Bekijk volle/desktop versie : Barrada: ''Al Rayyan was de enige club die concreet werd''



Pagina's : [1] 2 3

04-07-2013, 10:15
Marokkaans international Abdelaziz Barrada zal zijn carrière vervolgen in Qatar. De 24-jarige middenvelder heeft Primera Division formatie Getafe verruild voor Al Rayyan, dat het afgelopen seizoen in de competitie op de vierde plaats is geëindigd.

Barrada laat tegenoverAlMarsaddPro het volgende weten over zijn transfer: ''De aanbieding van Al Rayyan was de enige die echt concreet was. Ik wilde graag in Europa blijven voetballen, maar ik ontving geen aanbiedingen en ik wilde Getafe deze zomer graag verlaten. Al Rayyan staat bekend als één van de betere clubs in het Midden-Oosten en ik zal hard mijn best blijven doen om mijn huidige niveau vast te houden.''

Barrada zette gisteravond zijn handtekening onder een vierjarig contract. Volgens de Spaanse media heeft Getafe tien miljoen euro ontvangen voor de aanvallend ingestelde middenvelder.

04-07-2013, 10:16


Dus nooit meer oproepen.

04-07-2013, 10:22
Waarom waarom.. deze gast heeft zwaar geen geduld transfermarkt is pas net open hij kon ook wachten

04-07-2013, 10:24

Citaat door Magrhebi:
Waarom waarom.. deze gast heeft zwaar geen geduld transfermarkt is pas net open hij kon ook wachten
Die arabieren hebben hem zeker gek gemaakt met leuke ''cadeautjes''.

04-07-2013, 12:02


Taoussi zei toch dat ie geen spelers meer ging oproepen die in de golf speelden niet?

vraag me af wat zijn loon is
kan me goed inbeelden dat Getafe niet op tijd betaalde
er zijn nu zelfs spanjaarden die naar belgie komen voetballen

04-07-2013, 12:18
Ik geloof het pas als ik een bevestiging zie. De enige bron op dit moment is Almarssadpro. Zij baseren alles op een foto van Barrada die tussen twee Arabieren in staat.. Dat wil helemaal niks zeggen.

Als het waar blijkt te zijn is dat wel erg voor het Marokkaanse voetbal. Eén van de lichtpuntjes de afgelopen jaar. Zijn niveau zal inzakken daar in Qatar.

04-07-2013, 14:09
Op de Getafe site staat helemaal niks???

04-07-2013, 14:35
hij verkiest het geld boven zijn ontwikkiling jammer daarom ontsporen alle marokaanse spelers kijk maar affelay/assaidi/aissati

04-07-2013, 14:49
Zo zou ik het ook doen, Die jongens hebben er goed over nagedacht.

Je wil naar een topclub om

A) Bij de nationale ploeg de held te zijn en op toernooien schitteren.
(aangezien marokko weinig meer voorstelt en zelf Botola-spelers de voorkeur krijgen boven presterende europeanen, en resultaten keer op keer teleurstelt valt deze optie weg )

B) veel geld te verdienen
(Enige optie die overblijft, en dan kan je evengoed naar het Midden-Oosten waar je er niets voor hoeft te doen)

Alsnog kan hij daar 1jaar Cashen en daarna weer Europa in net als El Arabi.

04-07-2013, 14:49
Niet verwacht van hem, iedereen klaagt over taarabt, hij is wel de enige die aan zijn carrière denkt, hij nam 1stap terug om 2 stappen vooruit te gaan. Ik vind het jammer van Barrada, maar als trainer moet je hem niet meer oproepen.

04-07-2013, 15:06

Citaat door lacoste11:
Zo zou ik het ook doen, Die jongens hebben er goed over nagedacht.

Je wil naar een topclub om

A) Bij de nationale ploeg de held te zijn en op toernooien schitteren.
(aangezien marokko weinig meer voorstelt en zelf Botola-spelers de voorkeur krijgen boven presterende europeanen, en resultaten keer op keer teleurstelt valt deze optie weg )

B) veel geld te verdienen
(Enige optie die overblijft, en dan kan je evengoed naar het Midden-Oosten waar je er niets voor hoeft te doen)

Alsnog kan hij daar 1jaar Cashen en daarna weer Europa in net als El Arabi.
hij heeft een contract van vier jaar dus hij kan niet zomaar na een jaar vertrekken of een club zou hem willen hebben uit europa wat de kans klein is sinds hij na een tijdje ontspoord in het midden oosten

04-07-2013, 15:50
Berrada is de beste Marokkaanse speler en de enige die steeds het verschil maakt op Afrikaans niveau.
De motivatie om in beeld te blijven bij Marokko is weg bij vele jongens, hoe zou dit komen.

04-07-2013, 16:02



Citaat door lacoste11:
Zo zou ik het ook doen, Die jongens hebben er goed over nagedacht.

Je wil naar een topclub om

A) Bij de nationale ploeg de held te zijn en op toernooien schitteren.
(aangezien marokko weinig meer voorstelt en zelf Botola-spelers de voorkeur krijgen boven presterende europeanen, en resultaten keer op keer teleurstelt valt deze optie weg )

B) veel geld te verdienen
(Enige optie die overblijft, en dan kan je evengoed naar het Midden-Oosten waar je er niets voor hoeft te doen)

Alsnog kan hij daar 1jaar Cashen en daarna weer Europa in net als El Arabi.
Net als Arabi??? die geen pepernoot meer raakt en continu buitenspel staat.

Carrière is voor deze meneer over en uit

04-07-2013, 16:15
vergeet wk 2018 ook maar

04-07-2013, 16:24
kharja speelde toch ook ergens in qatar maar hij werd toch gwn opgeroepen ?

Pagina's : [1] 2 3