevallig de allerliefste opa" en me moeder een shirtje met "oma's lieveling"
Cute!

09-07-2013, 12:53
Ik heb vorige jaar hele maand gevast, net als een man
En heb op de dag van Eid pas getest.

Hier mijn verhaal:


Heb die zondagnacht nauwelijks geslapen, deels door de warmte en ook omdat ik zo zenuwachtig was. Ik stond 1000 x op en voelde zo een raar gevoel in me buik. Tot ik me zelf tot orde roep van halloooooooo naj waar ben je mee bezig je kan nu toch testen. Dus ik heb eindelijk te test om 6u gedaan.

Daar zat ik dan met de test in me handen. Me hart maakte 1000 slagen per minuut. Ik wist gewoon dat ik zwanger was want was 9 dagen overtijd. En toen ik die 2e duidelijke streep zag kon ik me ogen niet geloven. Wat heb ik zo intens uitgegeken naar die 2e strep. Ik dacht klopt dit wel? Had opeens weswas en las weer heel die bijsluiter opnieuw, en riep in me eigen 2 strepen is toch zwanger of is dat 1 streep hahahaha. Daar zat ik dan als een gek starend naar die test

En voor ik het wist liep ik naar de slaapkamer en naar de kant waar me man slaapt, ik zag dat hij in diepe slaap was. Ik kwam dichterbij en fluisterde kijk eens we zijn zwanger. waloe reactie; hij was gewoon aan het verder snurken.

Ik liep toen weer naar de salon en toen weer op me tenen naar de slaapkamer.

Ik besloot te gaan douchen en te bedenken hoe ik hem kon verrassen. Ik kon niet wachten om hem wakker te maken.

Ik zette koffie en maakte hem wakker, hij deed zijn ding en toen zaten we aan de eettafel te genieten van onze koffie.
Ik had die test ingepakt, ik had nog inpakpapier van de blokker ergens thuis liggen
Ik gaf eerst mijn zoontje zijn kado voor Eid en toen zei ik tegen hem, hier geef deze aan papa.

En me zoontje: wat is dat mama?? is dat een pen Ik zei maak maar samen met papa open.
Mijn man keek me met zo'n nieuwsgierige blik aan en toen hij het opende, echt waar dames. Die blik vergeet ik nooit en kan het ook niet beschrijven hahaa.


Hij was superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr blij. Hij tilde me op en maakte rondjes met me in de salon
Ik zei zetttttttttt me neer ik ben duizelig en me zoontje erbij roepen papa ik wil ook haha.
Daar stonden we dan als een paar gekken haha.

Daarna zijn we salat Eid gaan doe en naar schoonouders voor de uitegebreide ontbijt. Heb het zelf nog niet tegen schoonfamilie gezegd. Ik wacht liever de bloedtest af en de echo.

09-07-2013, 12:53



Citaat door Vrouw20:
Ik had destijds het testje op tafel gelegd ik was zelf in shock en kon het niet beseffen.. Kwam tie thuis van z'n werk zegt ie schat wat is dit?? Ik zei je wordt papa... Hij kon het niet geloven meskin zo blij was hij... Was zo mooi om dat te zien...
Ben je zwanger?

09-07-2013, 12:58
wat een leuke verhalen masallah

09-07-2013, 12:59

Citaat door tazia123:
Ben je zwanger?



Ik was zwanger in december ik heb met 9 weken een miskraam gehad helaas...

Alhamdouilleh..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10