Bekijk volle/desktop versie : Studie Farmakunde



Pagina's : [1] 2

07-07-2013, 00:17
Salam dames,

Is er hier iemand die de opleiding farmakunde volgt of gevolgd heeft?
Zo ja, zouden jullie wat meer erover kunnen vertellen

07-07-2013, 00:23


Jes, me! Het is een mooie vervolgstudie voor als je apothekersassistente bent. Het is een typische HBO-opleiding. Breed en oppervlakkig.

07-07-2013, 00:26

Citaat door putjesschepper:
Jes, me! Het is een mooie vervolgstudie voor als je apothekersassistente bent. Het is een typische HBO-opleiding. Breed en oppervlakkig.
Hoe bedoel je breed en oppervlakkig?
Is het ook een studie die te doen is, als je voor je P wilt gaan?

07-07-2013, 00:34

Citaat door zaidnhd:
Hoe bedoel je breed en oppervlakkig?
Is het ook een studie die te doen is, als je voor je P wilt gaan?
Uhmm... Het is een brede studie, maar doordat het zo breed is, ga je overal niet heel diep in op de stof. En de onderwerpen lopen erg uit een. Van bedrijfskunde tot aan farmacologie, van professionalisering tot aan onderzoek. Dus als je afgestudeerd bent, kan je van alles wat, maar tegelijkertijd ook weer niets.

Ja, ikzelf vond de opleiding retesimpel. Geen uitdaging. Ja, zeker te doen! Je krijgt geen tentamens. Enkel eindproducten die je moet inleveren.

07-07-2013, 00:35



Citaat door putjesschepper:
Uhmm... Het is een brede studie, maar doordat het zo breed is, ga je overal niet heel diep in op de stof. En de onderwerpen lopen erg uit een. Van bedrijfskunde tot aan farmacologie, van professionalisering tot aan onderzoek. Dus als je afgestudeerd bent, kan je van alles wat, maar tegelijkertijd ook weer niets.

Ja, ikzelf vond de opleiding retesimpel. Geen uitdaging. Ja, zeker te doen! Je krijgt geen tentamens. Enkel eindproducten die je moet inleveren.
Dankjewel voor de info.
Heb jij het afgemaakt of zit je er nog in?

07-07-2013, 00:36

Citaat door zaidnhd:
Dankjewel voor de info.
Heb jij het afgemaakt of zit je er nog in?
Ik moet na de zomer nog 2 tentamens na de zomer

07-07-2013, 00:39
Ik zou het niet doen.. Onzin opleiding waar je weinig mee kan

07-07-2013, 00:41

Citaat door soemm:
Ik zou het niet doen.. Onzin opleiding waar je weinig mee kan
Ik sluit mij hierbij aan

07-07-2013, 00:46

Citaat door zaidnhd:
Hoe bedoel je breed en oppervlakkig?
Is het ook een studie die te doen is, als je voor je P wilt gaan?
Gezondheidswetenschappen op de VU, voor alle andere opleidingen heb je echt vakken op vwo niveau nodig helaas!

07-07-2013, 00:55

Citaat door Source:
Gezondheidswetenschappen op de VU, voor alle andere opleidingen heb je echt vakken op vwo niveau nodig helaas!
Weet jij misschien welke opleidingen aan de uni kunnen worden gedaan met een P, en welk vooropleiding daarbij hoort?

07-07-2013, 00:59

Citaat door zaidnhd:
Weet jij misschien welke opleidingen aan de uni kunnen worden gedaan met een P, en welk vooropleiding daarbij hoort?
-Pedagogische wetenschappen als je pedagogiek gedaan hebt.
-Psychologie als je toegepaste psychologie op hbo gedaan hebt.
-Rechten als je HBO recht gedaan hebt.
-Gezondheidswetenschappen als je Farmakunde gedaan hebt.

07-07-2013, 01:07
Arabische Taal en cultuur
Communicatiewetenschappen

Welk profiel heb je gedaan op havo?

07-07-2013, 01:11


Ik heb n & t gedaan

07-07-2013, 01:13

Citaat door zaidnhd:
Ik heb n & t gedaan


Prachtig profiel, maashaa Allah, alleen doorgroeien is niet mogelijk omdat alle opleidingen op universiteit in jouw vakgebied n&t vakken op vwo niveau verplichten. (Geldt trouwens niet voor ENG NL FA/DU etc, maar echt voor WIS B, NA, SK en evt Bio)

07-07-2013, 01:16

Citaat door Source:
Prachtig profiel, maashaa Allah, alleen doorgroeien is niet mogelijk omdat alle opleidingen op universiteit in jouw vakgebied n&t vakken op vwo niveau verplichten. (Geldt trouwens niet voor ENG NL FA/DU etc, maar echt voor WIS B, NA, SK en evt Bio)
Ja, ik kan echt niets vinden waarbij mijn profiel goed van ten pas zou komen. vind het zo jammer

Wat heb jij gedaan als ik vragen mag?

Pagina's : [1] 2