Bekijk volle/desktop versie : laten we vrede!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

25-01-2005, 23:35
ik heb veeel vrienden van belgen die zijn heel goeie mensen en heb recpect voor ons en wij hen mijn vrienden worden ook veel bekeer moslim worden elhamdoelillah
jullie moeten ook doen inshaALLAH ik hoop het wel

25-01-2005, 23:45



Citaat door dot_nl:
Tja, das wel veel gevraagd denk ik... We worden hier voor kaaskoppen, roze varkens ongelovigen en wat nog meer uitgejakkerd...

Das niet echt respect...
Meneer dat heeft niets te maken met de islam.
Wilt u iets over de ware islam weten?

25-01-2005, 23:50

Citaat door dot_nl:
Tja, das wel veel gevraagd denk ik... We worden hier voor kaaskoppen, roze varkens ongelovigen en wat nog meer uitgejakkerd...

Das niet echt respect...
ja dat is waar jij heb gelijk moslims moeten gedrag van islam maar dit is geen moslism wie die uitdagen of vuile woord is geen moslims die straffen we moeten recpect aan IEDEREEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! joden , ongelovingen, nederlander, homo's en zo mohamed profeet(saw) heeft noooit geweld

25-01-2005, 23:56

Citaat door dot_nl:
Tja, das wel veel gevraagd denk ik... We worden hier voor kaaskoppen, roze varkens ongelovigen en wat nog meer uitgejakkerd...

Das niet echt respect...
Vergeet de Chimpansees, Makkaken en Orang Oetangs niet...

25-01-2005, 23:58



Citaat door hamidu:
Meneer dat heeft niets te maken met de islam.
Wilt u iets over de ware islam weten?
Ik ken maar zeer weinig praktijk voorbeelden van de vredelievende "ware" islam, dat wat ik heb gezien en gelezen getuigde van intolerantie jegens andersdenkenden, mensen met een andere levensopvatting, sexuele voorkeur en confessionele invalshoeken. Daarbij lees en zie ik bedreigingen jegens personen die zich enigermate kritisch opstellen.

Dan de voorbeelden, of datgene dat in het nieuws komt althans, van landen waar de islamitische wetgeving is omarmd geven mij ook niet echt een reden om enige warme gevoelens te krijgen jegens die religie.

Dus wat is de ware islam? Een fundamentalistische benadering van het leven en met de koran in de hand anderen het "ware" geloof opdringen, diegenen die niet meedoen zijn automatisch tegen, die hoor je kafir te noemen, wat volgens mij ook nog eens een belediging is?

Nee dank je, ik ben van geboorte katholiek, een geloof waar ook van alles mis mee is, waar ook excessen zijn die niet te tolereren zijn, er is echter een groot verschil, als ik kritiek uit (wat ik wel eens doe) er is echter nog nooit een fatwa over mij uitgesproken laat staan dat er een debiel langs is gekomen die bijbelteksten op mijn borst wilde prikken.

Dus de islam omarmen? nee, dank je geef mijn portie maar aan fikkie.

Mijn visie op de paus

26-01-2005, 00:00

Citaat door TheStef:
Ik ken maar zeer weinig praktijk voorbeelden van de vredelievende "ware" islam, dat wat ik heb gezien en gelezen getuigde van intolerantie jegens andersdenkenden, mensen met een andere levensopvatting, sexuele voorkeur en confessionele invalshoeken. Daarbij lees en zie ik bedreigingen jegens personen die zich enigermate kritisch opstellen.

Dan de voorbeelden, of datgene dat in het nieuws komt althans, van landen waar de islamitische wetgeving is omarmd geven mij ook niet echt een reden om enige warme gevoelens te krijgen jegens die religie.

Dus wat is de ware islam? Een fundamentalistische benadering van het leven en met de koran in de hand anderen het "ware" geloof opdringen, diegenen die niet meedoen zijn automatisch tegen, die hoor je kafir te noemen, wat volgens mij ook nog eens een belediging is?

Nee dank je, ik ben van geboorte katholiek, een geloof waar ook van alles mis mee is, waar ook excessen zijn die niet te tolereren zijn, er is echter een groot verschil, als ik kritiek uit (wat ik wel eens doe) er is echter nog nooit een fatwa over mij uitgesproken laat staan dat er een debiel langs is gekomen die bijbelteksten op mijn borst wilde prikken.

Dus de islam omarmen? nee, dank je geef mijn portie maar aan fikkie.

Mijn visie op de paus
uw woorden zijn wijs! ik heb ook weinig op met deze 'pax mauresca'

26-01-2005, 00:11
we zijn moslims we moeten IEDEREEN RECPECT ze moeten ons laten zien of islam vrede is

26-01-2005, 00:12

Citaat door TheStef:
Ik ken maar zeer weinig praktijk voorbeelden van de vredelievende "ware" islam, dat wat ik heb gezien en gelezen getuigde van intolerantie jegens andersdenkenden, mensen met een andere levensopvatting, sexuele voorkeur en confessionele invalshoeken. Daarbij lees en zie ik bedreigingen jegens personen die zich enigermate kritisch opstellen.

Dan de voorbeelden, of datgene dat in het nieuws komt althans, van landen waar de islamitische wetgeving is omarmd geven mij ook niet echt een reden om enige warme gevoelens te krijgen jegens die religie.

Dus wat is de ware islam? Een fundamentalistische benadering van het leven en met de koran in de hand anderen het "ware" geloof opdringen, diegenen die niet meedoen zijn automatisch tegen, die hoor je kafir te noemen, wat volgens mij ook nog eens een belediging is?

Nee dank je, ik ben van geboorte katholiek, een geloof waar ook van alles mis mee is, waar ook excessen zijn die niet te tolereren zijn, er is echter een groot verschil, als ik kritiek uit (wat ik wel eens doe) er is echter nog nooit een fatwa over mij uitgesproken laat staan dat er een debiel langs is gekomen die bijbelteksten op mijn borst wilde prikken.

Dus de islam omarmen? nee, dank je geef mijn portie maar aan fikkie.

Mijn visie op de paus
En men vergeet maar steeds hoe vredig ik ben En er zijn meer broeders en zusters hier met mij die hetzelfde geluid laten horen. Sluit de ogen daar toch niet voor hoe moeilijk het ook is je af te wenden van 'sensationele' scheldpartijen.

p.s. groeten aan Fikkie.

26-01-2005, 00:29

Citaat door Girl2Be:
jij solliciteert zeker naar een geprikte bijbeltekst op je borst
Ik vrees dat hij de humor daar niet van in zal zien. En zo grappig is het ook niet.
Wij moeten beter weten.

26-01-2005, 00:31

Citaat door Rafi:
En men vergeet maar steeds hoe vredig ik ben En er zijn meer broeders en zusters hier met mij die hetzelfde geluid laten horen. Sluit de ogen daar toch niet voor hoe moeilijk het ook is je af te wenden van 'sensationele' scheldpartijen.
Daar heb je een punt


Citaat:

p.s. groeten aan Fikkie.




Uiteraard zijn er gematigde stemmen binnen de Islam, ze zijn alleen roepende in een woestijn, elk woord wegend, want stel je toch eens voor.

26-01-2005, 00:32

Citaat door Girl2Be:
jij solliciteert zeker naar een geprikte bijbeltekst op je borst
Gelukkig is de spaanse inquisitie reeds eeuwen geleden afgeschaft.

26-01-2005, 00:33

Citaat door Rafi:
Ik vrees dat hij de humor daar niet van in zal zien. En zo grappig is het ook niet.
Wij moeten beter weten.
Och, ik ben niet zo zwaar op de hand, ik vroeg mij alleen af wat voor een tekst dat dan had moeten worden

26-01-2005, 00:34



Citaat door TheStef:
Daar heb je een punt







Uiteraard zijn er gematigde stemmen binnen de Islam, ze zijn alleen roepende in een woestijn, elk woord wegend, want stel je toch eens voor.
Ik ben absoluut niet gematigd, als het om vrede gaat weet ik geen maat te houden Zo bloeien er vele bloemen in de woestijn.

26-01-2005, 00:36

Citaat door TheStef:
Och, ik ben niet zo zwaar op de hand, ik vroeg mij alleen af wat voor een tekst dat dan had moeten worden
Johannes 6

26-01-2005, 00:39

Citaat door Rafi:
Ik ben absoluut niet gematigd, als het om vrede gaat weet ik geen maat te houden Zo bloeien er vele bloemen in de woestijn.
Dat is ook de enige uitzondering, daarin mag je rustig fundamentalistisch zijn, het najagen van vrede.

Maar zolang er nog een christenfundamentalist in washington zit en een aantal moslimfundamentalisten in het midden oosten, is het wel roeien tegen de stroom in

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6