Bekijk volle/desktop versie : Soenieten aangevallen tijdens vrijdag gebed in Egypte!



Pagina's : [1] 2 3

06-07-2013, 01:03
Als dit geen laffe daad is dan weet ik het ook niet meer, waar gaat het naar toe!

[video]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2UJaGDAUM34#at=61[/video]

07-07-2013, 21:21


Je hoort zelden verontwaardigde geluiden als Shi'ieten worden aangevallen.

07-07-2013, 21:21

Citaat door forfait:
Je hoort zelden verontwaardigde geluiden als Shi'ieten worden aangevallen.
Who cares about them.

07-07-2013, 21:23

Citaat door Midar_Lady:
Who cares about them.
Normale mensen.

07-07-2013, 21:24



Citaat door forfait:
Normale mensen.
Normale mensen bestaan niet.

07-07-2013, 22:52

Citaat door Midar_Lady:
Who cares about them.
De haat die in veel van jouw posts blijkt is werkelijk te triest voor woorden. Dat jouw hart veranderd mag worden.

Waarom denk jij dat je geen medelijden hoeft te hebben met je medemens maar wel dat God medelijden met jou zal hebben en al je misstappen zal vergeven in tegenstelling van hen die jij veracht?

07-07-2013, 22:53
Teveel shi'ieten aanwezig hier.

07-07-2013, 22:54

Citaat door Onzinhoekster:
Teveel shi'ieten aanwezig hier.
De gemiddelde soennitische opmerking hier is "er is teveel van alles dat niet soennitisch is". Liefde voor de andersdenkende medemens is iets vreemds? De Islam is voor jullie zo'n makkelijk geloof. Haat alles wat je niet aanstaat. Komt dat even mooi uit, aangezien het menselijk hart niets beter verdraagt dan haat.

07-07-2013, 23:03

Citaat door freedamascus:
De gemiddelde soennitische opmerking hier is "er is teveel van alles dat niet soennitisch is". Liefde voor de andersdenkende medemens is iets vreemds?
Het is toch zo. Dat jij je aangevallen voelt als shi'iet das jouw probleem. Dat ik zo'n opmerking maak betekent niet dat ik niet liefdevol ben. Dat wil niet zeggen dat ik haat. Wat jij met jouw tekst wilt beweren.
Wat ik je wil mededelen is dat De shi'ieten verkeerd geloven. Hoe kan je haat hebben aan de Khalifa van de profeet Sallallahoe 'alaihi wa sallam. De schoonvader Van hem Abu Bakr A sadiq. En tegen zijn Vrouw Aisah . Hoeeeeeeeeeeeeee????????????????? Denk je dat Allah ta'alla die zomaar voor hem heeft uitgekozen??

07-07-2013, 23:07

Citaat door Onzinhoekster:
Het is toch zo. Dat jij je aangevallen voelt als shi'iet das jouw probleem. Dat ik zo'n opmerking maak betekent niet dat ik niet liefdevol ben. Dat wil niet zeggen dat ik haat. Wat jij met jouw tekst wilt beweren.
Wat ik je wil mededelen is dat De shi'ieten verkeerd geloven. Hoe kan je haat hebben aan de Khalifa van de profeet Sallallahoe 'alaihi wa sallam. De schoonvader Van hem Abu Bakr A sadiq. En tegen zijn Vrouw Aisah . Hoeeeeeeeeeeeeee????????????????? Denk je dat Allah ta'alla die zomaar voor hem heeft uitgekozen??
Ik ben geen shia, en wat zou een andere interpretatie van "teveel" zijn?

07-07-2013, 23:09

Citaat door freedamascus:
Ik ben geen shia, en wat zou een andere interpretatie van "teveel" zijn?
Oke leuk. Dat iedereeeeeen opeeens opkomt voor de shi'ieteeeeeeeen. Vandaar teveel.

07-07-2013, 23:10

Citaat door Onzinhoekster:
Oke leuk. Dat iedereeeeeen opeeens opkomt voor de shi'ieteeeeeeeen. Vandaar teveel.
Oke, met de groeten vanuit de kerk. Dat je ook liefdevol tegenover hen mag zijn.

07-07-2013, 23:15



Citaat door Onzinhoekster:
Teveel shi'ieten aanwezig hier.
heb ik ook opgemerkt...

07-07-2013, 23:15
Die groeten mag je bij je houden. Ik doe lief tegen wie het verdienen. Als je spot met het geloof kan je vriendelijkheid vergeten. Ayu.

07-07-2013, 23:17

Citaat door Bismilllah:
heb ik ook opgemerkt...
Ofnie

Pagina's : [1] 2 3