Bekijk volle/desktop versie : ik ruk je hart eruit



Pagina's : [1] 2 3 4

26-01-2005, 16:51

Citaat door dede:
Eerdere aanraking met Justitie
Inmiddels is ook meer bekend over het feit dat B. al voor de moord een bekende was van Justitie. B. blijkt sinds 1997 vijf keer in aanraking te zijn gekomen met Justitie. Zo verzette hij zich meermalen tegen 'vertegenwoordigers van de overheid.' In de afgelopen jaren heeft hij met een mes ingestoken op een politieagent om deze vervolgens dat mes toe te gooien. Ook bespuugde hij een politieagent toen deze hem een hand wilde geven, en beet hem de woorden toe: "Ik haat jullie."
Tegen een medewerker van de Sociale Dienst zei B.: "Ik ruk je hart uit."
Een woordvoerder van de AIVD laat aan Planet Internet weten bij het standpunt te blijven dat er geen 'harde verdenkingen waren tegen Mohammed B. en dat hij niet tot de kern van het netwerk behoorde, dus dat er geen reden was hem beter in de gaten te houden.

En dan toch gewoon die uitkering gekregen .. niet te geloven !!!
.

26-01-2005, 16:54



Citaat door dede:

En dan toch gewoon die uitkering gekregen .. niet te geloven !!!
Sterker nog, op kosten van de belastingbetaler naar de psychiater in het Pieter Baancentrum....hopelijk krijgt ie een vrouwelijke psychiater.....

26-01-2005, 17:05
Ik vind die vergrijpen die in het verleden zijn gepleegd niet zo erg. Dat waren geweldsmisdrijven, de motieven zijn echter begrijpelijk.

26-01-2005, 19:04
hmm zoals altijd wordt er alles uit het verleden erbij gehaald als het om een allochtoon gaat......maar ja, als de nederlanders zo slim zijn, dan hadden ze allang gezien dat hij instabiel was. Achteraf zeiken kan iedereen....zinloos

26-01-2005, 19:10



Citaat door Pal_Mounir:
en hoe kom je aan deze informatie ? heb je een link ?
Ik heb geen link voor je, maar hij heeft het in ieder geval niet uit z'n duim gezogen o.i.d. Het is vanmiddag ook uitgebreid op tv geweest tijdens de start van B. z'n proces.

26-01-2005, 19:12

Citaat door Bosna_1984:
hmm zoals altijd wordt er alles uit het verleden erbij gehaald als het om een allochtoon gaat......
Zoiets heet ook wel een strafrechtelijk onderzoek.

26-01-2005, 19:12

Citaat door Bosna_1984:
hmm zoals altijd wordt er alles uit het verleden erbij gehaald als het om een allochtoon gaat......maar ja, als de nederlanders zo slim zijn, dan hadden ze allang gezien dat hij instabiel was. Achteraf zeiken kan iedereen....zinloos
Dat is ook de reden dat het een opmerkelijk feit is, en het op gemeld wordt via het nieuws. Het lijkt me stug dat dit naar buiten is gebracht alleen omdat het een marokkaan is, dan zouden ze zich nogal in hun eigen vingers snijden (zij hadden het kunnen voorkomen etc)

26-01-2005, 19:16

Citaat door Lohengrin:
Zoiets heet ook wel een strafrechtelijk onderzoek.
ja dat kan wel zo zijn, maar het wordt wel hard de wereld ingeblazen en dat omdat een moslim het gedaan heeft PUNT

26-01-2005, 19:18

Citaat door Mr. Brownstone:
Dat is ook de reden dat het een opmerkelijk feit is, en het op gemeld wordt via het nieuws. Het lijkt me stug dat dit naar buiten is gebracht alleen omdat het een marokkaan is, dan zouden ze zich nogal in hun eigen vingers snijden (zij hadden het kunnen voorkomen etc)
denk het niet.....ze willen laten zien hoe erg extreem de moslims zijn en dat stoort me echt. je hoeft maar de tv aan te zetten en gelijk zie je iets waar een marokkaan bij betrokken is om meer propaganda de wereld in te sturen

26-01-2005, 19:18

Citaat door Bosna_1984:
ja dat kan wel zo zijn, maar het wordt wel hard de wereld ingeblazen en dat omdat een moslim het gedaan heeft PUNT
Omdat jij denkt dat het zo werkt, wil het niet zeggen dat het ook echt zo werkt.

26-01-2005, 19:20

Citaat door Bosna_1984:
ja dat kan wel zo zijn, maar het wordt wel hard de wereld ingeblazen en dat omdat een moslim het gedaan heeft PUNT
Wat een geleuter. Van elke verdachte wordt het verleden nagesnuffeld om verbanden e.d. te zien. Bij Volkert van der Graaf werd destijds ook onderzocht of hij misschien ook de dader was van een eerdere moord op een milieuambtenaar. Dat is allemaal uitgebreid in de media geweest.

26-01-2005, 19:20

Citaat door Bosna_1984:
denk het niet.....ze willen laten zien hoe erg extreem de moslims zijn en dat stoort me echt. je hoeft maar de tv aan te zetten en gelijk zie je iets waar een marokkaan bij betrokken is om meer propaganda de wereld in te sturen
Het is een zeer normale procedure binnen een rechtzaak. Je ziet dagelijks berichten in de krant dat mensen ergens voor veroordeeld worden waarbij ze ook melden of die persoon voor deze berechting al in aanraking is geweest met justitie, en waarvoor.

26-01-2005, 19:21



Citaat door Mr. Brownstone:
Omdat jij denkt dat het zo werkt, wil het niet zeggen dat het ook echt zo werkt.
jaja en daarom zie je uitgebreid altijd alles over wat een allochtoon (lees een moslim) gedaan heeft en als een nederlander wat doet, zie je het maar in de kleine letters

26-01-2005, 19:23
ik ruk je hart eruit zieke jongen die Mo B

26-01-2005, 19:23

Citaat door Mr. Brownstone:
Het is een zeer normale procedure binnen een rechtzaak. Je ziet dagelijks berichten in de krant dat mensen ergens voor veroordeeld worden waarbij ze ook melden of die persoon voor deze berechting al in aanraking is geweest met justitie, en waarvoor.
ow dus als nederlander een man die een xxxxx is dan zie je het lang daarna nog op het nieuws??? Zelfs bij Pim Fortuyn werd er niet zo'n drama gemaakt als bij deze zaak

Pagina's : [1] 2 3 4