Bekijk volle/desktop versie : Uitwendig draaien van de baby



07-07-2013, 23:36
Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn baby ligt in een stuit en als dit zo blijft kan ik voor een uitwendige draaipoging kiezen.

Wat zijn de voors en tegens?

07-07-2013, 23:48


Ik heb er geen ervaring mee. Maar ik zou het niet doen

08-07-2013, 08:35
Ik hoor van iedereen dat dit zeer pijnlik is!

08-07-2013, 14:49

Citaat door Snoepiet:
Ik heb er geen ervaring mee. Maar ik zou het niet doen
Waarom niet als ik vragen mag?

08-07-2013, 14:50



Citaat door LamiaNoor:
Ik hoor van iedereen dat dit zeer pijnlik is!
Haha pijnlijk maakt voor mij niks uit. Liever pijn bij het draaien en een natuurlijke bevalling, dan een keizersnee.
Maar kun je me er iets meer over vertellen?

08-07-2013, 20:40
[QUOTE=Ihsane2013;117410678]Waarom niet als ik vragen mag?[/QUOTE

Ik geloof erin dat een kind niet voor niks zo ligt. Er zitten aan het draaien veel risico verbonden.

08-07-2013, 23:22
Navelstreng kan om t nekje draaien en dat kan de dood tot gevolg hbben. Mijn kleine meid lag super lqng in stuit. D8 klaar ks. Werd gek van alle info lezen. En toen subhana allah draaide ze. Hb er niets van gevoeld. Tot de echo. K dacht ben er voor niets ze is toch ni gedraaid. Was zoooo verbaasd toen ze zei kijk t hoofdje. Dus geef ni op. T kan alle kanten op.

08-07-2013, 23:26

Citaat door Snoepiet:
[QUOTE=Ihsane2013;117410678]Waarom niet als ik vragen mag?[/QUOTE

Ik geloof erin dat een kind niet voor niks zo ligt. Er zitten aan het draaien veel risico verbonden.
Ergens denk ik ook, het kindje ligt niet voor niets zo.
Maar als ik de positieve verhalen hoor, denk ik. Misschien is het een idee.
De negatieve verhalen maken me weer aan het twijfelen..

08-07-2013, 23:27

Citaat door Hayaaat:
Navelstreng kan om t nekje draaien en dat kan de dood tot gevolg hbben. Mijn kleine meid lag super lqng in stuit. D8 klaar ks. Werd gek van alle info lezen. En toen subhana allah draaide ze. Hb er niets van gevoeld. Tot de echo. K dacht ben er voor niets ze is toch ni gedraaid. Was zoooo verbaasd toen ze zei kijk t hoofdje. Dus geef ni op. T kan alle kanten op.
Allah ie 7fed.
Ik ben er zo huiverig voor. Ik zit echt nog in dubio.
Ene kant denk k, ik doe niks. Andere kant denk ik, miss is het een idee.

Ik hoop, ya Allah dat m'n kindje zelf draait....

09-07-2013, 21:07
meid, laat het aub NIET DOEN.

het is bij een kennis van mij gebeurd, na het draaien is haar kindje overleden, ik persoonslijk zou het nooit doen liever een ks dan