Bekijk volle/desktop versie : wie kan mij helpen aan een motivatiebrief



05-07-2013, 22:30
Ik ben al een tijdje op zoek naar een studentenjob nu heb ik een goed betaalde job gevonden bij oxfam en vragen ze mij een motivatiebrief te sturen.
Wie wilt mij daar bij helpen ik wil deze job echt heel graag.

05-07-2013, 22:35



Citaat door xx-meisje-xx:
Up
Dank je wel!!

Ik hoop echt dat ik deze job krijg heb het geld heel hard nodig!

05-07-2013, 22:42
Wat is het voor baan?

05-07-2013, 22:56

Citaat door verhaalmaakster:
Wat is het voor baan?
jobstudent onthaal


Oxfam-Solidariteit is een Belgische ngo voor ontwikkelingssamenwerking, die strijdt tegen het onrecht dat aan de basis ligt van de armoede in de wereld. Oxfam-Solidariteit doet dit in samenwerking met partnerorganisaties in het Zuiden en voert lobby-, bewustmakings- en campagneactiviteiten in het Noorden. Oxfam-Solidariteit is lid van Oxfam International, dat wereldwijd 17 Oxfams groepeert.

Functiebeschrijving


De student(e) ondersteunt het onthaal van de organisatie door de uitvoering van volgende taken:

telefonisch onthaal
doorschakelen van oproepen en doorgeven van de berichten
onthaal van bezoekers
typewerk en encodering
bijhouden van de stock van het bureaumateriaal
verzendingen


Profiel van de kandidaat


Een sterke affiniteit hebben met de waarden van Oxfam-Solidariteit
Goede kennis van het Nederlands en Frans
Praktische kennis van de informatica (tekstverwerking – e-mails – internet)

05-07-2013, 23:03


Inshallah zul je aangenomen worden! Kijk wat ze zoeken. Als je dat erin verwerkt ben je al gauw binnen inshallah. Heb op de pabo les gehad over dat bedrijf. Ze doen mooie dingen!

05-07-2013, 23:13
Uw Naam
Uw Straatnaam 12
1234 AB


Stadsnaam
De bedrijfsnaam
Straatnaam12
4567 CD, Stadsnaam

Stadsnaam, 1 september 2011

Betreft: Onthaal medewerker


Geachte heer / mevrouw,


In de krant van zaterdag 2 juni jl. las ik dat u een vacature heeft voor een onthaal medewerker in de vakantieperiodes. Op die baan wil ik bij dezen graag solliciteren.

Mijn naam is Fatima Ait .... en ik ben 18 jaar.
Het afgelopen jaar heb ik bij het ROC Midden-Brabant de Schakelcursus Administratie gedaan. Tevens heb ik een cursus tekstverwerken in Word7 en veel Nederlandse lessen gevolgd. Op dit moment beheers ik het Nederlands redelijk goed. Op 15 juni neem ik deel aan het Staatsexamen Nederlands als tweede taal.

Volgend jaar ga ik de opleiding voor administratief medewerker volgen. Zoals u in mijn c.v. kunt zien heb ik dit jaar al stage gelopen, maar ik zou graag meer praktijkervaring opdoen. Bovendien kwam ik er tijdens mijn stage achter dat ik het werken op een kantoor heel erg leuk vind. Omdat u veel contacten heeft met het Duitse moederbedrijf, lijkt het me een voordeel dat ik de Duitse taal vloeiend spreek.

Ik hoop dat u mij uitnodigt voor een persoonlijk gesprek.

Hoogachtend / Met vriendelijke groeten,

Fatima Ait...

Bijlage: Curriculum Vitae

05-07-2013, 23:22

Citaat door fusea:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een studentenjob nu heb ik een goed betaalde job gevonden bij oxfam en vragen ze mij een motivatiebrief te sturen.
Wie wilt mij daar bij helpen ik wil deze job echt heel graag.
Wat wil je precies? Wil je gewoon een voorbeeld van een motivatiebrief of wil je dat een lid voor jou, jouw motivatie gaat schrijven?