Bekijk volle/desktop versie : Waarom zijn de Hollanders zo gierig...



Pagina's : [1] 2 3

26-01-2005, 11:34
Jullie zouden veel leren van de Marokkanen op het gebied van gastvrijheid..en vrijgevigheid...

Je leeft maar 1 keer..

26-01-2005, 11:35


hehe ze zijn niet allemaal zo madam...

maar ff serieus niet zulke onzin topics openen aub

26-01-2005, 11:36
Ja, ik vraag me ook af waarom ze maar 160 miljoen euro hebben gestort op giro 555.

26-01-2005, 11:38
krijg je de autobommen er gratis bij????

dan kom ik seffens wel eens even buurten

26-01-2005, 11:44



Citaat door Ilove_you:
Jullie zouden veel leren van de Marokkanen op het gebied van gastvrijheid..en vrijgevigheid...

Je leeft maar 1 keer..
Weer zo'n achterlijk topic!

Ik ken niemand van de Nederlanders die gierig zijn. Mijn koektrommel blijft open als er visite is en maandelijks stort ik geld voor een goed doel.

Heb jij een goed doel?

Damn, wat is dat toch elke keer. Nederlanders dit Nederlanders dat.........ga heen met je bull shit

26-01-2005, 11:45

Citaat door Tessie:
Weer zo'n achterlijk topic!

Ik ken niemand van de Nederlanders die gierig zijn. Mijn koektrommel blijft open als er visite is en maandelijks stort ik geld voor een goed doel.

Heb jij een goed doel?

Damn, wat is dat toch elke keer. Nederlanders dit Nederlanders dat.........ga heen met je bull shit
Hetzelfde gevoel hebben sommige Marokkanen op deze site....Marokkanen dit....Marokkanen dat.....

26-01-2005, 11:47

Citaat door Peej:
Ja, ik vraag me ook af waarom ze maar 160 miljoen euro hebben gestort op giro 555.
Met alle respect...los van het goede doel...maar in het algemeen zijn Hollanders echt gierig..ik merk dat ook in meomgeving...werk..etc..

26-01-2005, 11:48

Citaat door minous21:
Hetzelfde gevoel hebben sommige Marokkanen op deze site....Marokkanen dit....Marokkanen dat.....
Ja wij willen eindelijk alleen de p ostieve dingen horen...in plaats van negatieve dingen over de Marokkanen..en dit geld ook voor de Hollanders...

26-01-2005, 11:49

Citaat door Ilove_you:
Met alle respect...los van het goede doel...maar in het algemeen zijn Hollanders echt gierig..ik merk dat ook in meomgeving...werk..etc..
Ze zijn gewoon zuinig en daar is niets mis mee

26-01-2005, 11:49

Citaat door Ilove_you:
Met alle respect...los van het goede doel...maar in het algemeen zijn Hollanders echt gierig..ik merk dat ook in meomgeving...werk..etc..
Ach gelukkig vorm ik dan een uitzondering op die regel van jou.

26-01-2005, 11:49

Citaat door indy:
krijg je de autobommen er gratis bij????

dan kom ik seffens wel eens even buurten
Nee een stampot zou wel aardig zijn...dan kook je voor een keer...

26-01-2005, 11:51
Nee een stampot zou wel aardig zijn...dan kook je voor een keer... [/QUOTE]

oke dan kom ik af, graag hutspot met klapstuk en een stuk hemaworst


26-01-2005, 11:51


We hebben ongeveer 284.000 marokkanen op visite die we aan het eten houden , ik snap dus niet waarom je denkt dat we niet gastvrij zijn.

26-01-2005, 11:51
Waarom zijn de Hollanders zo gierig...


De Nederlandse regering is relatief gezien een van de gulste gevers aan ontwikkelingslanden. Het budget van Ontwikkelingssamenwerking is 0,8 procent van ons nationaal inkomen: dat betekent dat hoe meer wij met zijn allen verdienen hoe meer hulp we kunnen geven. Voor 2001 is dat ruim 8 miljard gulden. Overigens geeft een groot land als de Verenigde Staten met zo’n 250 miljoen inwoners jaarlijks rond de 22 miljard gulden. Maar dat is wel minder dan 0,3 procent van hun totale nationale inkomen.

26-01-2005, 11:51

Citaat door Zinagirl21:
Ze zijn gewoon zuinig en daar is niets mis mee
Maar waarom zuinig in hemelsnaam...ze verdienen een redelijke goeie inkomen...waarom dan niet genieten...ze kunnen alleen profiteren van anderen bedoel je...

Pagina's : [1] 2 3