Bekijk volle/desktop versie : DeChef



04-07-2013, 19:03

Citaat door DeChef.:
Och jongen toch, zoveel frustraties. Heb je toevallig op Ibn Ghaldoun gezeten? Kan verklaren waarom je zo weinig begrijpt van wiskunde en natuurkunde.

Goed, nanoschaal is voor ons klein. Nano = 10^-9 meters.

Maar je kan nog kleiner gaan dan nano: 10^-12 meter = 1 picometer.

En zelfs lager dan picometers, tot aan het oneindig kleine. Dus ja, ook nanohersentjes bestaan, die zijn zelfs op nanoschaal klein.

Nee ze delen niet hetzelfde geloof, maar het is ook onmogelijk dat ze alle 3 gelijk hebben. Aantallen zeggen niets over de waarheid, zeker niet als de islam is opgelegd en verspreid met het zwaard.
Je hoeft niks te zeggen over pico femto of wat dan ook, ik ken dat al lang. Jij bent degene die het had over nano en die niet wist dat was, omdat je achterlijk bent. Kilo milli deca deco zijn allemaal voorvoegsels die een factor weergeven. Nano is per definitie miljardste en daarom klein, in mijn eerste reactie zei ik dat al. Nu wil je doen alsof je niet achterlijk bent, terwijl je net je fout ontdekt.

Ik herhaal:
Hier kan je leren wat nano is: http://https://www.youtube.com/watch?v=wV0t6smYm8M
De eerste twee zinnen zijn gericht aan iemand van het niveau van een kind en zijn als volgt: Hey, do you know what nano means? It means small, very small.

En je kan niet oneindig klein gaan, want je kan niet oneindig klein meten. Wat weet je van natuurkunde. Leg mij maar uit hoe je bepaalt wat een picometer lang is, nu je het er toch over hebt. En welke wiskunde komt daarbij kijken. Je mag dat uitleggen, ga maar Googlen en zoeken wat je wil. Ik type het antwoord uit losse pols in minder dan 5 minuten, je mag de klok bekijken.

Ik weet je bent achterlijk, je springt van de hak op de tak. Welk zwaard heeft jouw moeder overtuigt van het geloof? En hield zij een zwaard richting jou toen zei zij: Geloof mijn zoon, denk aan onze Schepper?

04-07-2013, 19:10


dissssssssssssssssssssssss

04-07-2013, 19:36
Geef hem geen aandacht, hij is het niet waard

04-07-2013, 19:39
Ach, met die kan je geen gesprekken voeren.