Bekijk volle/desktop versie : Briwat invriezen



06-07-2013, 12:17
Salaam allemaal

Ik zou graag briwat invriezen voor de ramadan ncha'Allah. Hoe pak ik dit het best aan? Moeten ze voorgebakken worden of niet? De dag dat ik ze wil gebruiken, moet ik ze dan eerst ontdooien of mogen ze meteen van de vriezer naar de oven?

Baraka'Allah ou fikoum

06-07-2013, 12:24


Maken en invriezen
Als k ze eruit haal ontdooi k ze niet gwn smeren met boter of ei dan oven in

06-07-2013, 12:25
Ik wil straks in-shaa'Allah ook loempia's maken en wil ze ook invriezen. Wat zijn de precieze stappen?

06-07-2013, 12:29
meteen bakken nooit ontdooien.

06-07-2013, 12:35



Citaat door Alayya.:
Ik wil straks in-shaa'Allah ook loempia's maken en wil ze ook invriezen. Wat zijn de precieze stappen?
Ik ga ook zo loempia's maken en invriezen. Wat je kunt doen is ze eerst kort in de oven doen (ze moeten nog wit zijn als je ze eruit haalt) en daarna invriezen. Wat erg belangrijk is dat je de loempia's scheidt met bakpapier of folie. Anders gaan ze tegen elkaar plakken en zullen ze als je ze wilt bakken openbarsten.

Ik vries ze ook vaak in zonder ze voor te bakken. Dat gaat ook prima!

06-07-2013, 12:44
Bedankt allemaal

06-07-2013, 13:14

Citaat door Twinkle.:
Maken en invriezen
Als k ze eruit haal ontdooi k ze niet gwn smeren met boter of ei dan oven in


Op hoeveel graden doe jij ze in de oven?

06-07-2013, 13:51

Citaat door Tesliem:
Ik ga ook zo loempia's maken en invriezen. Wat je kunt doen is ze eerst kort in de oven doen (ze moeten nog wit zijn als je ze eruit haalt) en daarna invriezen. Wat erg belangrijk is dat je de loempia's scheidt met bakpapier of folie. Anders gaan ze tegen elkaar plakken en zullen ze als je ze wilt bakken openbarsten.

Ik vries ze ook vaak in zonder ze voor te bakken. Dat gaat ook prima!
Dan doe ik ze niet in de oven maar vries ik ze gelijk in! BarakAllah oe feek! Check je hoekje